ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تمام اخبار پرسپولیس در چند خط - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

 

* در سفر یک هفته‌ای به امارات، حبیب کاشانی پرسپولیس را همراهی نمی‌کند. به جای این سفر، کاشانی به مالزی خواهد رفت تا در نشست‌های AFC برای سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان در فصل آینده حضور داشته باشد.

* کار حسابرسی مالی باشگاه پرسپولیس که قرار بود خیلی زودتر از اینها تمام شود به گفته آشوری معاون مالی این باشگاه تا پایان هفته آینده به سرانجام می‌رسد.

* به دنبال علنی شدن اختلاف‌های کاشانی و هدایتی و شکایت رسمی استیل‌آذین از سرپرست پرسپولیس، کاشانی و هدایتی ظرف امروز و فردا در جلسه‌ای در سازمان رودررو با هم گفت و گو خواهند کرد.


* حضور حبیب کاشانی و مجید فرخزادی در ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس قطعی شده و قرار است تکلیف علی پروین هم تا دو سه روز دیگر و بعد از جلسه‌اش با سعیدلو مشخص شود.

 

 



*باشگاه پرسپولیس تراز مالی‌اش در سه فصل اخیر را صبح دیروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد که طبق آن هزینه‌های امسال باشگاه حدود ده میلیارد تومان برآورد شده است.


* گفته می‌‌شود رییس سازمان تربیت بدنی دیروز صبح تماس دوباره‌ای با سعید آذری داشته و درباره حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با او گفت و گو کرده است.


* مسوولان باشگاه الوصل در نامه‌ای به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده‌اند که اگر سفر نوروزی‌شان به دبی به هر دلیل منتفی شود آنها باید 70 هزار دلار جریمه بپردازند که باشگاه مدعی شده این سفر در زمان تعیین شده انجام می‌شود.

 

* وسلى برازیلیا مهاجم تکنیکى پرسپولیس این روزها بدون حاشیه در تمرینات شرکت مى کند البته او تا امروزفرصتى براى همراهى پرسپولیس پیدا نکرده اما ظاهراً ببرای بازی با فولاد سیار آماده وسرحال نشان مى دهد.


* شیث رضایی مدافع پرسپولیس پیشنهاد خوانندگی را که چند خواننده سرشناس به او داده بودند رد کرد.


* کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس محمود رفیعی مسابقه پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد.


* علیرضا محمد تنها ملى پوش پرسپولیس از فردا در تمرینات این تیم حاضر مى شود. با انجام بازى تیم ملى، محمد بلافاصله در اردوى سرخپوشان حاضر شده اما مشخص نیست که آیا دایى از وجود محمد استفاده مى کند یا خیر.


* تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاه جهان همچنان در صدر تیم های ایرانی قرار دارد.


* دو تیم پرسپولیس و پتروشیمی تبریز یک روز زودتر به مصاف هم خواهند رفت.


* کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور احمدرضا عابدزاده مربی شاکی تیم پرسپولیس تشکیل جلسه داد و باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت بدهی عابدزاده و ملزم به استفاده از وی در کادر فنی پرسپولیس کرد.


* آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد ساعت 14:30 فردا در شرکت واحد برگزار می‌شود و بعد از آن پرسپولیسی‌ها از ساعت 18 در هتل لاله به اردو می‌روند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/13 و ساعت 9:57 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267778
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو