ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کریم انصاری فرد؛ همچنان در حسرت پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

کریم انصاری فرد دیگر آن بازیکن قبراق و پر انگیزه فصل گذشته نیست. انگار نه انگار او همان بازیکنی است که در لیگ همه درباره او صحبت می کردند و اگر در ترکیب تیم ملی قرار می گرفت، به طوری تکاپو و حرکت داشت که مدافعان حریف سرگیجه می گرفتند، اما چرا او امروز شرایط متفاوتی دارد تا جایی که مایلی کهن  به او شک می کند و در بازی پرسپولیس دست به تعویض او می زند.

 

شاید او دلسرد شده باشد. انگیزه حضور در پرسپولیس قدرت عجیبی در او به وجود آورده بود. از نظر خودش همه چیز تمام شده بود اما در فصل نقل و انتقالات، اتفاقات عجیب و قریبی روی داد تا انصاری فرد پرسپولیسی نشود. نه اینکه اعتقاد داشته باشیم عدم حضور او مایه دلسردی شد، هر چند برای او ضایعه ای بود اما به نظر مساله اصلی چیز دیگری است.

 

شاید آنچه به او لطمه جدی تر بود اینست که او از بعضی توقع نداشت. بعضی که ادعا بسیار دارند و هیچکس را هم طراز با خود نمی دانند اما در میدان عمل معلوم شد، نمی توان روی آن ها حساب کرد، این اتفاق زمانی رخ داد که شرط و شروط سختی گذاشتند و پرسپولیس پذیرفت.

 

 

شرط و شروط را سخت تر کردند، بازهم پرسپولیس پذیرفت و بعد دستشان را رو کردند. خیلی سخت است به کسی اعتقاد داشته باشی و چندی بعد حتی نتوانی به او اعتماد کنی. بدتر آنست که امروز ندانی باور قبلی درست بود، یا باور امروز. هر چه هست کریم انصاری فرد مثل گذشته نیست.

 

شاید هم تصور ما از دلیل این وضعیت نادرست باشد اما هر چه هست حیف است. او بهتر از آن بود که بتوان به سادگی از کنارش گذشت.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(15282, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/19 و ساعت 3:21 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267538
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو