ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار تیم پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

 

معاون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده شکایت باشگاه سپاهان نسبت به تخلف تماشاگران پرسپولیس در آخرین دیدار لیگ هفتم گفت: باشگاه سپاهان تاکنون هیچگونه مدرکی دال بر اثبات تخلف تماشاگران پرسپولیس به این کمیته ارائه نکرده است.
علی محدثی معاون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب گفت : بدنبال نشستی که به منظور بیان اظهارات نمایندگان دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در روز ششم خرداد برگزار شد، باشگاه سپاهان موظف شد برای اثبات ادعای خود مبنی بر جراحت شدید یکی از تماشاگران سپاهان توسط تماشاگران پرسپولیس که منجر به تخلیه چشم و نابینایی کامل تماشاگر مذکور شده است، مدارک و مستنداتی را به کمیته انضباطی ارائه کند که تاکنون هیچگونه مدرکی در این زمینه دراختیار این کمیته قرار نگرفته است.

محدثی اضافه کرد: کمیته انضباطی تنها بر اساس شواهد و مدارک نسبت به پرونده شکایت باشگاه سپاهان به تصمیم گیری و اعلام رای خواهد پرداخت و درغیر این صورت طبق مدارک موجود و برداشت های خود درباره این پرونده اعلام رای خواهد کرد.

وی درباره زمان اعلام رای نهایی در خصوص پرونده تیم های پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با استناد به گزارش داور مسابقه و ناظر بازی و شواهد و مدارک موجود حداقل ظرف 24 ساعت آینده رای نهایی درخصوص این پرونده را اعلام کنیم.
 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/3/12 و ساعت 6:47 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 8:2 عصر | نظرات دیگران()

هر کدوم از گلای پرسپولیس را در لیگ برتر

میخواهید در نظرات بگید تا

در عرض 1 الی 2 روز

برای شما آماده

و  برای  دانلود

در این وبلاگ

گذاشته

شود.

«با تشکر محمد پرسپولیسی»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 7:59 عصر | نظرات دیگران()

قبل از نشست در دفتر سعیدلو ؛ احتمال جدایی قطبی از پرسپولیس قوت گرفت / در انتظار نشست سرنوشت

روند مذاکرات اخیر باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی نشان می دهد احتمال جدایی این مربی از تیم قهرمان لیگ هفتم افزایش یافته است.

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که این تیم را در لیگ هفتم به مقام قهرمانی رساند، برای ادامه همکاری با این باشگاه شرایطی دارد که به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس توان عملی کردن این شرایط را ندارد.

به گفته یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس، قطبی پس از بررسی هایی که طی روزهای گذشته انجام داده است، تمایل چندانی به ماندن در این تیم ندارد.

این در حالی است که نشست عصر امروز افشین قطبی و حبیب کاشانی که در دفتر علی سعیدلو رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می شود، می تواند تا حدود زیادی تکلیف سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را مشخص کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از نشستی که صبح امروز با افشین قطبی داشت تاکید کرد که قطبی تصمیمی به ماندن در پرسپولیس ندارد اما تلاش های ما برای متقاعد کردن او ادامه دارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 7:50 عصر | نظرات دیگران()

پرسپولیس مشکل برای سفر به امریکا ندارد

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، کاروان پرسپولیس برای سفر به امریکا هیچ مشکل خاصی ندارد

مسئولان این باشگاه با جمع‌آوری مدارک بازیکنان، شرایط را برای سفر به امریکا فراهم کرده‌اند.

 به نظر می‌رسد اردوی سرخ‌پوشان به زودی در خارج از کشور برگزار خواهد شد.
باتوجه به توافق‌های انجام شده، قرار است پرسپولیس اواخر خرداد ماه راهی امریکا شود؛ اما

 همه چیز به زمان صدور روادید بستگی دارد.
مسئولان این باشگاه تهرانی برای آنکه برای انجام سفر به امریکا مشکلی پیش نیاید،

 هماهنگی‌های لازم را با شورای برون مرزی انجام داده‌‌اند.

OnlyPersPolis


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 12:14 عصر | نظرات دیگران()

مرجع خبری پرسپولیس(10:30): کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران را در خصوص هجوم تماشاگران منتصب به این تیم در دیدار تیمهای پرسپولیس و سپاهان از رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور مقصر دانست.
به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس عبدالرحمان شاه حسینی رئیس کمیته انضباطی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مدارک ارائه شده توسط نیروی انتظامی خسارت وارده به ماشین های خبرنگاران در بیرون ورزشگاه آزادی از سوی هواداران منتصب به باشگاه سپاهان به اثبات رسیده و این باشگاه ملزم به پرداخت خسارت می باشد.
وی تاکید کرد: هنوز رای قطعی را صادر نکرده ایم و باید بررسی بیشتری انجام دهیم اما آنچه که مصلم این که هجوم هواداران
پرسپولیس به داخل زمین مسابقه واضح است و محرومیت این تیم قطعی است.
رئیس کمیته انضباطی در خصوص مصدومان این مسابقه افزود: این مصدومان از سوی باشگاه سپاهان معرفی شدند و اینکه کجا صدمه دیده اند یا درگیری بین چه کسانی انجام شده هنوز مورد تایید نیست و مهلت 72 ساعته ای به باشگاه سپاهان داده ایم تا مدارک خود را در این خصوص ارائه کند.
گفتنی است به احتمال فراوان جریمه ی ورود هواداران پرسپولیس به داخل زمین جریمه نقدی و محرومیت از انجام بازی خانگی خواهد بود اما باشگاه سپاهان درخواست اجرای شدیدترین مجازات این تخلف یعنی کسر امتیاز از پرسپولیس را داشته است. البته کمیته انضباطی این موضوع را که ورود تماشاگران به داخل زمین پس از پایان مسابقه و اتمام لیگ برتر انجام شده و صرفا از روی خوشحالی و نه حمله و آسیب رسانی انجام شده است در نظر نگرفته و تکرار این موضوع درتمام ادوار گذشته ی لیگ برتر از سوی هواداران تیمها را نیز لحاظ نکرده است.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 10:45 صبح | نظرات دیگران()

خدمت به پرسپولیس شرط نمی‎خواهد
 سعید عزیزیان: هدف اصلی پرسپولیس قهرمانی در آسیاست

سعید عزیزیان بی‎شک یکی از بهترین دروازه‎بانان اسبق کشورمان محسوب می‎شود و اینک در کسوت مربیگری در تیم همیشه قهرمان پرسپولیس، جام هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) را در کارنامه خود به ثبت رساند.

عزیزیان یکی از بی‎حاشیه‎ترین مربیان لیگ، ساعاتی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به گفتگو نشست که ماحصل آن از حضورتان می‎گذرد:

آقا سعید اول راجع به قهرمانی و آن روز بیاد  ماندنی بگوئید.

اگر قبل از به ثمر رسیدن گل دوم چهره مرا دیده بودید به راحتی به این موضوع پی می‎بردید که در حال سکته بودم و نمی‎دانستم پاسخ این همه محبت هواداران را چگونه باید بدهیم اما پس از به ثمر رسیدن گل قهرمانی، با فریاد و اشک‎های فراوان توانستم از حالت سکته دور شوم و از همینجا به همه دوستداران پرسپولیس این قهرمانی را تبریک می‎گویم.

تا به حال این تعداد تماشاگر را آنهم قرمزپوش در آزادی دیده بودید؟

خیر. در دیدارهای داربی تهران این جمعیت را دیده بودم اما نه این همه قرمزپوش ولی خیلی خوشحالم که پاسخ این همه تشویق و شور و حمایت را با قهرمانی دادیم.

آیا داشتن دو دروازه‎بان ملی پوش ایجاد مشکل نکرد؟

دروازه‎بانهای ملی پوش پرسپولیس با افکار کاملاً حرفه‎ای تلاش می‎کردند و حتی در مواقع حساس پشتیبان هم بودند و نمونه بارز آن فرشید کریمی بود که در یک دیدار دچار افت روحی شد و ما توانستیم این مسئله را با تلاش مضاعف پشت سر بگذاریم. من به عنوان مربی دروازه‎بانها سعی کردم رفاقت را اصل کار قرار دهم و همینطور هم شد و من از آنها چیزهای زیادی آموختم.

فصل آینده در پرسپولیس خواهید بود و آیا پیشنهاد یا شرایطی دارید؟

برای فصل آینده هیچ شرایطی ندارم و اگر باشگاه صلاح بداند دوست دارم در خدمت تیم قهرمان پرسپولیس و هواداران خوب سرخپوشان باشم. خدمت به پرسپولیس شرایط نمی‎خواهد.

اگر مهدی و حسن بخواهند از پرسپولیس بروند، آیا گزینه‎ای را در نظر دارید؟

اول اینکه من دوست دارم با آنها کار کنم ولی اگر شرایط رفتن آنها مستلزم موفقیت بیش از پیش آنها باشد، برای آنها دعا می‎کنم و گزینه‎هایی را نیز در نظر گرفته‎ایم.

کادر فنی چند درصد روی پیشنهاد شما برای دروازه‎بانها در دیدارهای پرسپولیس حساب می‎کرد؟

تقریباً صد در صد. من بهترین و آماده‎ترین دروازه‎بان را از نظر روحی و آمادگی به کادر فنی معرفی می‎کردم و تصمیم نهایی با آنها بود.

با کدام مربی راحت تر کار می‎کنید؟

برای کسی که بخواهد وظیفه‎اش را انجام دهد، فرقی نمی‎کند که با کدام مربی راحت‎تر باشد. وظیفه من آماده سازی و رعایت نکاتی بود که از سوی کادر فنی باید در خصوص آن تمرین می‎کردیم.

چرا از علیرضا حقیقی استفاده نشد؟

علیرضا دروازه‎بان خوب و آینده‎داری است که فقط باید بازی کند تا به شرایط بازی در تیم بزرگی چون پرسپولیس برسد و ما نمی‎توانیم ریسک کنیم و دروازه‎بانهای ملی‎پوش‎مان را کنار بگذاریم و از او استفاده کنیم. با توجه به این که این تیم پرسپولیس است با هوادارانی صد در صد عاشق و متعصب.

آقای عزیزیان اگر امکان دارد از بازیها، مربیگری و افتخارات خودتان بگوئید.

من فوتبال را در سن 14 سالگی در زمین اکبرآباد منطقه 10 آموزش و پرورش تهران شروع کردم و در آن زمان به تیم جوانان پرسپولیس دعوت شدم.

علی پروین پس از دو جلسه تمرین، بازی مرا پسندید و از آن به بعد من در تیم بزرگسالان پرسپولیس تمرین می‎کردم و در تیم جوانان پرسپولیس به میدان می‎رفتم. مدت 4 سال در تیم جوانان پرسپولیس بودم.

از سال 65 جهت انجام سربازی به تیم نیروی زمینی رفتم و پس از آن در تیم مخابرات که هدایت آن بر عهده صفر ایرانپاک بود بازی کردم. در سال 67 به تهرانجوان رفتم و سال 68 دروازه‎بان فیکس استقلال شدم. در سال 69 به تیم محبوبم پرسپولیس آمدم و با قرمزپوشان تهرانی به قهرمانی باشگاههای تهران و قهرمانی رقابتهای جام در جام آسیا در سال 70 دست یافتم، ضمن اینکه از سال 67 تا 70 در تیم ملی کشورمان نیز حضور داشتم. در تیم ملی مقابل تیمهای لهستان، شوروی و ژاپن درون دروازه ایستادم.

در تمرینات پرسپولیس با برخورد با فرامرز میرزایی پایم شکست و دکترها گفتند باید با فوتبال خداحافظی کنم! اما با تلاش و اراده‎ای قوی پس از 4 سال به فوتبال بازگشتم اما اینبار نه در پرسپولیس که در تیم راه آهن از لیگ دو در سال 74 شروع کردم و بعد از آن به تیمهای ذوب آهن و فجر شهید سپاسی رفتم.

در سال 77 به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم. در سال 79 به دعوت ناصر حجازی به تیم استقلال رشت رفتم و در دیدار تیمهای استقلال رشت و استقلال تهران در یک زمین گل آلود با گرفتن پنالتی مهدی هاشمی نسب بازیکن استقلال، آبی‎پوشان تهرانی را با نتیجه یک بر صفر شکست دادیم و در لیگ ماندیم. در سال 80 به دعوت دکتر ذوالفقارنسب به تیم مس کرمان رفتم. دو سال هم در تیم هما بازی کردم و در سال 82 با بازیگری خداحافظی کرده و به مربیگری روی آوردم.

در سال 83 به همراه حمید علی دوستی مربی دروازه‎بانهای تیم ملی جوانان شدم و بعد از آن به تیم امیدهای صبا باتری رفتم. در سال 85 با تیم پیکان برنده دو دیدار حساس مقابل تیمهای پرسپولیس و استقلال بودیم. در سال 86 نیز با تیم همیشه قهرمان پرسپولیس به هفتمین جام لیگ برتر دست یافتم.

چگونه به پرسپولیس آمدید؟

تیم محبوب من پرسپولیس است و به پیشنهاد آقایان حبیب کاشانی و حمید استیلی که از دوستان قدیمی‎ام هستند به این تیم آمدم.

شرایط در پرسپولیس 86 چگونه بود؟

تیم پرسپولیس که از اول برای قهرمانی بسته شده بود با تلاش و حمایتهای هیأت مدیره، باشگاه، مدیر عامل، مسئولان، کادر فنی، بازیکنان و ... توانست با اتحاد و یکدلی، جام هفتم لیگ را بدست آورد. از همه مهمتر حمایت و حضور هوادارانی بود که به نظر من بی‎سابقه بودند و من معتقدم این قهرمانی برای آنها کمترین هدیه از طرف ماست و امیدوارم پرسپولیس با این حمایت‎ها بتواند جام قهرمانی باشگاههای آسیا را هم بدست آورد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/3/7 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()

پیام تبریک رئیس سازمان تربیت بدنی به مناسبت قهرمانی

مهندس محمد علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر (جام خلیج فارس) با ارسال پیامی به باشگاه پرسپولیس تبریک گفت.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بخشی از این پیام آمده است: با عنایت به اینکه سال 87 برای خانواده بزرگ ورزش «سال توسعه فرهنگ و اخلاق در ورزش» نامگذاری گردیده، نظر به حضور جوانمردانه تیم فوتبال باشگاه پیروزی در مسابقات لیگ برتر و ارائه بازیهای جوانمردانه که در نهایت با شایستگی کسب مقام نخست این رقابتها را رقم زد، بدینوسیله از حسن مدیریت حبیب کاشانی و تلاش ارزنده اعضاء محترم هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان و هواداران خونگرم تیم فوتبال آن باشگاه صمیمانه قدردانی مینماید. امید است همواره فضای ورزشگاهها و میادین ورزشی از شمیم وفاق و دوستی آکنده و معنویت، اخلاق اسلامی و جوانمردی ایرانی سرلوحه کلیه ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشور قرار بگیرد

مدیر عامل باشگاه هنرمندان ایران قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت

حسین یاریار مدیر عامل باشگاه ورزشی هنرمندان ایران قهرمانی تیم پرسپولیس را تبریک گفت.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین یاریار یکی از فوتبالیستهای خوب و قدیمی کشورمان که در حال حاضر در باشگاه هنرمندان ایران فعالیت میکند با ارسال پیامی، قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: قهرمانیتان در لیگ برتر بر شما و تمام بازیکنان و دستاندرکاران باشگاه پرسپولیس مبارک باد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 87/3/6 و ساعت 9:34 عصر | نظرات دیگران()

به جای نبی ماتراتزی بگویید نبی کاناوارو// تا زمانی که مدیران پرسپولیس بخواهند در این تیم می مانم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص لقب نبی ماترادزی گفت: عاشق فوتبال ایتالیا و بازی مدافعان این کشور هستم این لقب را هواداران پرسپولیس به من دادند ولی کاناوارو را بیشتر از ماتراتزی دوست دارم و می خواهم به من بگویند نبی کاناوارو.

نبی اله باقری ها در خصوص وضعیت خود برای فصل آینده خاطر نشان ساخت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و من تا زمانی که مدیران این تیم بخواهند عاشقانه در خدمت پرسپولیس خواهم بود. بازی در پرسپولیس برای من افتخار بزرگی است و مطمئن هستم روزی از این باشگاه به تیم ملی خواهم رسید.
وی افزود: رمز موفقیت من در پرسپولیس تمرینات سنگین و انگیزه بسیار بالا بوده مطمئن باشید با تمام وجودم به پرسپولیس کمک خواهد کرد و مطمئن هستم مربیان تیم ملی هم با دیدن انگیزه من حتما مرا به تیم ملی دعوت خواهند کرد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص کادر فنی این تیم در فصل آینده گفت: فکر می کنم زوج قطبی و استیلی بسیار موفق بودند و امیدوارم آنها برای فصل آینده در کنار هم در پرسپولیس بمانند و با کمک هم این تیم را قهرمان آسیا کنند.
وی در خصوص بازی در کنار محمد نصرتی تصریح کرد: با نصرتی دوست صمیمی هستم و از لحاظ فکری شباهت زیادی به او دارم. از بازی کردن در کنار او لذت می برم و فکر می کنم خط دفاعی پرسپولیس یکی از بهترین دفاع های لیگ بود

 

 

حضور در پرسپولیس فوق العاده است// پرسپولیس قهرمان آسیا خواهد شد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضورم در پرسپولیس و قهرمانی در سال اول برایم فوق العاده بود و این موضوع برای من افتخار آمیز بود.

بهادر عبدی خاطر نشان ساخت: در شرایط بسیار خوبی قراردارم و پس از قهرمانی با پرسپولیس در حال استراحت هستم. قهرمانی با پرسپولیس برای من فوق العاده بود و حضور در این تیم برای من افتخار بزرگی است.
وی افزود: قرارداد دوساله با پرسپولیس دارم و علاقه مند هستم در این تیم بمانم. در پرسپولیس بازی کردن بسیار سخت است ولی این موضوع باعث بیشتر شدن انگیزه من خواهد شد و مطمئن باشید در فصل آینده به یکی از مهره های کلیدی این تیم تبدیل خواهم شد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: احساس می کنم کادر فنی تیم از من رضایت داشت البته در اکثر تیم هایی که بازی کردم همیشه مورد توجه کادر فنی بودم زیرا همیشه در خدمت تیم بوده ام.
وی در خصوص کادر فنی تیم تصریح کرد: قطبی مربی بسیار با دانشی است و او در کنار استیلی در فصل گذشته بسیار حرفه ای عمل کردند. در خصوص مربیان فصل آینده تیم صحبت نمی کنم و منتظر خواهیم ماند تا مدیران باشگاه بهترین افراد را انتخاب کنند.
عبدی در ادامه تصریح کرد: اگر پرسپولیس بتواند به روند روبه رشد خود ادامه دهد مطمئن باشید این تیم قهرمان آسیا خواهد شد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 87/3/6 و ساعت 6:31 عصر | نظرات دیگران()

سرانجام زمان جشن پرسپولیس مشخص شد
24
خرداد، ورزشگاه آزادی
سرانجام بعد از کش مکش‌های بسیار زیاد و اختلاف نظر در مورد زمان برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس، روز 24 خرداد برای برگزاری جشن قهرمانی مشخص شد.

تاریخ‌های زیادی در خصوص جشن قهرمانی تیم پرسپولیس اعلام می شد که البته هر کدام توسط مدیران این تیم سریعاً تکذیب می شد بالاخره بعد از کش مکش‌های فراوان روز 24 خرداد ماه به عنوان روز برگزاری جشن قهرمانی مشخص شد.
شب گذشته مدیران پرسپولیس به اجماع رسیدند که در این تاریخ جشن قهرمانی را در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار کنند. البته هنوز مشخص نشده که باشگاه پرسپولیس برای جشن قهرمانی چه برنامه‌هایی مدنظر دارد
.
گفتنی است، طی چند روز گذشته بسیاری از رسانه‌ها خبر داده بودند که جشن قهرمانی پرسپولیس روز 12 خرداد برگزار می شود اما مدیران پرسپولیس به خاطر مقارن بودن این تاریخ با ایام رحلت امام خمینی(ره) تصمیم گرفتند مراسم جشن را بعد از ایام رحلت برگزار کنند
.

مشروح کامل نشست مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس / هشت میلیارد ریال برای تمدید قرار داد قطبی
جلسه تعیین کننده و حساس افشین قطبی و حبیب کاشانی برای مشخص شدن وضعیت سرمربیگری پرسپولیس برگزار شد.

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر (یکشنبه) در نشستی 3 ساعته با حبیب کاشانی مدیر عامل پرسپولیس برای تمدید قراردادش تمام خواسته‌های خود را اعلام کرد.
قطبی دراین جلسه مبلغ هشت میلیارد ریال برای تمدید قرار داد با پرسپولیس طلب کرد و لیستی در خصوص بازیکنانی که باید جذب کنند و همچنین دستیارانش ارائه داده که البته هیچ اسمی در جلسه امروز قطبی و کاشانی به طور رسمی اعلام نشده است
.
کاشانی تمام خواسته‌های افشین قطبی را جمع آوری و مکتوب کرده و قرار است در جلسه چند روز آینده هیات مدیره آنها را ارائه دهد
.
جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود و قرار است در این جلسه درباره وضعیت افشین قطبی تصمیم گیری نهایی انجام شود
.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 87/3/6 و ساعت 6:30 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 82
مجموع بازدیدها: 270112
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو