ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس، فردوسی پور و 90 را تحریم می کند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه کاردان باشد، فرمانروایش او را دوست خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند از این پس هیچ یک از اعضای این باشگاه با برنامه تلویزیونی "نود" صحبت نکند تا بدین شکل اعتراض خود را به عملکرد "عادل فردوسی‌پور" مجری و تهیه کننده این برنامه تلویزیونی اعلام دارند.

 

پس از به وجود آمدن برخی اختلاف سلیقه‌ها میان مدیران باشگاه پرسپولیس و دست اندرکاران برنامه تلویزیونی"نود" به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند سیاست تحریم را برای این برنامه ورزشی به کار گیرند تا بدین شکل اعتراض خود را به مسوولان این برنامه تلویزیونی اعلام دارند.

گفته می‌شود؛ "حبیب کاشانی" سرپرست موقت پرسپولیس تهران طی هماهنگی با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از اعضای باشگاه پرسپولیس درخواست کرده حتی‌المقدور با دوربین تلویزیونی این برنامه ورزشی مصاحبه نکنند تا دست اندرکاران این برنامه سیاست‌های خود را در قبال مدیریت این باشگاه تغییر دهند.

برخی محافل خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی هستند؛ "حبیب کاشانی" سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس پس از آن که "عادل فردوسی‌پور" در برنامه زنده تلویزیونی نود اعلام کرد؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای ادامه فعالیت در باشگاه پرسپولیس قانون را دور بزند تا همچنان در این باشگاه مدیریت کند به شدت از نوع رفتار "فردوسی‌پور" ناراحت شده و تصمیم گرفته دیگر با این برنامه صحبت نکند.

 

پس از این حرکت؛ درگیری لفظی "علی دایی" و "عادل فردوسی‌پور" پس از پایان بازی استقلال و پرسپولیس بر سر مساله درگیری "شیث رضایی" و "علیرضا حقیقی" باعث شد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم به جمع منتقدان تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی نود اضافه شود تا جبهه مخالفان "فردوسی‌پور" در باشگاه پرسپولیس قدرتمند از قبل شود و فضای ضد نود به شکل قابل ملاحضه‌ای در فضای باشگاه حاکم شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که حاضر نبود آرامش حاکم بر مجموعه فنی پرسپولیس برهم بخورد با آگاهی از روابط تیره و تار سرپرست باشگاه با محری برنامه "نود" از وی خواست تا سیاستی از سوی باشگاه به کار گرفته شود که بازیکنان باشگاه پرسپولیس و اعضای کادر فنی این باشگاه تا اطلاع ثانونی به هیچ وجخ ارتباطی با برنامه نود نداشته باشند و تنها در محافل عمومی و کنفرانس‌های خبری در برابر دوربین این برنامه تلویزیونی صحبت کنند.

این اتفاق در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس شکل گرفت که مسوولان باشگاه استقلال نیز از چندی پیش تصمیم گرفتند به دلایل مشابه از ارتباط با "عادل فردوسی‌پور" خودداری کنند چرا که وی در اندیشه ضربه زدن به مدیریت این باشگاه لیگ برتری است.

"عادل فردوسی‌پور" تهیه کننده و مجری برنامه نود تا به امروز در سیاست‌های خود در قبال استقلال و پرسپولیس تغییری صورت نداده اما بدون تردید اگر این روال ادامه پیدا کند و مسوولان باشگاه استقلال و پرسپولیس برای طرح نظرات خود به سراغ رقبای تلویزیونی "فردوسی‌پور" بروند تهیه کننده برنامه نود مجبور می‌شود برای از سکه نیفتادن برنامه خود تسلیم برخی خواسته‌های مدیران سرخابی شود تا دوباره بتوانند برنامه اول ورزشی سیما شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 10:23 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 149
مجموع بازدیدها: 268656
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو