ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حکم استیلى منتظر امضاى سعیدلو - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش تا با بردباری همراه نگردد، نتیجه ندهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

حکم استیلى منتظر امضاى سعیدلو
این دست و آن دست کردن هاى مدیران پرسپولیس معرفى جانشین افشین قطبى را تا امروز به تعویق انداخته. در حالى که تلاش ها در همین رابطه به مراحل پایانى خود نزدیک شده، هیات مدیره هم اختیارات کامل خود براى انتخاب سرمربى را به حبیب کاشانى تفویض کرده تا مدیرعامل اقدامات موردنظر را انجام دهد. کاشانى هم به توافقات نهایى با حمید استیلى - که پیش از این از او به عنوان شانس اول سرمربیگرى   پرسپولیس نام مى برد - رسیده و براى اعلام رسمى نام استیلى، تنها منتظر تایید رییس هیات مدیره است. که گفته مى شود این اتفاق هم تا ظهر امروز رخ خواهد داد.

جلالى و مایلى کهن راى نیاوردند

از همان ابتدا قرار بود گزینه مورد تایید کاشانى با حضور در جلسه هیات مدیره از خود و برنامه هایش دفاع و آنها را متقاعد کند. اما جلسات هیات مدیره به شکلى عجیب و به طور پیاپى لغو شد تا شائبه جدیدى به وجود بیاید و آن اینکه هیات مدیره به دنبال گزینه هایى غیر از حمید استیلى است. در واقع مخالفت بعضى اعضاى هیات مدیره با سرمربیگرى استیلى - که سال گذشته و قبل از آمدن قطبى هم شاهد آن بودیم - باعث به وجود آمدن این ذهنیت شد. البته این همه ماجرا نبود و حتى نام هایى هم مطرح شد. مجید جلالى و محمد مایلى کهن افراد مورد تایید بعضى اعضاى هیات مدیره بودند و بدشان نمى آمد که یکى از آنها را جانشین قطبى کنند، اما برخى مخالفت ها و همچنین نبود زمان کافى باز هم نگاه ها را معطوف استیلى کرد. مذاکرات روزانه استیلى با کاشانى در هفته اخیر هم در نهایت به توافق طرفین منجر شد و باتوجه به تفویض اختیارات هیات مدیره به مدیرعامل درخصوص انتخاب سرمربى بعید است این بار مخالفتى را شاهد باشیم!

حکم استیلى منتظر امضاى سعیدلو

حمید استیلى حالا نزدیک ترین فرد به جایگاه سرمربى است و ظاهرا که کار او و پرسپولیس تمام شده است، البته فعلا به صورت غیررسمى! حبیب کاشانى با استفاده از اختیارات خود، شفاها استیلى را جانشین قطبى معرفى و حتى حکم سرمربیگرى او را نیز آماده کرده است. او که براى هدایت پرسپولیس به حمید استیلى اختیار تام داده حکم سرمربیگرى را به نام مربى فصل گذشته امضا کرده و حالا این حکم تا اجرایى شدن فقط یک چیز کم دارد؛ امضاى رییس هیات مدیره. دکتر سعیدلو که جلسات اخیر هیات مدیره به خاطر مشغله کارى او در هیات دولت لغو شده، به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه باید با امضاى خود، سرمربیگرى حمید استیلى را تایید کند. که این اتفاق هنوز نیفتاده اما مسؤولان  پرسپولیس  مى گویند با امضاى سعیدلو پاى حکم استیلى، او ظهر امروز رسما سرمربى پرسپولیس خواهد شد. این در حالى است که خود استیلى که با توجه به شرایط موجود، تا اعلام رسمى نام سرمربى از جانب مدیرعامل ممنوع المصاحبه شده هیچ خبرى را تایید یا تکذیب نمى کند و مى گوید: «هنوز توافقى صورت نگرفته و منتظر جلسه هیات مدیره هستم

ضد و نقیض گویى اعضاى هیات مدیره

تا اینجا هیچ چیز غیرمعمول نیست. اما صحبت هاى اعضاى هیات مدیره ماجرا را به سمتى دیگر مى برد و از اختلافات خبر مى دهد. حسن بیادى در مقام نایب رییس هیات مدیره باشگاه، از شانس برابر هر چهار گزینه مطرح شده براى جانشینى قطبى مى گوید و اینکه حمید استیلى هیچ گونه برترى خاصى نسبت به سایرین ندارد. محمدحسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره هم با اشاره به احتمال سرمربیگرى حمید استیلى مى گوید که حبیب کاشانى حتى در مقام مدیرعامل هم نمى تواند «تک گزینه اى» عمل کند و به سمت استیلى متمایل شود. مجید فرخزادى دیگر عضو هیات مدیره هم درست مثل بقیه اعضا، نظرات متفاوتى دارد. او مى گوید که در جلسه هیات مدیره، استیلى و پیروانى صاحب بیشترین رأى از میان گزینه هاى مورد نظر شده اند و باید در جلسه بعدى هیات مدیره در مورد آنها بحث شود. مهمترین نکته درباره صحبت هاى او به جلسه هیات مدیره مربوط مى شود و اینکه با توجه به لغو جلسات چند هفته اخیر هیات مدیره باشگاه، اعضا در کدام جلسه استیلى و پیروانى را به عنوان گزینه هاى برتر، انتخاب کرده اند
همه اینها درحالى است که سعیدلو و کاشانى در روزهاى اخیر هیچگونه اظهارنظرى در این خصوص نداشته و سکوت اختیار کرده اند


کسى دستیار استیلى نمى شود
طبیعى ترین حالت این است که حمید استیلى را سرمربى قطعى پرسپولیس و جانشین افشین قطبى بدانیم. آنهم درحالى که او درباره انتخاب دستیارانش هنوز با کاشانى به توافق نرسیده است. استیلى خود خواهان همکارى با خاکپور، پنجعلى یا مرزبان است و گزینه هاى مورد نظر خود را به کاشانى اعلام کرده اما محمد خاکپور همان طور که قبلا گفته بود، تاکید کرده که هرگز دستیار استیلى نخواهد شد.
محمد پنجعلى هم اگرچه هیچ شرط و شروطى براى باشگاه نگذاشته اما تنها در یک صورت حاضر به همکارى با استیلى است. پنجعلى مى گوید حاضر است هر طور باشگاه بخواهد به  
پرسپولیس و استیلى کمک کند و حتى در تمرین دادن تیم همراه او باشد اما نه به عنوان دستیار. طبیعى است که او با توجه به کسوت خود حاضر نباشد به نام دستیار استیلى فعالیت کند. علیرضا مرزبان هم که همه جوره حاضر به پذیرفتن شرایط باشگاه است، مورد تأیید مدیرعامل نیست. اینکه چرا و چه شد که مرزبان از چشم کاشانى افتاد بحثى جدا است اما به هر حال مدیرعامل دیگر تحت هیچ شرایطى حاضر نیست مرزبان را در کادر فنى پرسپولیس بپذیرد و این را به استیلى هم تأکید کرده. او در عوض افشین پیروانى را پیشنهاد داده اما جالب اینکه استیلى حاضر به قبول همکارى با پیروانى نیست. از طرف دیگر پیروانى صحبت هایش با کاشانى را تنها به صحبت درباره سرمربیگرى و ارائه برنامه هایش در این خصوص مربوط مى داند و از پیشنهاد کاشانى براى کار کردن زیر دست استیلى بى خبر است. او از شنیدن این مسأله متعجب مى شود و مى گوید که حرفى در این باره ندارد. حالا اینکه کاشانى و استیلى چطور در این خصوص با هم کنار خواهند آمد نیاز به زمان دارد و باید دید چه کسى عقب نشینى خواهد کرد.

خبر آخر

زمان زیادى تا اعلام رسمى نام جانشین قطبى نمانده. مسؤولان باشگاه ظهر امروز را براى این کار تعیین کرده اند و معتقدند که تا ساعاتى دیگر سرمربى جدید معرفى خواهد شد. آن هم در حالى که فعلاً خبرى از برگزارى جلسه هیأت مدیره نیست و همه منتظر اعلام نظر نهایى سعیدلو و امضاى او پاى حکم نوشته شده سرمربیگرى حمید استیلى هستند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/3/21 و ساعت 5:53 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 146
بازدید دیروز: 92
مجموع بازدیدها: 268612
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو