ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ گروه دوم کاروان پرسپولیس هم راهی دبی شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترینِ فریضه ها و واجب ترین آنها بر انسان، شناخت پروردگار و اقرار به بندگی اوست . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

بالاخره سفر پردردسر کاروان پرسپولیس به امارات صورت گرفت و سرخپوشان در دو گروه جداگانه بعدازظهر امروز تهران را ترک کردند.

 

طبق توافقات صورت گرفته پرواز اول ساعت 4 بعدازظهر انجام شد در این پرواز علیرضا محمد، محمدعلی یحیوی، میثاق معمارزاده، مهران فرضیات، کادرپزشکی، محمدرضا مولایی(بدنساز) به همراه تعدادی مسئولان و کارمندان باشگاه حضور داشتند. پرواز اول راهی بحرین شد و قرار است پس از 4 ساعت معطلی در فرودگاه بحرین این گروه با پرواز جداگانه به دبی پرواز کند.

 

گروه دوم که شامل اعضای کادر فنی و قسمتی اعظمی از بازیکنان بود ساعت 8 بعدازظهر امروز به سمت کویت پرواز کرد. این گروه بعد از یک ساعت معطلی در فرودگاه کویت قرار است عازم دبی شوند.

 

 

با تلاش مسئولان پرسپولیس مشکل روادید تعدادی از بازیکنان و اعضای باشگاه حل شد و آنها توانستند با این دو پرواز راهی امارات شوند.

 

گفتنی است به دلیل سفر بی سابقه ایرانیان به کشورهای حاشیه خلیج فارس تهیه بلیط و اقامت در این کشورها با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

پرسپولیسی ها فردا صبح را به استراحت و استقرار در هتل خواهند پرداخت و پس از آن تمرینات بدنسازی و هوازی در نوبت های صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(10994, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/1/4 و ساعت 11:46 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267560
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو