ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آذری: بیایم پرسپولیس قدرتمندی می‏سازم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
و به سوی محبّتت، راهی آسان برایم بگشا که بدان، برایم خیر دنیا و آخرت را کامل گردانی . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعا ـ]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان که این روزها صحبت هایی مبنی بر حضور وی در پرسپولیس به عنوان مدیر عامل شنیده می شود،گفت: با کمک مشاوران ، تیمی قدرتمند و گردن کلفت در آسیا می سازم.

سعید آذری گفت: هنوز هیچ صحبتی با من برای حضور در پرسپولیس نشده است ، اما با توجه به سابقه ای که در ورزش دارم از این موضوع استقبال می کنم .

وی افزود: به نظر من بین المللی بودن پرسپولیس اثبات شده است و اگر شرایط ایده آلی که مدنظر دارم اجرا شود با کمک مشاوران ، پرسپولیس را به یک تیم قدرتمند و گردن کلفت در  سطح آسیا می کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی در مسیر خوبی قرار دارد، البته در سه تا چهار سال گذشته تیم پرسپولیس نتایجی که موردنظر هواداران بود را نگرفته است و پس از قهرمانی که با حضور حبیب کاشانی به دست آورد، دیگر عنوان قابل قبولی نداشته است.

آذری که پس از کارنامه موفق در باشگاه ذوب آهن از این مجموعه کنار گذاشته شد تصریح کرد: برخی اعتقاد دارند ، کار کردن در پرسپولیس سخت است ، اما به نظر من ارتقاء ذوب آهن که یک باشگاه مظلوم شهرستانی بود خیلی سخت به نظر می رسید.

وی گفت: البته مردم انتظارات زیادی از پرسپولیس دارند، هواداران فوتبال مهم هستند و دوست دارند پرسپولیس قدرتمند را ببینند.

مدیرعامل  سابق باشگاه  ذوب آهن اصفهان گفت:  به هیچ کس هیچ قولی نمی دهم و اگر شرایط  ایده آل مرا فراهم نکنند ، حاضرم صد سال در خانه بنشینم و هیچ پیشنهادی را قبول نکنم زیرا حاضر نیستم آبروی ورزشی خود را به خطر بیاندازم.

وی اظهار داشت: اگر شرایط فراهم باشد با برنامه هایی که مدنظر دارم و با کمک مشاوران تلاش می کنم پرسپولیس قدرتمندی بسازم.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:13 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267624
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو