ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ نوری، یک قدم تا صدر جدول گلزنان - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میان شما و موعظت پرده‏اى است از غفلت . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

هافبک گلزن تیم فوتبال پرسپولیس تا صعود به صدر جدول گلزنان یک قدم فاصله دارد.

 

محمد نوری هافبک گلزن سرخپوشان تهرانی در آستانه دیدار هفته نهم این تیم در برابر شهرداری تبریز، تنها یک گل تا قرار گرفتن در جمع صدر نشینان جدول گلزنان فاصله دارد.

 

نوری تا هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، 5 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و در حال حاضر در کنار محسن بیاتی‌نیا (صبا)، فرهاد مجیدی (استقلال) سعید دقیقی (شهرداری تبریز)، کریم انصاریفرد (سایپا)، سیدمحمد حسینی (ذوب‌آهن) و محمد غلامی از استیل‌آذین در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد.

 

این درحالی است که رقبای محمد نوری، تا پایان هفته نهم با به ثمر رساندن «شش گل» در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارند. مهرداد اولادی از ملوان، میلاد میداوودی از استقلال، ادینهو از مس و نوروزی از فولاد بازیکنان شش گله لیگ برتر هستند.

 

نوری به احتمال زیاد در ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر شهرداری تبریز حضور خواهد داشت. هافبک گلزن پرسپولیس البته بارها اعلام کرده است به فکر کسب عنوان آقای گلی نیست و موفقیت پرسپولیس بیش از این عناوین برای او اهمیت دارد. با این وجود او تنها در چهار بازی 5 گل برای سرخپوشان تهرانی به ثمر رسانده است.

 

تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و پرسپولیس امروز (شنبه) در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16:30 به مصاف یکدیگر می‌روند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/6/27 و ساعت 10:53 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267672
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو