ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ وسلی: نمیخواستم از پرسپولیس جدا شوم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

 

وسلی برازیلیا پس از عقد قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس را دوست داشتم و نمی‌خواستم از این تیم جدا شوم.

 

وسلی برزیلیا درباره بازگشت دوباره به این تیم اظهار داشت: پرسپولیس را دوست داشتم و نمی‌خواستم از این تیم جدا شوم، اما با توجه به مشکلی که برای من پیش آمد، کرانچار از باشگاه خواسته بود تا من را از تیم کنار بگذارند و مدیریت هم به خاطر او تصمیم گرفت من را کنار بگذارد.
وی افزود: اصرار کردم که دوباره به تیم بازگردم، اما کرانچار گفته بود که اگر برگردم باید روی سکوها بنشینم.
بازیکن پرسپولیس ادامه داد: پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس و با اجازه مسئولان باشگاه با یک تیم دیگر در ایران مذاکره کردم که آنها نظرشان راجع به من مثبت بود، اما بعد از تغییر و تحولات بوجود آمده در پرسپولیس و تغییر سرمربی و با توجه به اینکه باشگاه و دایی روی من نظر مثبت داشتند به من اعلام کردند که در صورت تمایل می‌توانم برگردم.
وسلی افزود:

 من هم که پرسپولیس را دوست داشتم تا پایان فصل توافق کردم دوباره در خدمت پرسپولیس باشم. پرسپولیس تیم بزرگی است و زمانی هم که می‌خواستم به تیم دیگری بروم برای من خیلی سخت بود، اما اجباری بود و چاره‌ای ندشتم.
وی با اشاره به خوشحالی‌اش از بازگشت دوباره به پرسپولیس عنوان کرد: خوشحالم دوستان خود را دیدم و دوباره در ایران هستم. پرسپولیس و هواداران آن را دوست دارم و وقتی با خانواده‌ام تماس می‌گیرم از تشویق شدنم توسط هواداران در ورزشگاه تعریف می‌کنم و آنها خوشحال می‌شوند.
وسلی تصریح کرد: از امروز در خدمت پرسپولیس و دایی هستم و امیدوارم بتوانم به این تیم خدمت کنم. از دایی شناخت دقیقی ندارم، اما در این رابطه بررسی کاملی انجام دادم و امیدوارم با فرصتی که به من می‌دهد، بتوانم مفید باشم.
بازیکن پرسپولیس ادامه داد: از امروز آماده‌ام برای پرسپولیس بازی کنم تا دل هواداران را به دست آورم. دوست دارم در دربی بازی کنم، اما من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم.

حداقل پرداخت 5هزار تومان=http://www.clicknama.com/signup.php?from=MohamaD0e21


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/11/11 و ساعت 5:37 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 177
مجموع بازدیدها: 269239
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو