ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ فرخزادی: رپیس سازمان گلایه کرد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

علی آبادی نسبت به فعالیت های اقتصادی استقلال و پرسپولیس گلایه دارد/پرسپولیس برای تفریح به دبی نرفته است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد نشست شب گذشته مسولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: تشکیل کمیته اقتصادی هر دو باشگاه مهم ترین مساله‌ای بود که علی آبادی به تشکیل هر چه سریعتر آن اصرار داشت.

مجید فرخزادی پ گفت: آقای علی آبادی نسبت به وضعیت دو تیم پرسپولیس و استقلال توجه و حساسیت خاصی دارد و جلسات متعدد و جداگانه‌ای نیز با اعضای دو تیم برگزار کرده است که شب گذشته در جلسه‌ای مشترک نکات خاصی را گوشزد کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌در واقع رئیس سازمان تربیت بدنی نسبت به اقدامات دو باشگاه گلایه داشت چرا که معتقد است با توجه به راهکارهایی که برای جذب سرمایه به دو باشگاه اعلام شده تعلل شده است طبق تاکید سازمان دو باشگاه باید بار مالی را از دوش سازمان بردارند و بیشتر به فکر درآمدزایی باشند.

وی افزود: تشکیل کمیته اقتصادی دراین راستا مهمترین اصلی است که طبق نظر سازمان باید هر چه سریعتر هردو باشگاه نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد راهکارهای جذب سرمایه دراین باشگاه گفت:‌یکی از مواردی که می توان به وسیله آن به اهداف باشگاه دست یافت، بحث واگذاری زمین برای ساخت استادیوم است که خوشبختانه سازمان تربیت بدنی نیز ازاین پیشنهاد استقبال کرد و حتی تاکید کرد آمادگی دارد برای دو تیم پرسپولیس و اسقتلال زمین هایی را در شهرستان‌ها خریداری کند و مراحل تکمیل آن توسط باشگاه انجام شود و از طریق آن درآمدزایی کرد.

فرخزادی از رایزنی با سرمایه داران و طرفداران پرسپولیس برای کمک به این باشگاه و راه اندازی کمیته اقتصادی خبر داد و افزود: برای جذب سرمایه گزینه‌های مهمی را مدنظر داریم و افرادی نیز انتخاب شده اند که به جهت مسائل مالی و فعالیت های اقتصادی افراد خاصی هستند که میتوانند فعالیت های اقتصادی را به صورت سالم آغاز کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: دیگر طرفداران و هواداران پرسپولیس نیز آمادگی خود را برای ارائه مشورتهای مالی اعلام کرده‌اند تا با تدبیر اقتصادی راهگشا بتوانیم پرسپولیس را همانطور که در مستطیل تیم قهرمان و موفق است در بحث مالی هم استقلال مالی داشته باشد.

مجید فرخزادی با اشاره به یارگیری موفق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: برای جذب بازیکن از چند نفر از خبرنگاران رسانه و ورزش مشورت گرفتم و بازیکنان موردنظر را درنهایت با نظر قطبی جذب کردیم اما الان با صحبت‌ها و مصاحبه‌های مختلف خیلی‌ها سعی دارند این موفقیت را انکار کنند، چرا که موفقیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خیلی به مزاق آنها خوش نیامده است.

فرخزادی با اشاره به انتقاد برخی ها از برپایی اردوی پرسپولیس در دبی گفت:‌تشکیل اردو با نظر قطبی و موافقت هیات مدیره در دبی برپا شد و این صحبت‌ها مبنی بر اینکه گرمای دبی مانع از تمرینات لازم و مفید تیم شده است، اصلاً صحت ندارد تمرینات تیم صبح امروز و مسابقات نیز زیرنوربرپا می شود و هیچ مشکلی نیست. در ضمن این نکته را نباید فراموش کنیم که تیم پرسپولیس برای تفریح به دبی نرفته است بلکه انجام تمرینات در رسیدن به شرایط لازم مهمترین دلیل برپایی اردو در دبی بوده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/5/6 و ساعت 9:26 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 144
بازدید دیروز: 92
مجموع بازدیدها: 268610
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو