ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ چند خبر کوتاه از پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند متعال، مؤمنِ دانایِ ژرف اندیشِ پارسایِ فروتنِ آزرمگینِ دانشورِ خوش خویِ میانه روِ با انصاف رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

علی دایی در جلسه کوتاه با علی عسگری نکات لازم را برای بازی با راه‌آهن به این بازیکن گوشزد کرد.

 

علی دایی در جلسه کوتاه با علی عسگری نکات لازم را برای بازی با راه‌آهن به این بازیکن گوشزد کرد. دایی در جلسه کوتاهی که با حمید علی عسگری داشت از این بازیکن خواست تا اشتباهش را کمتر کند و دقت بیشتری در بازی‌ها به خرج بدهد. علی عسگری در بازی با راه‌آهن باز هم در ترکیب اصلی تیم قرار دارد.

 

مطالبات بائو دوشنبه پرداخت می‌شود

 

مطالبات میثم بائو از باشگاه پرسپولیس دوشنبه پرداخت می‌شود. بائو که از پرسپولیس جدا شد و به شهرداری تبریز پیوست، برای گرفتن مطالبات فصل گذشته‌اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد که باشگاه هم به او گفت مطالباتش را از طلب پرسپولیس از سازمان لیگ بگیرد. به این ترتیب بائو از این طریق پیگیر مطالباتش بود که قرار است دوشنبه فدراسیون فوتبال این طلب را پرداخت کند.

 

نورمحمدی و تارتار به‌دنبال مطالبات

 

علیرضا نورمحمدی و مهدی تارتار به دنبال مطالبات‌شان از راه‌آهن هستند. نورمحمدی و تارتار که فصل گذشته در راه‌آهن عضویت داشتند، پیش از بازی هفته پنجم برابر نماینده شهرری به دنبال مطالبات‌شان هستند. پرسپولیس امشب به مصاف راه‌آهن می‌رود.

 

پرسپولیس تا دوشنبه به هروه فرصت داد

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به هروه اوساله تا دوشنبه فرصت داد. مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرد: «به هروه اوساله تا دوشنبه فرصت دادیم تا بیاید و قراردادش را فسخ کند، در غیر این‌صورت باشگاه از طریق فیفا فسخ قرارداد را پیگیری می‌کند.»

 

با این صحبت‌ها به‌نظر می‌رسد به زودی اوساله و مدیر برنامه‌هایش به باشگاه بروند تا تکلیف فسخ قرارداد این بازیکن بورکینافاسویی مشخص شود.

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 3:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267651
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو