ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بینیام کج شده بود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به مدارانیازمند کند و به عذرخواهی ناچارت سازد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

دوست داشتم به پرسپولیس کمک کنم
رضایی: بینی‌ام کج شده بود

 مدافع پرسپولیس گفت: پس از برخورد با شیری بینی‌ام کج شده بود.


شیث رضایی  در مورد مصدومیتش که از ناحیه بینی در اردوی دبی رخ داد؛ اظهار داشت: متأسفانه بینی‌ام کج شده بود و پس از مصدومیت؛ خونریزی شدیدی داشتم که خوشبختانه با تجربه دکتر زرینه، بینی‌ام به حالت عادی بازگشت.
وی که بینی‌اش را عمل کرده و تا 3 هفته نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند؛ گفت: در حال حاضر نفس کشیدن برایم دشوار و مشکل بدی گریبان‌گیرم شده است. قلبم می‌گوید باید در این شرایط حساس تیم را کمک کنم، حتی اگر بدانم نمی‌توانم نفس بکشم.

رضایی با اعلام اینکه از شیری بابت شکستن بینی‌ام ناراحت نیستم؛ افزود: خوشبختانه برای دیدار با سایپا محروم هستم و می‌توانم برای ادامه مداوایم با توجه به روزهایی که فرصت دارم، بهترین تصمیم را بگیرم.
مدافع پرسپولیس در مورد اردوی امارات گفت: اردوی شادابی بود که فشار شدید در دستور کار قرار داشت و بازیکنان با انگیزه لازم در این اردو حاضر شدند.

وی در مورد شکست 4 بر 2 پرسپولیس در دیدار اول مقابل منتخب امارات اظهار داشت: در این دیدار به دلیل خستگی سفر و تعطیلات قبل از اردو دچار مشکل شدیم، اما با برتری 5 بر یک مقابل النصر پرسپولیس واقعی را نشان دادیم. ما در دیدار مقابل النصر از دقیقه 50 با 10 بازیکن به کار ادامه دادیم و بادامکی هم مصدوم شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/1/13 و ساعت 7:10 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267771
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو