ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی : وضعیت من با 110 کیلو وزن از این داور بهتر است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، نرمش و ملایمت در همه چیز را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

هفته آینده اعلام نظر باشگاه در خصوص رضایی

سرمربی تیم پرسپولیس با فاجعه دانستن  داوری مسابقه برابر نفت تهران در نشست خبری گفت: به نظرم تیم ما از لحاظ فنی خیلی بالاتر از نفت بود. نفت تیم جوانی بود، اما ما در هر دو نیمه بهتر از آنها بودیم. در نیمه‌ی اول آنها تنها یک موقعیت به دست آوردند.

 

 علی دایی درباره‌ی داوری این بازی گفت:‌ داوری امروز فاجعه بود. این قضاوت می‌توانست بار دیگر ما را از حق مسلم‌مان دور کند. من به بازیکنان تیم گفته‌ام که باید فکر کنند دو بر صفر از حریف عقب هستند تا بتوانیم اینگونه جلوی این ناحقی‌ها را بگیریم. متاسفانه این داور شرایط جسمانی مناسبی هم نداشت. فکر می‌کنم اگر بین من 110 کیلو وزن و این داور تست بگیرند وضعیت من بهتر خواهد بود. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که داور مثل آب خوردن و به اشتباه پنالتی گرفت.


دایی افزود: یا من از فوتبال چیزی نمی‌فهم یا شعورم کم است. متاسفانه کمیته داوران لجبازی هم می‌کنند

 

 

در حالی که مرتضی کریمی به اشتباه گل صحیح ما را آفساید اعلام کرد، او را به عنوان کمک داور بازی صبا و مس انتخاب کردند و دیدید که این کمک داور چگونه گل صحیح صبا را قبول نکرد. کمیته داوران به او جایزه هم می‌دهد. کریمی می آید در روزنامه‌ها مصاحبه می‌کند و شروع به مظلوم نمایی می‌کند.

دایی با انتقاد شدید از محمود رفیعی گفت: به من بگویید آن پنالتی نتیجه بازی را رقم می‌زد، من چه جوابی برای هواداران داشتم. بازیکن حریف بازیکن ما را از پشت سر می زند، اما داور کارت قرمز نمی‌دهد به من بگویید کارت قرمز را کجا استفاده می‌کنند؟ حتما من مقابل آقایان چیزی از فوتبال نمی‌فهم. متاسفانه داور امروز از اول بازی به نفع نفتی‌ها قضاوت کرد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید عملکرد تیم‌مان در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود؟ گفت: طبیعی است که ما هر چه از زمان بازی می‌گذرد عملکرد بهتری داشته باشیم به ویژه در این بازی که سه بازیکن جدید به ترکیب ما اضافه شده بودند. پست تخصصی آقازمانی هافبک دفاعی است، ولی او را به دفاع آوردیم. آرفی هم به غیر از یک بازی در جام حذفی برای اولین بار بود که در ترکیب ثابت ما قرار می‌گرفت. جلال اکبری هم پس از آن مصدومیت بعد از مدتها برای ما بازی کرد. اما من معتقدم روند داوری بازی ما را خراب کرد.

دایی درباره عملکرد آرفی هم گفت: آرفی از لحاظ روحی و بدنی به طور کامل آماده شده است و توانسته خودش را به تیم ما تحمیل کند. او با عملکردش نشان داده است که چه بازیکن خوب و آماده‌ای شده است.

وی درباره صحبتهای کریم باقری هم گفت: زمان خداحافظی باقری نه به من و نه به هیچ کس دیگری ارتباطی ندارد. آقا کریم بزرگ فوتبال ماست و با بسیاری دیگر از بازیکنان قابل قیاس نیست. من شب گذشته با آقا کریم صحبت کردم او می‌تواند همچنان برای ما بازی کند. او در این دو، سه هفته عالی کار کرده و شرایطش را به گذشته باز گردانده، ما به ایشان نیاز داریم، علی دایی کیست که برای آقا کریم تصمیم بگیرد. ما در جام حذفی،‌لیگ قهرمانان و لیگ برتر راه پر فراز و نشیبی پیشرو داریم و به همه بازیکنان نیاز داریم.

دایی درباره برگزاری بازی پرسپولیس در وسط هفته گفت: برای ما خیلی سخت است که در روز غیرتعطیل بازی کنیم اما حتما فدراسیون هم محدودیت‌هایی دارد با این حال من قدردان هواداران هستم که هیچ موقع ما را تنها نمی‌گذارند.

وی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به لغو بازیهای سپاهان و رفتاری متفاوت با دیگر باشگاه‌ها گفت: من نظری در این باره ندارم چرا که کاری از دستم برنمی‌آید فقط می‌توانم تیمم را درست کنم.

دایی در پایان درباره وضعیت شیث رضایی هم گفت: این هفته نظر باشگاه اعلام خواهد شد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 8:55 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 152
مجموع بازدیدها: 268238
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو