ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: با بازی هجومی 3 امتیاز را میخواهیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه دانشی را پنهان کند، گویی نادان است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه تیمش برای مساوی به مصاف استقلال نمی رود  گفت: با ارائه یک بازی هجومی به دنبال 3 امتیاز دیدار با استقلال هستیم.

 

علی دایی در مورد شرایط پرسپولیس قبل از دربی 68 اظهار داشت: خوشحالم در شرایطی آخرین تمرین قبل از بازی را انجام دادیم که مصدوم نداریم و بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند.
وی درباره مربی دروازه‌بانان استقلال عنوان کرد: بهزاد غلامپور یکی از بهترین دوستان من است و متأسفم که نمی‌توانم در این بازی برایش آرزوی موفقیت کنم. در بازی‌های بعد از دربی برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس افزود: در بازی چهارشنبه به دنبال پیروزی هستیم و برای تساوی به میدان نمی‌رویم. استقلال از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است. ‌

دایی خطاب به تماشاگران 2 تیم گفت: اگر هواداران تیم‌های خود را تشویق کنند، شاهد دیدار خوبی خواهیم بود.
وی با تمجید از تیم استقلال، در مورد تاکتیک سرخپوشان اظهار داشت:

 

استقلال چند نقطه قوت دارد که به دنبال مهار آن هستیم. چشم به ضد حمله نداریم و بازی هجومی را در دستور کارمان قرار می‌دهیم. ساختار دفاعی تیم را مستحکم کرده‌ایم.
سرمربی سرخپوشان، تأکید کرد: اگر 3 امتیاز این بازی را بگیریم، روز دربی 68 جزو شیرین‌ترین روزهای زندگی‌ام خواهد بود. امیدوارم در روز بازی با استقلال، پیروز میدان باشیم.
وی با اشاره به امتیاز تجربه برای کسب پیروزی در دیدار دربی، خاطرنشان کرد: با بازیکنان صحبت کردم و با استفاده از بازیکنان با تجربه‌ای که در زمین داریم، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/11/13 و ساعت 6:0 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 137
بازدید دیروز: 164
مجموع بازدیدها: 268916
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو