ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تمام اخبار پرسپولیس در چند خط - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

 

* تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس که قبلا در تیم‌های پایه باشگاه هم فعالیت کرده‌اند قصد داشتند در حمایت از عابدزاده تومار امضا کنند اما این صحبت مربی برکنار شده پرسپولیس که «کار کردن در تیم‌های پایه مال مربیان کوچک است» آنها را دلخور و از این کار منصرف کرد.

* محمد پروین و نبی‌الله باقری‌ها که به خاطر مصدومیت از همراهی سرخ‌ها در تمرین محروم شده بودند از امروز به تمرین‌های گروهی تیم برمی‌گردند.

* اگرچه گفته می‌شد قرار است این هفته کمکی 300 میلیونی از سازمان برسد اما مسوولان سازمان تربیت بدنی اعلام کردند به خاطر کمبود بودجه در اسفند ماه تا بعد از تعطیلات سال نو نمی‌توانند پولی در اختیار پرسپولیس قرار بدهند.



* سرود پرسپولیس که گفته شده بود تا پیش از پایان سال آماده خواهد شد هنوز در دست تهیه است و کار تولید آن اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.


* در اعلام امکانات و مدارک باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیسی‌ها درفشی‌فر را به عنوان مجموعه اختصاصی و محل تمرین خود معرفی کرده‌اند و ورزشگاه آزادی را محل برگزاری بازی‌های‌شان.


* حبیب کاشانی در جلسه چهارشنبه‌اش با سعیدلو خواستار افزایش بودجه باشگاه در فصل آینده شده بود که شنیدیم با این درخواست او موافقت شده است.


* در پاسخ به همه آنچه درباره لیست مازاد پرسپولیس می‌شنیدیم، عباس علیپور اعلام کرد باشگاه تا الان با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده و تا پیش از پایان فصل هم تصمیمی در این باره گرفته نخواهد شد.


* در جلسه چهارشنبه سعیدلو و کاشانی، راهکارهای لازم برای خصوصی‌سازی هم بررسی و قرار شد بعد از پایان حسابرسی مالی، مجمع باشگاه چگونگی خصوصی‌سازی را تصویب کند.


* سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در پایان فصل تمام تلاشم را برای بازگشت کریمی به تیم محبوبش انجام می‌دهم.


* پس از نهایی شدن 5 نفر از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هنوز دو جای خالی دیگر در این باشگاه وجود دارد که طبق پیش بینی ها به علی پروین و پروین احمدی نژاد خواهد رسید. پیش بینی می شود که نفرات نهایی برای عضویت در باشگاه پرسپولیس این اسامی باشند: 1. حبیب کاشانی 2. مجید فرخ‌زادی 3. عظیم‌زاده 4. دکتر قره 5. پروین احمدی‌نژاد 6. احتمالاً علی پروین


*  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس لیست منتشره اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توسط یکی ازروزنامه های ورزشی را تکذیب و تائید کرد که هیچ یک از اعضای هیات مدیره این باشگاه تا سال آینده معرفی نمی شوند.


* سرپرست باشگاه پرسپولیس درصدد است پاداش 400 هزار تومانی برد برابر آلومینیوم هرمزگان را پنجشنبه شب در هتل اردوی سرخپوشان پیش از دیدار با فولاد خوزستان تقسیم کند .


* تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر سپهر حیدری و محمد پروین را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


* بازیکنان ذخیره پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی رودرروی تیم یاران دایی قرار گرفتند و در پایان 90 دقیقه ، پرسپولیس با حساب 6 بر 2 موفق به شکست تیم یاران دایی شدند. در این دیدار چهار گل پرسپولیس توسط اشپتیم آرفی و دو گل دیگر آن توسط میثم بائو به ثمر رسید.


* مدیر برنامه‌های افشین قطبی گفت: سرمربی تیم ملی برخلاف گفته مسوولان باشگاه پرسپولیس با آن‌ها مشکلی ندارد زیرا قطبی به کاشانی و دایی علاقه زیادی دارد و هیچ خصومتی با این افراد ندارد.


* باشگاه استیل‌آذین از سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل مصاحبه در خصوص جذب مهدوی کیا و کریمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

 

 

 

منبع :‏ مرجع


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/12/9 و ساعت 1:38 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 46
مجموع بازدیدها: 268340
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو