ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ ok اولیه برای جذب کریمی و تلاش برای تمدید قرارداد هوار - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سخاوت بى خواستن بخشیدن است ، و آنچه به خواهش بخشند یا از شرم است و یا از بیم سخن زشت شنیدن . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

مسئولان باشگاه پرسپولیس از هم اکنون تلاش خود را برای ساختن پرسپولیس 89 آغاز کرده اند و در همین ارتباط مذاکراتی را با چند بازیکن انجام داده اند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، پس از آنکه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از حضور ستاره شماره 8 استیل آذین در این تیم استقبال کرد، مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی برای جذب این بازیکن آغاز کرده اند. عباس علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این خبر به خبرنگار ما می گوید: « باشگاه پرسپولیس تمایل بسیاری دارد علی کریمی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد و در صورتی که این بازیکن مشکلی با مسئولان باشگاه و دایی نداشته باشد فورا قرارداد را با وی امضا خواهیم کرد.گفتنی است در پی صحبت های اخیر حبیب کاشانی و عباس علیپور مبنی بر تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب علی کریمی و مهدی مهدوی کیا باشگاه استیل آذین هم امروز از حبیب کاشانی شکایت کرد.

 

پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد هوار

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد عملکرد ستاره عراقی این تیم در مسابقات اخیر موجب شده تا علی دایی از سرپرست باشگاه بخواهد موجبات تمدید قرارداد با هوار ملامحمد هرچه زودتر فراهم شود.

در همین ارتباط هفته آینده جلسه ای بین هوار ملامحمد عراقی، مدیر برنامه هایش و حبیب کاشانی برگزار خواهد شد تا مقدمات لازم برای تمدید قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس مهیا شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/12/9 و ساعت 9:15 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 46
مجموع بازدیدها: 268339
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو