ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عابدزاده به پرسپولیس بازگشت - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برادرانِ راستین به دست آر و بر شمارشان بیفزای که به هنگام آسایش، ساز و برگ اند و به هنگام سختی، سپر . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

عابدزاده ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیش از هر چیز دعا می‌کنم پرسپولیس با مدیریت جدید و سیاست‌های مصطفوی بتواند در فصل آینده لیگ برتر و به خصوص لیگ قهرمانان آسیا موفق شود تا تمامی ما در برابر مردم سربلند باشیم.

وی افزود: مهمترین دلیل آمدنم به پرسپولیس شاد کردن هواداران بود چرا که مدت‌ها از این تیم دور بودم و اکنون اگر حضورم باعث شادی طرفداران پرسپولیس شود من هم راضی خواهم بود. امیدوارم مشکلی به وجود نیاید و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

عابدزاده خاطرنشان کرد: قرارداد خود را امضا کردم و از ساعت 9 صبح شنبه در کنار افشین پیروانی و پرویز کماسی در تمرینات حاضر خواهم ‌بود تا بتوانیم پرسپولیس را برای دفاع از عنوان قهرمانی و همچنین موفقیت در آسیا آماده کنیم.

عابدزاده در رابطه با دروازه‌بانان فعلی تیم پرسپولیس و احتمال به خدمت گرفتن دروازه بان جدید نیز گفت: در این زمینه باید صبر کنیم تا هم سرمربی تیم انتخاب شود و هم آنکه ببینیم نظر مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و سایر کادر فنی چیست.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در پرسپولیس موفق باشم و همراه هواداران بزرگ پرسپولیس روزهای شاد و خاطرات خوبی را در پیش رو داشته باشم

عقاب اسیا

به پرسپولیس خوش آمدی

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/4/6 و ساعت 5:56 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 203
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267675
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو