ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ محسن خلیلی: مقتدارنه به دنبال قهرمانی هستیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ای انس! بر شمار دوستان بیفزا، که آنان شفیع یکدیگرند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کسانی که برای زمین خوردن پرسپولیس لحظه شماری می کنند و از همه توانشان برای رسیدن به این هدف، استفاده می کنند، راه خود را تغییر دهند و به موفقیت های این تیم و خواست هوادارانش احترام بگذارند.

محسن خلیلی، زننده گل سوم تیم پرسپولیس در برابر تیم آلومینیوم هرمزگان، تصریح کرد: هنوز هم به خاطر آن یک سال مصدومیت خودم را بدهکار هواداران می دانم و دیگر دوست ندارم به خاطر مصدومیت، بازی ها را از دست بدهم. همه تلاشم را می کنم که خود را در آمادگی کامل حفظ کنم و بتوانم برای تیم محبوبم مثمر ثمر باشم. وی همچنین درباره بازی در برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: تیم آلومینیوم در نیمه اول، به خاطر انگیزه زیادی که داشت، موقعیت‌هایی را خلق کرد اما خدا را شکر، ما از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم و در همان نیمه اول کار را تمام کردیم.

خلیلی با اشاره به روند رو به رشد پرسپولیس تاکید کرد: نظم تاکتیکی و نظم تیمی، در تیم ما مشهود است و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا بتوانیم مقتدرانه، قهرمان جام حذفی شویم. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من برای حضور در تک تک بازی ها انگیزه زیادی دارم، چراکه یک سال را به خاطر مصدومیت از میادین دور بودم و دیگر نمی خواهم چنین تجربه ای را پشت سر بگذارم

در طول این هفته نیز، به خاطر یک مصدومیت، نتوانستم به طور کامل به همراه تیم تمرین کنم اما با شرکت در جلسات فیزیوتراپی سعی کردم خودم را به مرز آمادگی برسانم. حالا هم خوشحالم که توانستم در یک موفقیت تیمی سهیم باشم.

وی تصریح کرد: همیشه تیمهای بازنده دچار حواشی زیادی می شوند، اما گویا درباره پرسپولیس عده‌ای عکس این عمل می کنند و در اوج موفقیت های ما می خواهند برای پرسپولیس حاشیه سازی کنند. حاشیه‌هایی که واضح است، از سوی جه کسانی هدایت می شود اما باید بگویم همبستگی و همدلی مجموعه پرسپولیس مانع بزرگی برای حاشیه سازان خواهد بود

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/12/8 و ساعت 10:52 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 46
مجموع بازدیدها: 268335
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو