ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شکری: پرونده آلفا پس از 6 سال بسته شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با اعلام رای دادگاه رسیدگی به پرونده آلفا این پرونده پس از گذشت شش سال بسته شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایرنا، مصطفی شکری روز یکشنبه افزود: دادگاه رسیدگی به پرونده آلفا پس از اتمام مهلت شکایت مجدد شرکت آلفا و کوشان فر طرف سوم این قرارداد، پرونده شکایت این شرکت از باشگاههای پرسپولیس و استقلال را مختومه اعلام کرد.

وی گفت: شرکت آلفا شکایت خود را از باشگاههای پرسپولیس و استقلال در یک پرونده انجام داده بود که پس از خواست ما برای شکایت جداگانه این شرکت و کوشان فر، آن‌ها دیگر شکایتی را ارایه نکردند و دادگاه نیز این پرونده را مختومه اعلام کرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: با ارسال نامه‌ای به دادگاه خواهان دریافت خسارت برای حضور در این دادگاه خواهیم شد، زیرا برای رسیدگی به این پرونده هزینه‌های زیادی را انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: با وجود این که باشگاه پرسپولیس درخواست رسیدگی جداگانه به این پرونده را داشت، اما دادگاه این پرونده را برای باشگاه استقلال نیز مختومه اعلام کرده است.

شکری اظهار داشت: شرکت آلفا و کوشان فر می‌دانستند رای دادگاه به سود ما خواهد بود و به همین دلیل از پیگیری شکایت خود منصرف شدند، زیرا در طول این مدت دلایل بسیار قوی را بر علیه این دو جمع کرده بودیم.

وی ادامه داد: طبق قانون فیفا شاکیان پس از بسته شدن پرونده نیز باز هم می توانند شکایت کنند و شرکت آلفا نیز می‌تواند طبق این قانون هر زمانی که می‌خواهد باز هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کند، اما مطمئنا اگر شرکت آلفا علاقه مند به ادامه این ماجرا بود، پیگیری پرونده را رها نمی‌کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/12/9 و ساعت 9:14 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 46
مجموع بازدیدها: 268334
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو