ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شهرآورد68/ پاداش ویژه به گلزنان پرسپولیس از جیب دایی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

این دربی بازی مهمی برای دایی است. به همین دلیل هم است که حاضر شده تا برای گل زن پرسپولیس در دربی شخصا جایزه ای در نظر بگیرد.


این یک قول است که علی دایی به بازیکنانش داده است« هر کس بتواند مقابل استقلال گل بزند پاداش ویژه ای دریافت خواهد کرد.این پاداش از طرف باشگاه نیست و خودم هزینه آن را متقبل می شوم»


علی دایی برای شارژ روحی بازیکنان به آنها قول داده که شخصا به گلزنان دربی پاداش ویژه ای را به صورت نقدی و در رختکن پرداخت خواهد کرد.سرمربی پرسپولیسی ها عزم خود را جزم کرده تا از هر طریقی روحیه بازیکنان خود را بالا ببرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/11/13 و ساعت 6:1 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 164
مجموع بازدیدها: 268975
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو