ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حسین عبدى: تیمهاى دیگر از ما هراس دارند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

سپاهان و ذوب آهن بازهم امتیاز مى دهند.

حسین عبدى با توجه به نتایج اخیر پرسپولیس معتقد است که تیمهاى دیگر از این تیم هراس دارند اما سرخپوشان در بازیهاى دیگر هم براى پیروزى به میدان مى روند تا به هدفشان در پایان فصل برسند.

• از بازى مقابل فولاد راضى بودید؟

- به نظر من یکى از بازیهایى بود که خیلى خوب بازى کردیم. هر چند که موقعیت هاى زیادى نداشتیم اما بچه ها با تفکر بیشترى بازى کردند و نبض بازى را در اختیار داشتند، البته موقعیت هاى خوبى هم داشتیم. اگر فرصتى که هوار داشت گل مى شد یا گل نوروزى که درست بود اما آفساید گرفته شده قبول مى شد، با گلهاى بیشترى بازى را مى بردیم. در کل پرسپولیس از بازیهاى قبلى بهتر بود.

 

• فولاد را در این بازى چطور دیدید؟

- فولاد تیم خوبى است و در هفته هاى قبل هم خوب کار کرده بود و نتایج خوبى گرفته بود. فولاد مقابل ما هم دنبال نتیجه بود اما پرسپولیس تیمى نیست که مثل بقیه باشد. موتور پرسپولیس روشن شد و کار براى حریفان سخت شده است.
• بازى با ملوان در پیش است. در مورد این بازى چه صحبتى دارید؟

- همیشه بازى کردن با تیمهاى شمالى سخت است. ملوان تیم ریشه دارى است و در زمین خودش خوب بازى مى کند. مطمئنا ملوان مقابل ما هم برنامه هاى خاصى دارد اما بچه هاى ما دنبال این هستند که در هر زمینى و هر جایى که بازى مى کنند، ببرند. کار براى ملوان هم سخت است و اگر بچه ها خواسته هاى ما را اجرا کنند، پیروزى بعدى هم در کارنامه پرسپولیس ثبت مى شود.

• اما ملوان هم در خانه راحت امتیاز نمى دهد.

- بله، کارمان خیلى سخت است و اگر قرار باشد در کورس باقى بمانیم، باید ملوان را ببریم. حریفان از بردهاى ما هراس دارند و ما هم چاره اى جز برد نداریم و باید ملوان را ببریم.

• امتیاز دادن سپاهان مقابل تراکتورسازى چقدر به تیم شما انگیزه داده است؟

- اعتقاد من بر این بود و هست که حریفان ما امتیاز مى دهند و ما فقط باید به فکر امتیازات خودمان باشیم. هم سپاهان و هم ذوب آهن بازهم امتیاز مى دهند که طبیعى است. آنها دلهره بیشترى دارند تا فاصله شان را حفظ کنند، به همین دلیل در هفته هاى آینده بیشتر امتیاز مى دهند. براى ما این بازى انگیزه مضاعفى دارد و با تمام قوا به زمین مى رویم تا تمام امتیازات را بگیریم.

• فکر مى کنید تکلیف تیم قهرمان روز آخر مشخص مى شود؟

- امیدوارم هر تیمى که لایق و شایسته قهرمانى است، قهرمان شود اما جذابیت فوتبال همین است که هیچ تیمى از پیش برنده یا قهرمان نیست. هم سپاهان که مدعى اول قهرمانى است و هم ذوب آهن، تا وقتى که بازى هست، فراز و نشیب خواهند داشت و هنوز چیزى از دست رفته نیست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/18 و ساعت 11:40 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267604
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو