ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس گزینه اول آندو تیموریان - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه شما را دوستبدارد، خدا را دوست داشته است، و هرکه شما را دشمن بدارد، خدا را دشمن داشته است . [امام هادی علیه السلام ـ در زیارت جامعه ـ]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

روزهای بد آندرانیک تیموریان در فوتبال اروپا همچنان ادامه دارد و شاید این بازیکن فصل آینده فوتبالش را در ایران ادامه دهد.

 

 بعد از جام جهانی 2006 بود که تیموریان راهی بولتون شد و در همان ابتدا روزهای خوبی در این تیم انگلیسی داشت اما مرور زمان شرایط را برای آندو تغییر داد و او روزهای تلخی را در فوتبال انگلیس تجربه کرد. تیموریان حتی قصد داشت در تعطیلات زمستانی فولام را ترک کند ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد و حالا باید تا آخر فصل منتظر بماند. هرچند مدت‌هاست که از سکونشینی تیموریان در فوتبال انگلیس می‌گذرد ولی او هیچ وقت برای بازگشت به فوتبال ایران نرمش نشان نداد و حتی در مصاحبه‌های خود گفت که بازی نکردن در اروپا خیلی از مواقع بهتر از بازی کردن در ایران است. حالا اطرافیان آندو سعی دارند نظر او را تغییر بدهند و این بازیکن را راضی کنند تا به ایران بازگردد. در این میان از همین حالا چند تیم مطرح از جمله پرسپولیس، استقلال، استیل‌آذین و ... به دنبال جذب این بازیکن هستند تا تیموریان را برای فصل بعد به فهرست خود اضافه کنند. در این میان علی دایی اصرار زیادی دارد تا آندو را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. به همین دلیل از مسئولان باشگاه خواسته که شرایط را برای جذب او فراهم کنند.

 از طرفی نزدیکان آندو هم خبر می‌دهند که پرسپولیس گزینه اول تیموریان خواهد بود. البته این در شرایطی است که آندو از تصمیم خود برای ماندن در فوتبال اروپا منصرف شود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 10:23 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 147
بازدید دیروز: 92
مجموع بازدیدها: 268613
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو