ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حیدریان: از اعتبار باشگاه پرسپولیس دفاع میکنم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بخشندگی و دلاوری، صفاتی ارجمند هستند که خداوند سبحان، آنها را در وجود هرکه دوستش بدارد و آزموده باشد، می نهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

رفتن بابک معصومی از تیم فوتسال پرسپولیس، محمدرضا حیدریان بعد از 12 سال بار دیگر بازیکن- سرمربی شد.

 

حیدریان که پیش از این، در تیم رقیب یعنی استقلال چنین مسوولیتی را بر عهده داشت، این فصل در پرسپولیس با عنوان بازیکن- سرمربی در لیگ برتر شرکت کرد و در بازی هفته دوم مقابل کیش ایرقم توانست 2 گل تیمش را به ثمر برساند.


قبل از شروع فصل، طوری از وضعیت تیم صحبت می‌کردید که تصور نمی‌شد به این زودی پیروزی کسب کنید اما در بازی مقابل کیش ایرقم توانستید یک بازی خوب انجام بدهید و برنده میدان شوید؟
? ما تقریبا تیم را 2 روزه بستیم، به همین دلیل انتظار زیادی از بچه‌ها نداریم. ما همان طور که قبلا هم گفتیم امسال فقط به دنبال حفظ تیم در لیگ هستیم. پس از آن تلاش می‌کنیم از اعتبار باشگاه پرسپولیس هم دفاع کنیم. به هر حال امسال لیگ خیلی سخت شده و اکثر تیم‌ها با جذب مهره‌های خوب، قدرتمندانه در لیگ حاضر شدند.با این حال ما سعی می‌کنیم بتوانیم چیزی که در توان بچه‌هاست را به نمایش بگذاریم.

 

 


در بازی اول ظاهرا تیم برتر میدان بودید اما بدشانسی آوردید، در این بازی انگار همه چیز برعکس شده بود.
? بله، ما واقعا در بازی اول بدشانس بودیم و به جرات می‌گویم که در بازی اول خیلی بهتر و قشنگ‌تر از بازی دوم کار کردیم. شاید علت افت تیم در بازی دوم به خاطر کفپوشی بود که جدیدا انداخته‌اند. این کفپوش واقعا کیفیت بازی را پایین آورد اما با این حال موقعیت‌های زیادی داشتیم.

 

که 2 تای آنها را شما گل کردید...
? خب گل زدن من با همکاری همه بچه‌ها انجام شد و شکر خدا توانستیم ببریم. واقعا برایم فرق نمی‌کرد که من گل بزنم یا جوان‌ترین بازیکن تیم. مهم 3 امتیاز بود که آن را به‌دست آوردیم.


شما قبلا هم به عنوان بازیکن- مربی کار کرده بودید، درست است؟
? بله، سال 77 در استقلال بازیکن- مربی بودم.


کار کردن به این صورت سخت نیست؟
? خیلی سخت است اما تیم در وضعیتی بود که آقای کاشانی گفت و من قبول کردم. الان هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.


با توجه به اینکه تیم خیلی دیر بسته شد و مهره‌های نامداری هم نگرفته، فکر نمی‌کنی قبول کردن این مسوولیت به کارنامه‌ات لطمه وارد کند؟
? درست است که کار سختی دارم اما من امیدوارم این جوان‌ها کار را بگیرند و جا پای بزرگان بگذارند. هدف من معرفی بازیکنان جوان به تیم ملی است.


پس بیشتر از ماندن در لیگ، تلاش می‌کنید؟
? بله، ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان ما هم از پتانسیل بالایی برخوردارند و چون جوان هستند انگیزه بالایی هم دارند. مثلا ما الان 3-2 بازیکن محصل داریم که واقعا تلاش زیادی می‌کنند. بقیه بچه‌ها هم همین‌طور هستند.


این هفته مقابل تیم دبیری تبریز بازی دارید، آن بازی را چطور می‌بینید؟
? امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم و پیروز شویم. به هر حال ما برای کسب 3 امتیاز می‌رویم.

ظاهرا شکست دادن تیم دبیری تبریز کار سختی نیست. چون این تیم در بازی‌های گذشته اصلا نتایج خوبی نگرفته.
? درست است. اما این تیم هفته گذشته با حساب 4-3 در خانه حریف باخته و مطمئنا این هفته می‌آید تا جبران کند. ما هم هیچ تیمی را از پیش باخته نمی‌دانیم و تمام تلاشمان را برای شکست آنها می‌کنیم.


فکر می‌کنید امسال چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند؟
? خب امسال 4 تیم هستند که خیلی خوب بسته شده‌اند؛ فولاد ماهان، گیتی‌پسند، فیروز صفه و منصوری. اما در کنار این تیم‌ها، فکر می‌کنیم دیگر تیم‌ها هم می‌توانند مدعی باشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 50
مجموع بازدیدها: 268381
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو