ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ گستاخی «عنایت» : برای هواداران پرسپولیس متاسفم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و در یکى از عیدها فرمود : ] این عید کسى است که خدا روزه‏اش را پذیرفته و نماز وى را سپاس گفته و هر روز که خدا را در آن نافرمانى نکنند روز عید است . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

بهتر است برای داوران بی وجدان خود متاسف باشید آقای رئیس

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بابت ناسزاهایی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی علیه مسئولان فدراسیون داده شد، متاسفم.


مسعود عنایت پس از آنالیز داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان که به قضاوت قهرمانی بود، اظهار داشت: به دقت صحنه ها را بازبینی کردیم. صحنه پنالتی اول سپاهان در زمانی که بازی یک – یک بود به دقت بازبینی شد و در این صحنه مدافع پرسپولیس در داخل موقعیت جریمه پای ابراهیم توره را می زند.

 

محسن قهرمانی به این دلیل که خطا را دیده اما به دلیل نداشتن دید روی خط محوطه جریمه و دور بودن نسبی از کمک داورش حیدر شکور که در امتداد خط به خوبی دید داشت کمک گرفت تا از بیرون بودن داخل محوطه جریمه بودن خطا مطمئن شود که خوشبختانه به درستی تصمیم گرفت پنالتی به درستی اعلام شد.

 

وی ادامه داد: به نظر من خطای اول روی ابراهیم توره و حتی پنالتی دوم که آن هم به درستی اعلام شد می توانست برای مدافعان پرسپولیس جریمه شخصی هم داشته باشد که قهرمانی به هیچ کدام از خطاکاران اخطار هم نداد. حسین خوشخوان از داوران خوشنام و بازنشسته هم ناظر بوده و درستی هر دو پنالتی را تایید کرده است.

عنایت در پایان گفت: تصمیمات داور به ضرر پرسپولیس نبوده چرا که با وجود خطای سخت در محوطه جریمه و پدید آمدن دو پنالتی داور از جریمه شخصی خودداری کرد. اما متاسفانه دیروز به بدترین وجه علیه رئیس فدراسیون، رئیس کمیته داوران و داور بازی شعارها و ناسزاهایی داده شد که فقط می توان از این اتفاقات ابراز تاسف کرد و منتظر برخورد با خاطیان براساس آیین نامه های انضباطی شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 7:36 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 267
مجموع بازدیدها: 268076
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو