ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: به 6 امتیاز بازی با استقلال نیاز داریم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوست از عهده دوستى برنیاید تا برادر خود را در سه چیز نپاید : هنگامى که به بلا گرفتار شود ، هنگامى که حاضر نبود هنگامى که در گذرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

سرمربی پرسپولیس گفت: برای پیوستن به جمع بالانشینان جدول به 6 امتیاز بازی با استقلال نیاز داریم.


علی دایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر روز که می‌گذرد شرایط ما برای دربی بهتر از گذشته می‌شود و حالا می‌توانم بگویم که تیم من آماده بازی در یک دربی زیبا و حساس است.

 

وی افزود: به اهداف تاکتیکی خود رسیده‌ام. در این بازی با سیستمی به میدان خواهیم رفت که پرسپولیس ضرر نکند البته تا روز بازی سیستم بازی خودم را به کسی نمی‌گویم.

دایی گفت: یک مربی که بخواهد اهداف تاکتیکی خود را در یک تیم پیاده کند نیاز به زمان دارد اما شرایط پرسپولیس همین است که می‌بینید. ما رو به رشد هستیم و من دوست دارم 3 امتیاز بازی به استقلال را به هواداران هدیه دهم.

این مربی تاکید کرد: پرسپولیس برای پیوستن به جمع بالانشنیان جدول به برد بازی با استقلال که به نظر من 6 امتیازی است نیاز دارد.

ما هم دوست نداریم این بازی به تساوی کشیده شود و اصلا به این مسئله فکر نمی‌کنیم.

دایی ادامه داد: پرسپولیس در زمان بازیگری من نتایج خوبی مقابل استقلال نگرفته است اما در تیم سایپا که بودم 2 بار مقابل استقلال نتیجه خوب گرفتم به همین دلیل معتقدم به هواداران پرسپولیس بدهکار هستم.

دایی در خصوص غیبت علیرضا محمد و نداشتن بازیکن تخصصی در دفاع راست گفت: در فوتبال کنونی بازیکن تخصصی معنایی نمی‌دهد. این نظر شما خبرنگاران است. خیلی افراد هستند که اگر جای محمد بازی کنند می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. پرسپولیس 25 بازیکن دارد که همه تشنه بازی کردن و مخصوصا حضور در دربی هستند.

 

مطمئن باشید بهترین‌ها در ترکیب دیدار روز چهارشنبه قرار خواهند گرفت. خوشبختانه استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ام و این تیم را می‌شناسم


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 88/11/12 و ساعت 2:49 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 136
مجموع بازدیدها: 269315
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو