ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی : دستی پشت پرده هست که نمی خواهد پرسپولیس موفق شود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه بر اساس دین، دوستی نکند و بر اساس دین، دشمنی نکند، دین ندارد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

 سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: احساس می کنم عامل عدم موفقیت ما در بازی با سپاهان دست های پشت پرده است که نمی خواهند پرسپولیس موفق شود.

 

حبیب کاشانی افزود: پس از شکست مقابل تیم فوتبال سپاهان حس بدی نسبت به این شکست دارم و احساس می کنم که دستی پشت پرده وجود دارد که نمی خواهد پرسپولیس در مسابقات خود موفق شود.

وی ادامه داد: تماشاگران ما در مورد برگزاری این دیدار حرفی می زنند که باعث می شود حس بدی نسبت به این بازی داشته باشیم که چطور ممکن است طرفداران سپاهان از روز گذشته راهی تهران می شوند در صورتی که برگزاری این دیدار به علت تذکرات شورای بهداشت در هاله ای از ابهام قرار داشت.


کاشانی در مورد تصمیمات دایی اظهار داشت:

 

 

هر مربی سلیقه خود را دارد و دایی در مورد اخراج شیث رضایی و نیمکت نشین باقری اختیار تام دارد و وی نیز صلاح باشگاه را می خواهد و من در کارهای فنی دخالت نمی کنم و نمی توانم به علی دایی بگویم که کریم باقری را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

وی ادامه داد: برای خداحافظی باقری نیز 24 دی یک بازی در نظر گرفته ایم که اتلتیکو مادرید برای حضور در این بازی یک میلیون یورو درخواست کرده و اگر اسپانسر این بازی اعلام آمادگی کند می توانیم هزینه بازی را فراهم کنیم اما چند تیم دیگر نیز مانند راپیدوین و الاهلی قهرمان آفریقا نیز در نظر داریم.

 


کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: باید برای بازی بعدی تلاش کنیم و همچنین تیم باید به ریکاوری بپردازد تا در بازی های آینده موفق تر باشد و همچنین بتوانیم در پایان این فصل نیز یک جام را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 7:36 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267577
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو