ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: حالا که برگشتم باید در یک جام قهرمان شویم/پرسپولیس جدید مت - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
استمرار عبرت اندوزی به بینش می انجامد و خودداری (از زشتیها) را نتیجه می دهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

دیگر گذشت نمی کنم کسی چوب لای چرخ بگذارد اخراج می‌شود/ بهترین دوران بازی ام کنار کریمی بود

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر سایپای البرز گفت: حالا که به تیم پرسپولیس بازگشته ام باید در یک جام عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.


علی دایی عصر پنجشنبه پس از پیروزی تیمش برابر سایپا خاطر نشان کرد: به خاطر عواملی بیرونی از مربیگری تیم پرسپولیس استعفا داده بودم، اما حالا باید در یک جام قهرمان شویم و این مساله را به اطلاع بازیکنان رسانده ام.


قبل از هرچیز باید این پیروزی را به هواداران واقعی پرسپولیس تقدیم کنم. تشکر می‌کنم که امروز هم ما را تنها نگذاشتند و در شرایطی که هفته‌ها بود هم بد بازی می کردیم هم نتیجه نمی‌گرفتیم با حضور در ورزشگاه به ما روحیه داند.


دایی در مورد دیدار با سایپا عنوان کرد: هر دو تیم نمایش خوبی داشتند و این ما بودیم که توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

 

 

وی افزود: هر چند موقعیت های مناسبی برای گلزنی نداشتیم، اما رسیدن به برتری پس از چند شکست متوالی بسیار ارزشمند بود. استرس بالا اجازه نمی داد تا کارهای تمرین شده را به خوبی در زمین پیاده کنیم.


وی از حضور مربی جدید در تیم پرسپولیس خبر داد و عنوان کرد: "ژلکو میاچ" که در زمان سرمربیگری ایویچ در ایران در کادر فنی تیم ملی کشورمان حضور داشت به زودی به کادر فنی پرسپولیس می پیوندد.

 


دایی گفت: هنوز 14 دیدار تا پایان فصل باقی مانده که باید آنها را به خوبی به پایان برسانیم و به هوادارن اطمینان می دهم پس از تعطیلات پرسپولیس را متفاوت تر از قبل ببینند.


وی افزود: زمانی که بازیکنان به منزلم آمدند با آنها اطمینان حجت کردم که از این پس همچون یک مربی حرفه ای گذشت نخواهم داشت و خودم را قربانی اشتباهات برخی ها نمی کنم.

 

 


دایی در مورد خط خوردن شیث رضایی در این دیدار گفت: رضایی به خاطر اشتباهات دیدار با صبای قم خط خورد، اما از این پس هر بازیکنی در روند تیم اخلال ایجاد کند اخراج خواهد شد.


وی در مورد حرکات رضایی در دیدار با صبای قم و احتمال گرفتن بازوبند کاپیتانی از این مدافع عنوان کرد: در ارودی ترکیه از بازیکنان رای گیری خواهیم کرد تا هر فردی که مورد قبول همه باشد به عنوان کاپیتان انتخاب شود.


سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت های سهراب بختیاری زاده که گفته بود برخی از بازیکنان پرسپولیس خواهان شکست این تیم در برابر صبا بودند اعلام کرد: من با بختیاری زاده صحبت نکردم و چیزی در این باره نمی دانم، اما دیگر بخششی در کار نخواهد بود.


وی در خصوص ضعف تیم پرسپولیس در برخی از پست ها اعلام کرد: هیچ تیمی کامل نیست و من به همین بازیکنانم افتخار می کنم.


دایی در مورد صحبت های علی کریمی که از وی حمایت کرده بود گفت: من و کریمی همیشه با هم رابطه خوبی داشته ایم و بهترین دوران بازی را در کنار هم بودیم و من برای کریمی احترام زیادی قایل هستم. در فوتبال همیشه به همه احترام گذاشتم که یکی از آنها علی کریمی است که برای فوتبال ایران زحمت کشیده و از بهترین‌ها بوده است.


علی دایی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: دست هواداران درد نکند من عاشق این مردم هستم و به عشق این مردم زندگی می کنم من در پرسپولیس ماندم فقط به عشق این مردم و اینکه بتوانم به این تیم خدمت کنم. قطعاً در آینده پرسپولیسی خواهیم ساخت که مردم دوست دارند. ما در این مدت هواداران خود را خیلی اذیت کردیم اما آنها با صبر و حوصله از ما حمایت کردند. قول می‌دهیم در آینده تیم بهتری باشیم.

دایی همچنین در خصوص لیدرهای فوتبال پرسپولیس که باز هم علیه او شعار دادند گفت: من به این چیزها کاری ندارم برای من فقط مردم و هواداران مهم هستند. هما‌نهایی که هیچوقت ما را تنها نمی‌‌گذارند. من دست این مردم مرا می بوسم مردمی که به علی دایی، ایکس و ایگرگ کاری ندارند و برایشان این اسم‌ها فرقی نمی‌کند آنها فقط پرسپولیس را دوست دارند و همیشه با تشویق‌های خود به ما روحیه می‌دهند. من پس از بازی با صبا هم گفتم دایی و دایی‌ها می‌آیند و می‌روند اما آنچه می ماند پرسپولیس است و هوادارانش که عاشق این تیم هستند.

 

وی همچنین افزود: روزی که تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم احساس کردم شاید با رفتن من برخی از عوامل بیرونی که در عدم موفقیت پرسپولیس نقش داشتند دست از سر این تیم بردارند و راه موفقیت تیم هموار شود.

وی عوامل بیرونی را 10 درصد از عوامل ناکامی پرسپولیس خواند و گفت: این عوامل بیرونی می‌شود خیلی چیزها باشد. متاسفانه در دیدارهای اخیر بارها علیه تیم ما اعلام پنالتی کرده‌اند و متاسفانه پنالتی‌های ما را نادیده گرفتند. قطعاً اگر این اشتباهات نبود 12 امتیاز بیشتر از امروز داشتیم و جایگاهمان بالای جدول بود این همه هم به ما فشار، استرس و ... وارد آمد.

وی با تاکید بر اینکه به توانایی خود و شاگردانش ایمان و اعتقاد دارد افزود: ما باید یک تیم باشیم. ما قطعاً هرچقدر به هم نزدیک‌تر باشیم راحت‌تر می‌توانیم در زمین نتیجه بگیریم. قطعاً اگر چنین احساسی را نسبت به آن داشته باشیم و چیزهای متفرقه را از دلمان بیرون بریزیم خدا هم به ما کمک خواهد کرد چون خدا در قلب‌هایی است که چیزی در آنها نیست.

وی افزود: در خانه‌ام با بازیکنان اتمام حجت کردم اینکه فلانی گفته دست روی قرآن می‌گذارم که دایی از پرسپولیس می‌رود و مسایلی از این دست فقط به خاطر بوده که از برخی‌ها خط گرفته بوده. اینکه می‌گویند دایی نمی‌ماند و می‌رود به هیچ عنوان درست نیست و این انگ‌ها به علی دایی نمی‌چسبد. منی که در این فوتبال فقط 200 بخیه آن هم در بازیهای ملی خورده‌ام به  راحتی میدان را خالی نمی‌کنم و خودشیرینی برخی‌ها برایم مهم نیست.

دایی اضافه  کرد: با تک تک سلولهای بدنم عاشق ایران هستم و مملکتم را دوست دارم. یک بار هم نبوده که دلم با مملکتم نباشد. در مملکتم می‌مانم برای اینکه احساس می کنم اینجا خیلی بیشتر می‌توانم کمک کنم.

وی با تاکید بر اینکه شعارهای لیدرها پرسپولیس در روزهای گذشته را فراموش کرده و آنها نیز مانند هواداران پرسپولیس باید کمک کنند تا تیمی قدرتمند ساخته شود در خصوص بی‌احترامی شیث رضایی به بازوبندی کاپیتانی تیم پرسپولیس گفت: در اردوی آینده راجع به بازوبند کاپیتانی با بازیکنان صحبت خواهم کرد و نظر مشورتی آنها را جویا می‌شوم تا  از بین آنها یک نفر بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد. قطعاً فردی به عنوان کاپیتان انتخاب می‌شود که بتواند  از حق بازیکنان دفاع کند. صحبت‌های من را به بازیکنان منتقل کند، باشخصیت باشد و بازیکنان فکر کنند با حضور او یعنی علی دایی در زمین است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ما هنوز تیم کاملی نیستیم که اگر بودیم جایگاهمان در اینجای جدول نبود ما همین هستیم و من به نفراتی که در اختیار دارم افتخار می‌کنم. من با توانستن به دنیا آمده‌ام و با آن زندگی ام را ادامه می‌دهم. قطعاً با همین بازیکنان تلاش بیشتر خود من، کمک دستیارانم و حمایت تماشاگران می‌تواینم در مسابقات پیش رو پرسپولیسی قدرتمندتر بسازیم.

دایی همچنین مدعی شد که نگفته 4 بازیکن را از تیم پرسپولیس کنار خواهد گذاشت و گفت: من نگفتم 4 بازیکن را کنار می گذارم گفتم آنهایی که دلشان با تیم نیست را از فهرست تیم حذف می‌ کنیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/10/2 و ساعت 6:17 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267753
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو