ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس 3-1 نفت تهران : نفت سوخت ! - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم از خدا بترسید که چه بسیار آرزومند که به آرزوى خود نرسید ، و سازنده‏اى که در ساخته خویش نیارمید ، و گردآورنده‏اى که به زودى گردآورده‏ها را رها خواهد کرد و بود که آن را از راه ناروا فراهم آورد ، و حقى که به مستحقش نرساند ، از حرام به دست آورد و گناهش بر گردنش ماند . با گرانى بار بزه ، باز گردید ، و با پشیمانى و دریغ نزد پروردگار خود رسید . « این جهان و آن جهان زیانبار ، و این است زیان آشکار . » [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد نفت تهران را در ورزشگاه آزادی شکست داده و ضمن کسب سومین برد  متوالی در لیگ برتر و چهارمین پیروزی خود را نیز جشن بگیرد .

 

در ادامه رقابتهای هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 16:30 دقیقه امروز ، تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند حریف نفتی خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهند.



در این دیدار ابتدا اشپیتیم آرفی دو گل در دقایق 11 و 50 و رضا نورمحمدی در دقیقه 81 یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند و تک گل تیم نفت را بهمن طهماسبی در دقیقه 22 با یک ضربه پنالتی مشکوک وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

همچنین هادی نوروزی بازیکن تیم پرسپولیس در دقیقه 58 در شرایط دروازه خالی نتوانست دروازه تیم نفت را باز کند.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود که به سپهر حیدری از پرسپولیس ، آَشنا ، فیض الهی ، محمدزاده ، حاج محمدی و عزتی از نفت کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این برد 27 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به ذوب آهن در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی  ، علیرضا نورمحمدی  ، سپهر حیدری ، جلال اکبری  ، سامان آقازمانی(مجتبی شیری79) ، حسین بادامکی ، مازیار زارع ، هادی نوروزی(محمد پروین89) ، محمد نوری (کریم باقری65)، امیرحسین فشنگچی و اشپیتیم آرفی .

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب تیم نفت تهران: حسین آشنا، حمید رضا فتحی، اسماعیل علی شیرازی، سیامک کورشی( از دقیقه 53 اکبر صغیری)، امین حاج محمدی(از دقیقه 74 محمدرضا نیک‌نهال)، محمد مهرآزما، خلدون ابراهیم، علیرضا عزتی، مهدی محمدزاده، هادی رکابی و بهمن طهماسبی( از دقیقه 59 سجاد فیض الهی)
سرمربی: حسین فرکی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 9:3 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267572
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو