ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ همچنان رکورد ها می شکند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازگرداندن خشم با بردباری، نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

خداجون متشرکیم

پرسپولیس 1-0 فولاد : همچنان رکورد ها می شکند

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارچوب هفته 28 لیگ برتر با تک گل محسن خلیلی فولاد خوزستان را شکست داد.

دیدار 2 تیم از ساعت 17:10 دقیقه در حضور 40 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
تک گل پرسپولیس در دقیقه 72 توسط محسن خلیلی به ثمر رسید. خلیلی روی سانتر زیبای شکوری با ضربه‌ سر دروازه حسین آشنا را باز کرد.

قضاوت این بازی بر عهده محمود رفیعی بود. وی به جلال کاملی‌مفرد و بارتلوویچ از فولاد و هادی نورورزی و عادل کلاه‌کج از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
فولاد در این بازی بیشتر دفاع کرد و چشم به ضد حملات داشت و پرسپولیس هم موقعیت‌هایی را خلق کرد که با استفاده از یکی از این فرصت‌ها توانست حریف اهوازی را شکست دهد.

فولاد خوزستان پیش از این بازی 11 بازی پیاپی را واگذار نکرده بود.

این تیم از هفته شانزدهم که در فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن با یک گل شکست خورد، دیگر شکستی را متحمل نشد و رکورد شکست ناپذیری خود را به 11 هفته رساند، اما با شکست در این دیدار این رکورد سرانجام شکست تا فولادی‌ها با دست خالی تهران را ترک کنند.

پرسپولیس هم با این پیروزی که هفتمین برد پیاپی (با احستاب دو دیدار جام حذفی)محسوب می‌شود 49 امتیازی شد و بار دیگر رتبه سوم جدول را از استقلال پس گرفت.


ترکیب پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، شیث رضایی، حمیدرضا علی‌عسگر، ابراهیم شکوری، عادل کلاه کج، کریم باقری (80 - میثم بائو)، هادی نوروزی (66-مجتبی زارع)، محسن خلیلی، هوار ملا محمد (89-علیرضا محمد)، مجتبی شیری و حسین بادامکی.
سرمربی: علی دایی

ترکیب فولاد:
حسین آشنا، جلال کاملی‌مفرد، مهدی چمن‌آرا، علی حمودی، جواد شیرزاد، بختیار رحمانی، ملادن بارتلوویچ ( 57-نادر احمدی)، سیامک سرلک (68-آرش افشین)، سعید رمضانی (82 - کاوه رضایی)، جاوا موجیری، غلامرضا رضایی.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 7:33 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267590
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو