ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ هدایتی 700 میلیون به پرسپولیس بدهکار است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
گرامی ترین عزّت، دانش است، زیرا با آنشناخت معاد و معاش به دست آید و خوارترین خواری، نادانی [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

از آنجا که در زمان حضور هدایتی، شماره حساب ارزی ایشان به جای شماره حساب باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا و اسپانسر که از مالزی باید پول را پرداخت می کرد معرفی شده بود.

 

 تمامی در آمدهای باشگاه باید به این حساب واریز می شد و بعد با امضای رییس هیات مدیره که خود هدایتی بود در پرسپولیس خرج می‌شد، گویا او خروجی پول‌ها را حساب کرده و یادش رفته بگوید که ورودی این پولها به نام پرسپولیس بود. همین چند وقت پیش بود که حسین هدایتی ادعا کرد 5 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه کرده. باشگاه اما نه آن روز و نه بعد از آن، هرگز درصدد پاسخگویی به این ادعا برنیامد و حالا وبلاگ رسمی لیدرهای باشگاه پرسپولیس در جواب ادعای هدایتی می‌نویسد:

 

 «زمان حضور حسین هدایتی در پرسپولیس، حدود ? میلیارد کمک از سازمان تربیت بدنی به باشگاه رسید و قرار بود مبلغ ? میلیارد هم از شرکت ماری براون برای باشگاه هزینه شود که برای این اسپانسر قرارداد مشخصی در باشگاه نبود و بعد از اختلافاتی که بین اسماعیل وفایی و حسین هدایتی به وجود آمد، ایشان یک میلیارد و نیم بیشتر پرداخت نکرد اما از آنجا که هدایتی ادعا کرده بود همسرش ?? درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد و ضمانت اجرایی پرداخت اسپانسر با خودش بود باید یک میلیارد و نیم به باشگاه پرداخت می کرد.از سویی دیگر پرسپولیس از محل در آمدهای تبلیغاتی لیگ قهرمانان و بلیت‌فروشی در مسابقه‌های آسیایی، همچنین بابت پرداخت‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه داشت درآمدهایی به دست آورد که هنوز رقم دقیق آن مشخص نیست.

 

 

 

اما در کنار همه این دریافت‌ها، بخشی از در آمدهای باشگاه هم از تبلیغات و بلیت‌فروشی های لیگ برتر و جام حذفی بود یعنی جمعا مبلغی حدود ?? میلیارد تومان در سال ?? ورودی پولی بوده که به باشگاه تزریق شده و هدایتی هم با پرداخت پول قرار داد علی کریمی و چند هزینه جزیی که مربوط به سفر های پرسپولیس بود نزدیک به ???میلیون از جیبش هزینه کرد.

 

اما با توجه به اینکه ایشان به دلیل اختلاف حساب‌هایی که با شرکت ماری براون داشتند و می بایست یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به باشگاه پرداخت کنند و جمعا ??? میلیون داده‌اند طبق حساب و کتاب‌های رسمی چیزی حدود ???میلیون تومان هم به پرسپولیس بدهکارند.»

 

در ادامه جوابیه لیدرهای رسمی پرسپولیس به حسین هدایتی هم می‌خوانیم: «از آنجا که در زمان حضور هدایتی، شماره حساب ارزی ایشان به جای شماره حساب باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا و اسپانسر که از مالزی باید پول را پرداخت می کرد معرفی شده بود، تمامی در آمدهای باشگاه باید به این حساب واریز می شد و بعد با امضای رییس هیات مدیره که خود هدایتی بود در پرسپولیس خرج می‌شد، گویا او خروجی پول‌ها را حساب کرده و یادش رفته بگوید که ورودی این پولها به نام پرسپولیس بود. اینگونه است که ایشان هم راست می گوید و هم دروغ.

 

چرا که به حساب او، ? میلیارد از حسابش برای پرسپولیس خرج کرده اما این ? میلیارد هیچ ارتباطی به هدایتی نداشته و او امانتداری بیش نبوده است.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267587
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو