ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیسی ها : دایی ما جهانیه؛ فدراسیون روانیه! - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، گنجینه و کلید آن پرسش است . پس خدا رحمتتان کند بپرسید که به چهارکس پاداش داده می شود : پرسشگر و گوینده و شنونده و دوستدار آنها . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

هواداران پرسپولیس در اواخر دیدار مقابل سپاهان با سر دادن شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال و مسعود عنایت خواستار پاک شدن فوتبال از فساد گریبانگیر آن شدند.



هواداران خشمگین پرسپولیس که از نتیجه دیدار تیمشان مقابل سپاهان اصفهان به شدت ناراحت بودند با سر دادن شعارهایی خواستار جدایی علی کفاشیان از فدراسیون فوتبال شدند و این پیروزی را به مسعود عنایت رئیس کمیته داوران تبریک گفتند.!

تماشاگران پرسپولیس در شعارهای خود از علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی خواستند تا فوتبال را از فساد موجود در آن پاک کنند. هواداران پرسپولیس با شعار عنایت، پیروزی سپاهان مبارک مبارک، انتقاد خود را از وضع داوری این مسابقه اعلام کردند. طرفداران پرسپولیس همچنین با این شعار که "دایی ما جهانیه، فدراسیون روانیه" انتقاد خود را از وضعیت مدیریت فدراسیون فوتبال اعلام کردند.

 

 

 

مهدی رحمتی پیش از آغاز بازی پرسپولیس و سپاهان برای علی دایی سرمربی سابق تیم ملی حلقه‌ گل برد و آن را به گردن دایی انداخت.

* علی دایی نیز به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و به او خوشامد گفت.

*محسن قهرمانی داور مسابقه در دقیقه 2 به علی دایی سرمربی پرسپولیس تذکر داد. این یکی از سریع‌ترین تذکرهای داوران به سرمربیان تیم‌های لیگ برتری بود. داور این دیدار به دنبال اعتراض‌های مکرر دایی در دقیقه ? ??با توقف بازی از سرمربی تیم پرسپولیس خواست تا در منطقه مجاز قرار گرفته و تنها به هدایت تیم خود بپردازد.

*آلودگی هوای تهران و ابهام در برگزاری مسابقه باعث شد تماشاگران کمی به ورزشگاه بروند و تا دقیقه 25 همچنان بر تعداد تماشاگران افزوده می‌شد.

* افشین قطبی سرمربی تیم ملی نیز یکی از تماشاگران ویژه‌ این مسابقه بود.

 

* پس از اینکه بازیکنان دو تیم بدن های خود را گرم کردند علی دایی که قصد داشت به همراه تیمش وارد رختکن شود از سوی تماشاگران سپاهان مورد اهانت قرار گرفت.



* علیرضا نورمحمدی و هادی نوروزی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه مدیران و مسئولان دو تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.

* پیش از آغاز مسابقه سیدمهدی رحمتی دروازه بان سپاهان با دسته گلی به سمت علی دایی رفت و آن را گردن سرمربی پرسپولیس انداخت. سید جلال حسینی، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری و ... دیگر بازیکنانی بودند که پیش از ورود به زمین مسابقه به سمت علی دایی رفتند اما جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس از رفتن به سمت دایی خودداری کرد.


* محمد نوری، مجتبی شیری، علی عسگر و سپهر حیدری بازیکنان پرسپولیس بودند که پیش از آغاز مسابقه به سمت امیر قلعه نویی رفتند.

* امیر قلعه نویی که از ابتدای مسابقه روی نیمکت تیمش نشسته بود از دقیقه 5 در کنار زمین حاضر شد و همانند علی دایی از کنار خط طولی زمین تیمش را هدایت می کرد. این دو مربی همانند کمک داور در تمام صحنه ها قضاوت می کردند که در دقیقه 6 اعتراض علی دایی و آفساید باعث شد از سوی محسن قهرمانی داور مسابقه با تذکری جدی مواجه شود.

 

هواداران پرسپولیس پس از اینکه تیمشان گل سوم را از سپاهان دریافت کرد علیه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند وخواهان جدایی او از فوتبال شدند. شمار دیگری از هواداران پرسپولیس علیه مسعود عنایت رئیس کمیته داوران شعار دادند.

*مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفت و گو کرد.

 

چهار بازیکن پرسپولیس و سپاهان تست دوپینگ دادند

 

پس از پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان به قید قرعه از چهار بازیکن این دو تیم در اتاق دوپینگ ورزشگاه آزادی تست گرفته شد. خسرو حیدری و هاشیم بیگ زاده از تیم سپاهان و محمد نوری و حمید علی عسگر از تیم پرسپولیس نفراتی بودند که در پایان دیدار تست دادند.


از سوی دیگر تماشاگران تیم پرسپولیس تا دقایقی بعد از مسابقه ضمن شعار علیه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران، داوران این مسابقه از حبیب کاشانی خواستند به این مشکل رسیدگی کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 12:9 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267762
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو