ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ وقتى کریم سرنوشت بازیهاى بزرگ را عوض مى کند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سنگ را بدانجا که از آن آمده باز باید گرداند ، که شر را جز با شر نتوان راند . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

کریم باقرى کاپیتان پرسپولیس که قبل از دربى ?? توسط بزرگان فوتبال ایران، به عنوان بازیکن سرنوشت ساز سرخپوشان معرفى شده بود، در این بازى بزرگ با گل زیبا و پیروزى بخش دقایق پایانى، ارزشهایش را یک بار دیگر به رخ کشید.

 

شوت زیباى کریم که از راه دور زده شد، باعث پیروزى پرسپولیس در بازى بزرگ سال شد تا شادى به اردوى سرخپوشان و هواداران این تیم به اوج خودش برسد. کاپیتان باقرى در?? سالگى نشان داد که تمام نشدنى است و هنوز هم مى تواند سرنوشت بازیهاى بزرگ را به نفع تیمش تغییر دهد و پیک شادى براى هواداران بى شمار پرسپولیس باشد. از اینکه کریم باقرى به خاطر سالم زندگى کردن و تمرینات منظمى که دارد، در این سن و سال همچنان امید اول تیم بزرگى مثل پرسپولیس محسوب مى شود، خوشحالیم اما این اتفاق یک حقیقت بسیار تلخ در دل خود دارد. باید به شدت متاسف باشیم که فوتبال باشگاهى ما با سالى ??? میلیارد تومان هزینه - به گفته محمد دادکان در برنامه ?? - در این چند ساله نتوانسته بازیکن بزرگ و سطح بالایى را تربیت کند تا چشم فوتبالدوستان هنوز هم به ساق هاى بازیکنى با سن و سال کریم باقرى باشد که در سالهاى آخر بازیگرى اش قرار دارد. باید به حال این فوتبال تاسف بخوریم و خون گریه کنیم که نمى تواند با صرف چنین هزینه هاى سنگینى، بازیکنان خوبى تربیت کند. چرا فوتبال ما با این هزینه سر سام آور، خروجى ندارد و باید دلخوش به ستاره هاى ? نسل قبل باشیم. آنهایى که ? دهه قبل ظهور کردند و هنوز هم چشم عاشقان فوتبال به دنبال هنر نمایى آنها در زمین است و به جز آنها ، چیز دیگرى براى دلخوشى نداریم.

 کریم باقرى امروز با کسانى همبازى است که روزى دوست داشتند او را نزدیک ببینند و با او عکس یادگارى بگیرند. خیلى از این بازیکنان روزى در استادیوم هم حاضر شده اند و از روى سکوها ، باقرى و امثال او را تشویق کرده اند اما امروز همبازى کریم هستند اما غم انگیز است که هنوز هم شاهد هنر نمایى کریم باقرى در میادین فوتبال هستند و نمى توانند حتى ?? درصد از توانایى هاى او و امثال او را به رخ بکشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/15 و ساعت 11:35 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 152
مجموع بازدیدها: 268150
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو