ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حقیقی: برهانی روز دربی دست و پایش می لرزد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برهانی روز عادی دست و پایش می لرزد، دربی که جای خود دارد.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم مقابل استقلال تهران گفت: من تمام تلاش خود را در این دیدار انجام خواهم داد تا مهاجمان استقلال رنگ گل را در این بازی نبینند.
علیرضا حقیقی ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما شرایط خیلی خوبی را داریم و این روزها در اوج آمادگی در تمرینات شرکت می‌کنیم تا در نهایت با آمادگی کامل به مصاف تیم استقلال برویم.
وی ادامه داد: تمام مسابقات برای پرسپولیس سخت و حساس است اما بازی برابر استقلال به دلیل آنکه نامش دربی است، حساس‌تر شده و گرنه این مسابقه هم فقط سه امتیاز دارد. البته کسب پیروزی در این مسابقه یکسری ویژگی‌های خاص خود را دارد از جمله اینکه بازیکنان روحیه مضاعفی را برای دیدارهای آینده پیدا می‌کنند.
دروازه‌بان تیم پرسپولیس اضافه کرد: ما در دو بازی گذشته توانسته‌ایم شش امتیاز ممکن را به دست بیاوریم و باید تلاش کنیم با شکست تیم استقلال، این موفقیت را هم تقدیم هواداران کنیم چرا که بر خلاف تعارفات برخی ها من می گویم که امتیازات پیروزی در دربی اصلا قابل شمارش نیست و اهمیتش بیش از این حرفهاست.


حقیقی در خصوص کری‌خوانی آرش برهانی مهاجم تیم استقلال که گفته بود دو گل برای پرسپولیس کنار گذاشته است، گفت: امیدوارم برهانی در کار خود موفق باشد،‌اما بعید می‌دانم، بتواند در گلزنی به پرسپولیس موفق عمل کند، چرا که کار ساده‌ای نیست که هر مهاجمی بتواند از عهده‌ آن بربیاید آنهم آرش برهانی که در روزهای عادی دست و پایش می لرزد و یقینا در بازی دربی جلو پای خودش را هم نخواهد دید! من برای برهانی مثل همه بازیکنان حریف احترام قائلم اما مطمئن باشید اگر برهای بازی کند بعید است بتواند به 18 قدم پرسپولیس نزدیک شود!
وی افزود: بازی برابر استقلال با وجود اینکه بسیار سخت خواهد بود اما مطمئن باشید سه امتیاز را به دست خواهیم آورد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد قابل قبول خود از زمان حضور دایی در این تیم گفت: این درست که از زمان حضور آقای دایی عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته‌ام اما من این شرایط را از ابتدای لیگ داشتم ولی در گذشته پنج بازی نیمکت‌نشین بودم و بعد از آن وقتی در مسابقه حاضر می‌شدم به دلیل شرایط سختی که بود ناخودآگاه دچار بدشانسی و اشتباه می‌شدم، ولی نمی‌توان کتمان کرد که رفاقت و انگیزه تمامی بازیکنان از زمان حضور دایی در پرسپولیس بیشتر شده است.
حقیقی ادامه داد: دروازه‌بان همواره شریطی دارد که اگر در چند بازی غایب باشد، وقتی در زمین مسابقه قرار می‌گیرد شرایط برایش سخت است، اما با تلاشی که انجام دادم و دعای پدر و مادرم توانستم به آمادگی نسبی برسم.
وی با اشاره به تساوی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس در مسابقات دربی اظهار داشت:‌ بحث اینکه دو تیم بخواهند بازی مساوی شود، وجود ندارد. اما حساسیت بیش از حد این مسابقه، جو ورزشگاه و حضور 100 هزار نفر هوادار در ورزشگاه ناخواسته حساسیت‌های خاص این مسابقه را به وجود می‌آورد. اما امیدوارم دربی 68 برنده داشته باشد آن برنده تیم پرسپولیس باشد. ضمن اینکه انشاءالله هر دو تیم یک بازی جوانمردانه را ارائه کنند.
دروازه‌بان تیم پرسپولیس در پایان گفت: تیم ما شانس قهرمانی ندارد و سعی می‌کنیم انشاءالله سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/11/11 و ساعت 7:25 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 177
مجموع بازدیدها: 269262
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو