ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی رئیس مجمع، هدایتی رئیس هیئتمدیره - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برای دل، چیزی تباه کننده تر از خطا نیست . [امام باقر علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

به گفته نزدیکان کاشانی، سرپرست موقت پرسپولیس قول داده تا رضایت اعضای جدید هیئت مدیره را برای مدیر‌عاملی سعید آذری بگیرد


چارت مدیریتی پرسپولیس، همان پازل ناقصی است که از ماه‌ها قبل تکه اصلی خود را گم کرده. این تکه در‌اختیار علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی است که انگار دوست ندارد آن را رو کند. این پازل، تا زمانی‌که تکه آخرش را پیدا نکند، همچنان ناقص باقی خواهد ماند.

پیش از این قرار بود بعد از داربی، اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس از سوی سازمان تربیت‌بدنی اعلام شوند تا علی سعیدلو سرانجام بعد از ماه‌ها، تکه آخر پازل را از جیبش خارج کند. اما بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از این بازی، هنوز هیئت مدیره پرسپولیس در ابهام قرار دارد. گمانه‌زنی‌‌‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد و برخی از مقام‌های نزدیک به سازمان و پرسپولیس، از آخرین تلاش‌های علی سعیدلو خبر می‌دهند.

گفته می‌شود یکی از دلایل اصلی تعلل سازمان، دعوای حبیب کاشانی و حسین هدایتی مرد مولتی میلیاردر فوتبال است. 2 هفته قبل منابع آگاه در سازمان تربیت‌بدنی تأیید کردند، علی سعیدلو از مجید فرخزادی یکی از اعضای قطعی هیئت مدیره جدید خواسته تا زمینه آشتی این 2 را فراهم سازد. دیروز برخی از سایت‌ها خبر آشتی هدایتی و کاشانی را مخابره کردند تا آخرین گره هیئت‌مدیره پرسپولیس باز شود. یک مقام نزدیک به سازمان و پرسپولیس در این باره می‌گوید:

«سعیدلو شدیدا اصرار داشت تا کاشانی و هدایتی آشتی کنند تا بتواند از هر 2 در هیئت‌مدیره پرسپولیس استفاده کند.» با این پیش‌زمینه، 3 عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس به‌طور قطعی انتخاب شده‌اند. مجید فرخزادی، حبیب کاشانی و حسین هدایتی 3 عضو از 5 عضو نهایی هستند. سازمان تربیت‌بدنی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس را در کنار این ترکیب قرار می‌دهد. در‌حال حاضر علی پروین شانس اول است و بعید به‌نظر می‌رسد انتخاب سعیدلو کسی غیر از او باشد. اما مهم‌ترین عنصری که رئیس سازمان روی آن تأکید دارد، حضور یک مشاور عالی رتبه اقتصادی است. کسی‌که بتواند راه‌های درآمدزایی را مقابل این باشگاه پرخرج قرار دهد.

در‌حال حاضر نام ایرج ندیمی مشاور پارلمانی رئیس جمهور و نایب رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان این فرد مطرح شده و به نظر نمی‌رسد اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خارج از این نام‌ها باشد. گفته می‌شود علی سعیدلو حتی چارت مدیریتی را به طور کامل مشخص کرده که بر این اساس حبیب کاشانی رئیس مجمع باشگاه خواهد شد. پست ریاست هیئت‌مدیره هم به فردی جز هدایتی نخواهد رسید. اما در این میان تکلیف مدیر عامل چه خواهد شد؟ یکی از نزدیکان کاشانی می‌گوید: «او دارد اعضای هیئت مدیره را راضی می‌کند تا به سعید آذری برای پست مدیریت رأی دهند.»

حدود یک ماه قبل نام مدیر عامل طرد شده باشگاه ذوب‌آهن به عنوان کاندیدای اصلی مدیریت پرسپولیس معرفی شد اما این قضیه مسکوت باقی ماند تا این‌که در روزهای اخیر دور جدید مذاکره‌ها با او آغاز شد. آن فرد نزدیک به کاشانی ادامه می‌دهد: «آذری از نظر سازمان تربیت بدنی مشکلی داشت که سرپرست موقت پرسپولیس قول داد آن را حل کند و زمینه را برای حضورش در باشگاه فراهم کند.» در‌حال حاضر کاشانی این فرآیند را تا مراحل نهایی طی کرده و در چند روز آینده اخبار تازه‌تری درباره مدیریت پرسپولیس اعلام خواهد شد. آذری که تمایلی ندارد در این باره اطلاعاتی بدهد، می‌گوید:

«من هم از طریق رسانه‌ها و برخی دوستان مطبوعاتی‌ام این خبرها را می‌شنوم. باور کنید هیچ مذاکره‌ای با من صورت نگرفته و من از خبر حضورم در پرسپولیس بی‌اطلاع هستم.» او اضافه می‌کند: «اگر پیشنهاد بدهند این عجیب نیست که من به آن فکر کنم. به هرحال هر پیشنهادی قابل بررسی است و اگر مذاکره‌ای با من انجام دهند به طور حتم روی آن فکر خواهم کرد.»

او در حالی مذاکره با سازمان و کاشانی را رد می‌کند که مقام‌های آگاه این مذاکره‌ها را تأیید کرده‌اند. حالا به نظر می‌رسد بازی پرسپولیس و سازمان برای چینش چارت مدیریتی سرخ‌ها به آخرین ساعات خود نزدیک می‌شود و سرانجام پس از چند ماه گمانه‌زنی همین روزها مشخص خواهد شد. تنها لازم است علی سعیدلو آخرین تکه پازل را از جیبش خارج کند...


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 8:58 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 201
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267673
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو