ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی : هرکس در حد پرسپولیس بازی نکند به تیم ب منتقل می شود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن کس که بی دانش دست به کاری زند، بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

درد دل های کاشانی در جمع بازیکنان پرسپولیس

 حبیب کاشانی در اردوی پرسپولیس در شب بازی با ملوان بندر انزلی از مشکلات پرسپولیس با بازیکنان صحبت کرد.


کاشانی در صحبت‌های پیش از صرف شام خطاب به بازیکنان تیم گفت: پرسپولیس یک تیم صنعتی نیست که مشکل نداشته باشد و وقتی به باشگاه آمدیم میلیاردها تومان بدهکاری داشتیم. فصل گذشته پرسپولیس یک هیات مدیره پنج عضوی داشت اما در پایان فصل وینگادا 449 هزار دلار طلبکار شد و پرداخت‌ها به افشین پیروانی، نعیم سعداوی و سایرین نیز کامل انجام نشد.

کاشانی در مورد پاداش‌های قهرمانی در جام حذفی که در کیش پرداخت شد گفت: در مجموع برای پاداش 218 میلیون تومان دریافت کردیم که آن را به نسبت حضور یا عدم حضور بازیکنان در دو دیدار فینال بین بازیکنن تقسیم کردیم. به علاوه توانستیم مبالغی را هم به مربیان تا ماساژورهای تیم تقدیم کنیم.

وی در مورد تساوی‌های دقیقه آخری پرسپولیس و خبر از تشکیل تیم ب و شرایط آن گفت :

 

 

ما دوسال پیش در دقیقه 97 گل قهرمانی زدیم اما اگر حالا در دقیقه 97 گل می‌خوریم این بدین معنی است که دل‌هایمان به هم نزدیک نیست. این تیم می‌تواند جایی باشد که تا آخر عمر فوتبال‌تان را در آن بازی کنید و یا اینکه مدت حضورتان در آن به شش ما هم نرسد. قصد داریم تیم ب را تشکیل دهیم این تیم برای بازیکنانی است که در حد تیم اصلی نباشند و با هیچ کس هم تعارف نداریم. کاسه صبر هواداران پر است باید حرفه‌ای رفتار کنید تا با تمرکز روزهای خوبی را داشته باشید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بائو و معمارزاده گفت: میثم بائو و میثاق معمارزاده ادعا دارند که طلب کار هستند بائو می‌گوید بابت رضایت نامه 50 میلیون تومان طلب دارد و معمارزاده هم بابت جراحی پایش در آلمان 80 میلیون طلب کرده است و ما به غیر از این‌ها به هیچ یک از بازیکنان فصل پیش پرسپولیس بدهکار نیستیم


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/18 و ساعت 11:32 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267769
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو