ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ سرود پرسپولیس آبروداری کرد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زیبایی حکمت، رفق و سازگاری نیکوست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

بالاخره از سرود پرسپولیس و کلیپی که مدت‌ها برای تهیه‌اش زحمت کشیده شده بود، در روز قهرمانی پرسپولیسی‌ها رونمایی شد تا هواداران بدانند دستپخت داریوش خواجه‌نوری و اسطوره‌های پرسپولیس چه از آب درآمده.


خواجه‌نوری که ساعت‌ها قبل از شروع بازی گروهش را به ورزشگاه آزادی کشانده بود، در میان تشویق هواداران پرسپولیس قطعات کلبه، دنیای رنگی و پرنده را اجرا کرد. خواجه‌نوری که خودش یک هوادار دو آتشه پرسپولیس است، بعد از پخش سرود و کلیپ پرسپولیس به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

 

در واقع هواداران آنقدر از سرود به وجد آمده بودند که خواجه‌نوری را با شعار «داریوش پرسپولیسی» تشویق کردند و او مجبور شد برایشان دور افتخار بزند. اما اتفاق اصلی بعد از قهرمانی پرسپولیس افتاد. کلیپ و سرود پرسپولیس سه بار در ورزشگاه پخش شد و همه نگاه‌ها به اسکوربورد رفت، خنده‌های پروین، بهت مهدوی‌کیا و آواز خواندن اسطوره‌هایی چون پیوس، خوردبین، آشتیانی و خیلی‌های دیگر قهرمانی را شیرین‌تر کرد.

سرانجام نوبت به اجرای روی استیج رسید. گروه کر خواجه‌نوری و نوازندگان همه سر جای خود مستقر شدند. خواجه‌نوری پشت میکروفن ایستاد اما کنارش محسن خلیلی، شیث، سپهر و میثاق حلقه‌ای درست کردند تا با لباس قهرمانی در وصف پرسپولیس و بزرگی‌اش بخوانند. این بار شور و حرارت آنها حتی از داخل استودیو نیز بیشتر بود و طوری فریاد می‌کشیدند که هر لحظه می‌شد انتظار کشید هنجره یکی‌شان آسیب می‌بیند.

در این بین خواجه‌نوری هم حس و حال عجیبی داشت و این حس از سوی او و بازیکنان به روی سکوها نیز منتقل شد تا هواداران قطعه مربوط به خود را به بهترین شکل همخوانی کنند. در حین پخش سرود البته اتفاقات جالبی هم افتاد. بعد از چند لحظه یکهو چندین بازیکن پرسپولیس روی استیج رفتند. اولین نفر آرفی بود که سراغ درام رفت و کنار دست محمدعلی خواجه‌نوری نشست تا در سرود پرسپولیس سهیم باشد. آرفی طوری درام می‌نواخت یا حداقل ژستش را گرفته بود که به نظر می‌رسید با آن موها و چهره ویژه‌اش یک درامر قدیمی است.

ابراهیم شکوری هم کنار او ادای درام زدن را درمی‌آورد اما لحظه‌ای بعد سراغ کیس گیتار رفت و حالت نواختن گیتار را گرفت و در همخوانی سرود سهیم شد تا حواس خوانندگان به او برود. عادل کلاه‌کج، یکی دو لیدر و تدارکاتچی هم در حین اجرای برنامه میکروفن را در دست گرفته و فریاد زدند تا به نوعی در اجرا پارازیت بیندازند و بامزگی خودشان را اثبات کنند. آخر کار اما اتفاق جالب با حرکت ابراهیم شکوری رخ داد که میکروفن را به دست گرفت و برای استقلالی‌ها کری خواند تا همه ورزشگاه با او همراه شوند.

در پایان اجرای سرود پرسپولیس، خواجه‌نوری که از اجرای این کار به وجد آمده بود، گفت: «اجرای این کنسرت برای من یک افتخار بود و سعی کردم بهترین اجرا را برای هواداران پرسپولیس داشته باشم. با پخش این سرود روزی به یادماندنی همراه پرسپولیس داشتم و خوشحالم که هواداران از این کار استقبال کردند.» البته خواجه‌نوری و همکارانش در روز قهرمانی پرسپولیس موفق به ضبط قسمت مربوط به هواداران نشدند و این برنامه به بازی‌های بعدی این تیم موکول شد.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/3/5 و ساعت 5:11 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267730
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو