ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: با پیروزی برابر استادم جشن صعود میگیریم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بسا خویشاوندی که از بیگانه دورتر است، و بسا بیگانه ای که از خویشاوند، نزدیک تر است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

جای خالی پرسپولیس در آسیا احساس می‌شود
دایی: با پیروزی برابر استادم جشن صعود می‌گیریم

 سرمربی پرسپولیس گفت: بگوویچ استاد من است اما با تمام قوا برابر شاگردان وی حاضر می‌شویم تا صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را جشن بگیریم.


علی دایی در خصوص دیدار برابر آلومینیوم هرمزگان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: تمام بازی‌ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد و با تمام قوا ظاهر می‌شویم. به سایر دیدارها توجه‌ای نداریم و تمرکز خود را در بازی برابر نماینده هرمزگان معطوف خواهیم کرد.
وی ادامه داد: آلومینیوم تیم قدرتمندی است و با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان این تیم برابر پرسپولیس خواهند داشت، پیش‌بینی یک بازی زیبا و در سطح لیگ برتری را می‌توان داشت. امیدوارم با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یابیم.

دایی در مورد مصدومیت محسن خلیلی خاطرنشان کرد: امیدوارم مصدومیت وی جدی نباشد، زیرا به تازگی آمادگی پیدا کرده بود. خلیلی بازیکن ارزشمندی است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دشواری قهرمانی در جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی جای هیچ‌گونه اشتباهی نیست و باید با دقت در تمامی بازی‌ها حاضر شد. به دنبال رسیدن به هدف خود هستیم و به اسم حریفان توجه‌ای نداریم.
دایی تصریح کرد: هواداران پرسپولیس عاشق این تیم هستند و انتظار قهرمانی از تیم محبوب خود دارند. به همین منظور مسئولیت سنگینی خواهم داشت و باید جواب تمام این محبت‌ها را بدهم.

وی ضمن مشخص نبودن ترکیب تیم تا روز بازی یادآور شد: تغییر و تحولات در تیم پرسپولیس را تا روز بازی نمی‌توانید متوجه شوید. از بازیکنان نیمکت‌نشین و ذخیره رضایت کامل دارم، زیرا آنها با انگیزه تمرین و خود را به من تحمیل می‌کنند. پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد که تمام آنها لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارند.

دایی نسبت به شناخت وینگو بگوویچ، سرمربی آلومینیوم به فارس گفت: بگوویچ استاد من است و آشنایی کامل با تاکتیک‌های وی دارم. با تمام قوا برابر شاگردان وی حاضر می‌شویم تا صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را جشن بگیریم.

وی درباره عدم حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جای خالی پرسپولیس با هواداران زیاد خود در آسیا حس می‌شود. پرسپولیس بیشترین هوادار را در آسیا دارد و به نظر من با وجود این تیم حساسیت بیشتری بر رقابت‌ها حاکم می‌شد. در هر حال برای 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم.
دیدار پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان ساعت 17:20 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 4:0 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 92
مجموع بازدیدها: 268582
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو