ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی: از چهار بازی آینده باید 10 امتیاز بگیریم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برادرانِ راستین در میان مردم، از ثروتی که شخص از آن برخوردار شود و به ارث گذارد، بهترند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در چهار بازی آینده که دو تای آنها در خانه و دو تا خارج از خانه است باید 10 امتیاز بگیریم.


حبیب کاشانی شب گذشته در جمع بازیکنان پرسپولیس گفت: نفت تهران تیم بسیار خوبی است و ما باید برابر این تیم جوان و با انگیزه مراقب باشیم و به هیچ وجه فریب جدول را نخوریم. به علاوه ما نباید کاری با نتایج استقلال، سپاهان و سایر تیم‌ها داشته باشیم و فقط باید روی رسیدن به صدر جدول تمرکز کنیم و برای این هدف روی سه امتیاز این بازی حساب کرده‌ایم.

 

کاشانی از بازیکنان خود خواست تا عقب ماندگی تیم را از اهداف از پیش تعیین شده جبران کنند. وی گفت:

 

از اهداف خودمان تا اینجای رقابت‌ها شش امتیاز عقب هستیم که همان شش امتیازی است که در بازی‌هایمان با ملوان و استقلال به هر ترتیبی از ما گرفته شد، حال این عقب ماندگی باید جبران شود. کسب 34 امتیاز تا نیم فصل هدف اصلی ماست و در چهار بازی آینده که دو تای آنها در خانه و دو تا خارج از خانه خواهند بود باید 10 امتیاز بگیریم.

 

کاشانی با اشاره به غایبان پرسپولیس در بازی امروز از بازیکنان خواست تا جای آنها را به خوبی پر کنند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره عنوان کرد: در این بازی هر کسی که در ترکیب قرار گرفت باید با همه وجود بازی کند تا ثابت کنیم که اگر غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگر و علیرضا محمد نیستند، بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند به خوبی جای آنها را پر کنند. بروید بجنگید و نشان دهید که مانند یک روح در یک جسم هستید.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که جواب اعتماد علی دایی به آنها را بدهند. کاشانی گفت: علی دایی در مقابل خبرنگاران تاکید کرد که پرسپولیس می‌تواند در هر دو جام یعنی لیگ و جام حذفی قهرمان شود. دایی در واقع این حرف را براساس توانایی‌های شما زده است. شما سربازانی هستید که سرمربی‌تان برای رسیدن به این اهداف روی شما حساب کرده است و تا امروز هم نشان دادید که لیاقت این اعتماد را دارید.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 10:37 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267588
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو