ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مجتبى زارعى: بیشتر به کسب قهرمانى جام حذفى فکر مى کنیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دشمن ترینِ کسانْ نزد خدا، دشمنِ کینه توزِ ستیزه گر است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

مجتبى زارعى مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آنکه چند روزى از بازى پرسپولیس و ملوان مى گذرد اما باید بگویم که ما باید این بازى را مى بردیم و واقعا حسرت مى خوریم که چرا نتوانستیم به هر ? امتیاز این بازى دست پیدا کنیم.


مجتبى زارعى مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آنکه چند روزى از بازى پرسپولیس و ملوان مى گذرد اما باید بگویم که ما باید این بازى را مى بردیم و واقعا حسرت مى خوریم که چرا نتوانستیم به هر ? امتیاز این بازى دست پیدا کنیم. وى اظهارداشت: خدا را شکر وضعیت خوبى داریم و براى بازى با پتروشیمى در آمادگى بالایى بسر مى برم. امیدوارم با ارائه یک بازى زیبا و محکم بتوانیم گام محکمى براى کسب جام حذفى برداریم. او ادامه داد: چه چند دقیقه در میدان حضور داشته باشم و چه ?? دقیقه بازى کنم، مى خواهم براى پرسپولیس گلزنى کنم. در بازى با ملوان تلاشم را کردم که گلزنى کنم اما گل زودهنگام ملوان برنامه هاى ما را به هم ریخت و از ثانیه اى که ملوانى ها گل زدند فقط خودشان را بى  مورد به زمین مى انداختند.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد:

نمى توانیم بگوییم شانس پرسپولیس براى کسب عنوان قهرمانى در لیگ کاملا از بین رفته و ما تلاشمان را مى کنیم که حداقل با کسب مقام دومى بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. زارعى همچنین اذعان داشت: هنوز در شوک بازى با ملوان هستم آنها تا دقیقه ?? بى جهت خودشان را به مصدومیت مى زدند، در صورتى که اصلا مصدوم نبودند و سریع از جایشان بلند مى شدند.وى در پایان گفت: با هیچ یک از مهاجمان پرسپولیس مشکلى ندارم و برایم فرقى نمى  کند کنار کدام یک از مهاجمان بازى کنم هرچه کادر فنى صلاح بداند انجام مى دهم. امیدوارم بازى با پتروشیمى را هم ببریم تا حداقل در جام حذفى قهرمان شویم زیرا در لیگ امیدهایمان کمرنگ شده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/25 و ساعت 7:5 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 155
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267627
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو