ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دی 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده راحیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 3 بر صفر برابر امارات به برتری رسید و تنها تیم 9 امتیازی جام ملت‌ها شد.

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 19:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور کمتر از شش هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 3 بر صفر ایران خاتمه یافت.

 

آرش افشین در دقیقه 70، محمد نوری در دقیقه 83 و ولید عباس (مدافع امارات) در دقیقه 93 برای ایران گلزنی کردند و غلامرضا رضایی پاس گل های دوم و سوم را داد.

 

 

کیم دونگ جین از کره جنوبی قضاوت مسابقه را برعهده داشت که به آرش افشین و محسن بنگر از ایران کارت زرد نشان داد.

 

داور آرش افشین را در دقیقه 74 با دادن کارت زرد دوم از میدان اخراج کرد. خالد سبیل از امارات نیز در دقیقه 79 از میدان اخراج شد.

 

تیم ملی ایران پیش از این دیدار با دو برد متوالی برابر کره شمالی و عراق صعودش را به عنوان تیم اول گروه چهار به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده بود. ایران ساعت 19:55 شنبه آینده در این مرحله باید به مصاف کره جنوبی برود.

 

به محض ورود غلامرضا رضایی به زمین مسابقه که جایگزین مسعود شجاعی شد نت‌برداری کادر فنی کره‌جنوبی جدی‌تر از گذشته شد.

 

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:
شهاب گردان، فرشید طالبی، محسن بنگر، احسان حاج صفی( از دقیقه 60 محمد نصرتی)، خسرو حیدری، قاسم حدادی فر، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، مسعود شجاعی( از دقیقه 46 غلامرضا رضایی)، آرش افشین و محمد غلامی( از دقیقه 83 رضا نوروزی)

سرمربی: افشین قطبی

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/10/29 و ساعت 10:11 عصر | نظرات دیگران()

پرسپولیس پس از حضور در تورنمنت آنتالیا، در دومین تورنمنت نیم فصل خود به میدان می رود که یکی از معتبرترین تورنمنت های خاورمیانه محسوب می شود و امسال اولین دوره آن برگزار می شود.


پرسپولیس و اسپارتاپراگ قبل از این یک بار باهم روبرو شده اند. در سال 1351 که تیم فوتبال پرسپولیس حرفه ای شد، از تیم های بزرگ دنیا برای بازیهای دوستانه دعوت می کرد که در بهمن ماه 1351 اسپارتاپراگ به تهران آمد.

 

دو تیم در روز 21 بهمن 51 در استادیوم امجدیه مقابل هم قرار گرفتند که 15 هزار تماشاگر این بازی را در یک روز سرد زمستانی تماشا کردند. دیداری که در یک بازی تماشایی به تساوی 2-2 رسید.

 

 

همایون بهزادی از نقطه پنالتی و صفر ایرانپاک برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند. از آن بازی تاریخی، محمود خوردبین که در نیمه دوم جانشین بهزادی در ترکیب پرسپولیس شد، هنوز در کنار تیم حضور دارد.

 

اما نکته جالب اینکه در ترکیب تیم اسپارتاپراگ 6 بازیکن خارجی دیده می شود که دوتن از آنها در ایران بازی کرده اند.لئوناردو کوئیکه کامرونی به همراه هموطنش بوندوآ آدیابا که اولی در استقلال و استیل آذین و دومی نیز در استیل آذین بازی می کردند. کوئیکه دیروز قرارداد خود را تا 3 سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد و امروز همراه تیم راهی دوبی شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/10/29 و ساعت 10:11 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی پرسپولیس گفت: از این به بعد منتظر این هستم که آقایان 20:30 حتما به ما کمک کنند که به کدام هتل برویم و چه کار کنیم.

 

علی دایی اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی تهران مجبور هستیم این روزها در سالن تمرین کنیم. با توجه به شرایط زمین سه روز است در سالن تمرین می‌کنیم.

 

وی در خصوص اردوی آنتالیای ترکیه و حرف و حدیث‌های اخیر گفت: از وقتی که من آمدم اردوی آنتالیا یکی از بهترین اردوهایی بود که دیده‌ام. چنین اردویی را تا الان در پرسپولیس نداشته‌ایم.من اینجا باید ابراز تاسف و گلایه خودم را نسبت به شبکه دوی سیما و برنامه 20:30 اعلام کنم که متاسفانه اخبار نادرست را به اطلاع مردم رساند.

 

 

متاسفم برای مسئولان شبکه دو و مخصوصا آقایانی که در 20:30 کار می‌کنند. این آقایان بدون اینکه از ماجرا مطلع باشند و بدون اینکه بدانند در ترکیه چه خبر است، خبرهایی را منتشر کرده‌اند که کاملا اشتباه بود.

 

دایی ادامه داد: در اردوی ترکیه از همه لحاظ تمرینات خوبی داشتیم و مطمئن باشید بچه‌های ما آنقدر حرفه‌ای و سالم هستند که نباید چنین اخباری در تلویزیون مملکت ما علیه آنها اعلام شود. جامعه به دنبال اخبار درست است نه اطلاعات غلط آقایان.

 

دایی تاکید کرد: متاسفم برای تهیه کننده و کسانی که در برنامه خارج از گود و برنامه 20:30 این کار را انجام دادند. شما اگر به تمام دنیا بروید هتل‌ها همین طورند. مگر هتل‌ها باید برای ما شرایط خاصی داشته باشند؟ شما به دنبال این هستید تا در هتل‌ها مسجد بزنند؟ مهم این است که آدم سالم زندگی کند. شما هر جای این دنیا بروید باید سالم زندگی کنید. سالم بودن حسنی است که متاسفانه برخی از آقایان ندارند و امثال ما هر جا که می‌رویم خدا را شکر درست زندگی کردیم.  

 

دایی خاطرنشان کرد: با اخبار دروغ خود به دنبال زیر سؤال بردن بازیکنان ما نباشید. ما درست زندگی کردن را یاد گرفته‌ایم. اگر این حرف‌ها را می‌زنید امثال ما که در اروپا بازی کرده‌اند نباید پایشان را به این مملکت بگذارند. من 5 سال در اروپا بودم و خیلی از مشکلات را داشته‌ام. مگر قرار است من یا امثال من به هتلی برویم که از کره مریخ آمده باشد یا باب میل آقایان صدا و سیمایی باشد؟ شما خودت و وجودت باید سالم باشد که بتوانی سالم زندگی کنی و همه چیز را اداره کنی. خودم را مدیون بازیکنان پرسپولیس می‌دانم چون در چنین محیط‌هایی بدون هیچ اشتباهی می‌نشینند، عبادت می‌کنند و کاری به مسائل حاشیه‌ای ندارند.

 

دایی در ادامه انتقاداتش اظهار داشت: متاسفانه ما به جای اینکه به مشکلات خودمان بپردازیم و آنها را رفع کنیم می‌آییم به مسائل پوچ می‌پردازیم. باید به جای این مسائل کمک کنیم تا در مملکت خودمان چنین هتل‌هایی بزنیم تا مجبور نشویم راهی خارج از کشور شویم. چرا به دنبال این نیستیم که از طریق رسانه ملی کمک کنیم تا یک کمپ تمرینی داشته باشیم و اصلا یک زمین مناسب برای تمرین داشته باشیم؟ شما،‌ ببخشید سراغ دارید که چنین زمین‌های تمرینی مناسبی در ایران داشته باشیم؟

 

وی افزود: در تهران 5 زمین تمرینی مناسب نداریم. آنجا در آنتالیا یک هتل درجه یک، 5 زمین تمرین، و یک کمپ بسیار عالی بود. این همه تیم به ترکیه می‌رود. چرا یکی از آنها به ایران نمی‌آید؟ ما وقتی در ترکیه بودیم تیم‌های مختلفی را در کمپ خودمان دیدیم اما متاسفانه ما می‌رویم دنبال مسائلی که بیهوده و پوچ است. این کارها را نکنید. بیایید شرایط را نگاه و اول در مملکت خودمان امکانات را درست کنید. در این صورت شک نکنید به جای اینکه ما به ترکیه برویم خیلی از تیم‌های اروپایی به ایران می‌آیند.

 

دایی گفت: تا الان کدام تیم باشگاه اروپایی به ایران آمده است تا اردو بزند اما در آنتالیا از تمام دنیا تیم‌ها می‌آمدند، اردو می‌زنند و تورنمنت‌های بزرگ را برگزار می‌کنند. بروید دنبال این مشکلات تا به فوتبال‌مان کمک کنید. تا الان تورنمنتی که در آنتالیا برگزار شد و پرسپولیس در آن حضور داشت، حتی بخشی از آن را در تهران برگزار کرده‌ایم؟ یک کار قشنگ بعد از مدت‌ها انجام شده و تیمی مثل پرسپولیس در این تورنمنت بزرگ حضور داشته و با دو تیم خیلی خوب و بزرگ بازی کرده اما متاسفانه ما فقط بلدیم ایراد بگیریم و به مردم اطلاعات غلط بدهیم. همیشه به دنبال مسائل دیگری هستیم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص تورنمنت امارات گفت: به نظرم تورنمنت خیلی بهتری نسبت به ترکیه خواهد بود. تیم‌هایی که شرکت کرده‌اند نسبت به تیم‌های ترکیه بهتر هستند و کیفیت بالایی دارند. برخی از این تیم‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و در جام‌های متعدد اروپایی به میدان رفتند که این برای ما بسیار خوب است.

 

دایی یادآور شد: من از برنامه 20:30 خواهش می‌کنم از این به بعد سفرها یا هتل‌هایی که می‌خواهیم برویم به همراه امکاناتش را به ما اطلاع بدهند که از این اطلاعات آقایان استفاده کنیم. خداوکیلی بچه‌های ما در ترکیه آنقدر دویدند و زحمت کشیدند و کار کردند و حتی شب‌ها بدون اینکه من بگویم ساعت 10 شب خواب بودند اما با یک اطلاعات غلط به دنبال زیر سؤال بردن بچه‌های ما هستند.

 

وی گفت: کسی که این خبر را خواند، ‌تهیه و منتشر کرد آنقدر دیدش کوتاه است که فقط جلوی خودش را می‌بیند. از این به بعد من منتظر این هستم که آقایان 20:30 حتما به ما کمک کنند که به کدام هتل برویم و چه کاری انجام دهیم. ما لیگ قهرمان آسیا را در پیش داریم و امیدوارم آقایانی که 20:30 را درست می‌کنند به ما بگویند کدام هتل برویم و کدام هتل نرویم و کارهایی انجام بدهیم. ما باید از این به بعد از تجارب این آقایان استفاده کنیم.

 

دایی همچنین در خصوص حضور میاچ در پرسپولیس و وضعیت دستیاری اول و دوم در پرسپولیس گفت: من چندین بار گفته‌ام ما اصلا دستیار اول و دوم نداشتیم و نداریم. همه همکاریم با هم کار می‌کنیم فقط وظیفه من سنگین‌تر است چون تصمیم نهایی را من می‌گیرم. آقای میاچ از موقعی که آمده به ما کمک کرده خوب کار می‌کند و من با توجه به شناختی که از میاچ دارم می‌دانستم او می‌تواند به ما کمک کند. الان می‌بینید با برنامه تمرینی که داریم بچه‌ها با نشاط تمرین می‌کنند.

 

دایی در پایان در خصوص حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت: من خبری در این باره ندارم اما در روزنامه‌ها مطالبی را خواندم. این خبر را از شماها می‌شنوم. هر کس بتواند به پرسپولیس کمک کند و به درد ما بخورد، اگر بتوانیم، جذبش می‌کنیم.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/10/28 و ساعت 7:28 عصر | نظرات دیگران()

همان روزهای اول اردوی ترکیه بود که خودنمایی لباس‌های تولیدی «دایی» بر تن سرخ‌ها، خدشه‌ای دیگر بر دل همکاری پرسپولیس – آل‌اشپورت نشاند و مدیران شرکت طرف قرارداد باشگاه را عصبانی کرد.


اتفاقی که در روزهای بعد از آن هم تکرار شد تا اخطار کتبی آل‌اشپورت، زودتر از پرسپولیسی‌های مسافر به باشگاه برسد.

 

جواب این اخطار هم البته مثل تصورمان فقط یک توجیه بود: «برای دو نوبت تمرین روزانه به دو دست لباس در دو رنگ نیاز داشتیم و به خاطر نقصی آنچه در اختیارمان بود و سرمای ترکیه مجبور شدیم از لباس‌های «دایی» استفاده کنیم»...

 

 

این توجیه را مدیران آل‌اشپورت پذیرفته‌اند اما اعتقاد دارند که نقص‌های موجود، حاصل کوتاهی باشگاه پرسپولیس بوده، نه آنها: «آنها باید همان اول فصل می‌گفتند که قرار است در فصل سرما به ترکیه بروند تا ما لباس‌هایی را که می‌خواهند تهیه کنیم ولی متاسفانه خیلی عجله‌ای چنین تصمیمی گرفتند و حساب و کتاب نکرده بودند. درست هم گفتند که برای دو نوبت تمرین روزنامه دو دست لباس می‌خواهند ولی کوتاهی از ما نبود. کار آنها ایراد داشت ولی مشکل ساز نمی‌شود.

 

قرارداد همکاری ما با پرسپولیس سه ساله است و آنها قول دادند که دیگر تا پایان قراردادشان «دایی» یا تولیدات دیگر شرکت‌ها را استفاده نکنند. ما هم خود دایی را مقصر نمی‌دانیم چون او همیشه به این قرارداد پایبند بوده و همیشه آل‌اشپورت پوشیده. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس تمام سفارش‌های فصلش را از ما گرفته و تا آخر فصل قرار نیست تولیدات دیگری از ما بخواهند. ولی خب نقصی‌هایی را که قبلا پیش‌بینی نکرده بودند در اردوی امارات به آنها تحویل می‌دهیم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/27 و ساعت 12:36 عصر | نظرات دیگران()

از حدود دو هفته پیش بحث حضور یک بازیکن آسیایی در پرسپولیس مطرح شده است. بعد از جذب وحید هاشمیان پرسپولیس فقط یک جای خالی در لیست خود دارد و این جای خالی هم فقط با یک بازیکن آسیایی زیر 23 سال پر خواهد شد.

 

از طرفی کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده باید طی دو هفته آینده لیست نهایی‌اش را تحویل AFC دهد.

 

در این لیست البته خبری از کریم باقری و محمد پروین نخواهد بود. اما با وجود اضافه شدن وحید هاشمیان فقط یک بازیکن آسیایی زیر 23 سال می‌تواند به لیست این تیم اضافه شود.

 

 

سکوبرت، آرفی و تیاگو سه خارجی پرسپولیس هستند و طبق قانون سه به علاوه یک، پرسپولیس باید دنبال یک بازیکن آسیایی باشد، دیروز یکی از سایت‌های خبری نوشت: «در حال حاضر باشگاه پرسپولیس عملکرد سه بازیکن از تیم‌های ملی کویت، عراق و سوریه را در نظر دارد. گزینه‌های کنونی پرسپولیسی‌ها در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته‌اند اما کادر فنی این باشگاه هنوز درخصوص عملکرد این سه بازیکن به جمع‌بندی کامل نرسیده است. باشگاه پرسپولیس برای آنکه پای دلال‌ها وسط نیاید، از افشای نام این سه نفر پرهیز کرده است.»

 

با این وجود در باشگاه پرسپولیس در این مورد خاص یا خبری نیست یا اگر هم هست کسی درباره جزییاتش نکته‌ای را فاش نمی‌کند. منصور بیک‌محمدلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره می‌گوید: «در این مورد آقای دایی باید نظر بدهد. ایشان خودشان پیگیری می‌کنند و بعد از تست فنی بازیکن مد نظرشان را به باشگاه معرفی خواهند کرد. فعلا ایشان کسی را به باشگاه معرفی نکرده است.» دیروز و در حاشیه تمرین پرسپولیس در سالن آکادمی ملی المپیک علی دایی در این باره به یکی از خبرنگاران گفت: «به من اجازه بدهید تا رسمی شدن این قرارداد و صحبت‌های نهایی حرفی نزنم. ان‌شاء‌الله پس از صحبت‌های نهایی و تصمیم‌گیری‌های قطعی در خدمت شما خواهم بود.»

 

وقتی علی دایی چنین نکته‌ای را مطرح می‌کند احتمالا خبر جدی است و صحت دارد اما حالا بحث بر سر این است که گزینه‌های مد نظر او که در جام پانزدهم به میدان رفته‌اند چه کسانی هستند. هفته پیش و بعد از بازی ایران – عراق یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد سامر سعید عراقی یکی از گزینه‌های مد نظر دایی است. این هافبک عراقی که حدود 5 دقیقه مقابل تیم ملی ایران بازی کرد 23 ساله است و بعد از حضور در الاهلی تریپولی از کشور لیبی فعلا تیم ندارد.

 

در مورد گزینه‌های کویتی یا سوری جزییاتی در دسترس نیست و مشخص نیست سرمربی پرسپولیس کدام نفرات را زیر نظر گرفته است. هرچه هست اینکه دایی در پست هافبک دنبال بازیکن می‌گردد چراکه با جذب وحید هاشمیان و بازگشت سکوبرت به تمرین‌ها، وی در خط حمله و دفاع دنبال بازیکن نمی‌گردد و توجهش را به تقویت در خط میانی معطوف کرده است.

 

از طرفی هنوز بحث حضور علی کریمی در پرسپولیس به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا مطرح است و ظاهرا برای این مهم منع قانونی وجود ندارد. با این وجود باید تا دو هفته دیگر و پایان مهلت ارسال لیست پرسپولیس به AFC منتظر ماند و دید دایی تصمیم نهایی را چگونه اتخاذ خواهد کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/27 و ساعت 12:35 عصر | نظرات دیگران()

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر برابر کره شمالی به برتری رسید و صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره شمالی در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 16:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.

 

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 63 برای ایران گلزنی کرد. با این گل تیم ایران یک بر صفر به برتری رسید و دومین برد متوالی خود را کسب کرد.

 

 

به این ترتیب شاهزادگان پارسی با 6 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. شاهزادگان پارسی لقب بازیکنان ایران در جام ملت‌های آسیاست.

 

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 29 نیز برای ایران گلزنی کرد اما داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد و خطای هند انصاری‌فرد را گرفت.

 

نواف شکرالله داور بحرینی به کریم انصاری‌فرد، خسرو حیدری و پژمان نوری از ایران و هوجونگ و پاک نام چول از کره شمالی کارت زرد نشان داد.

 

کره شمالی نیز اکنون از دو مسابقه یک امتیاز دارد. دیدار دیگر این گروه بین دو تیم امارات و عراق از ساعت 19:45 برگزار می‌شود.

 

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی( از دقیقه 60 غلامرضا رضایی)، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، خسرو حیدری، جواد نکونام، ایمان مبعلی( از دقیقه 46 محمد نوری)، سید جلال حسینی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد (از دقیقه 90 محمد غلامی)

 

سرمربی: افشین قطبی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/10/25 و ساعت 9:43 عصر | نظرات دیگران()

مجتبی محرمی یکی از آن آدم هایی است که مخالفت شدیدی با منشور اخلاقی می کند.

 

او می گوید اگر در زمانی که فوتبال بازی می کرد منشور اخلاقی هم وجود داشت فوتبال را کنار می گذاشت و می رفت پی زندگی اش!«بین فوتبالیست‌ها و تمام مردم. تیپ فوتبالیست‌ها عجیب نیست.

 

ظاهرشان مثل مردم است. مثل هنرمندان سینما است. تازه در سینما خیلی بدتر است. در سینما، بازیگر با موهای بلند، لباس تنگ می‌پوشد، بشکن می‌زند، می‌رقصد، آغاسی هم می‌خواند. چرا کسی از آن‌ها ایراد نمی‌گیرد؟ چرا فقط به فوتبالیست‌ها کلید کرده‌اند؟ نباید تبعیض وجود داشته باشد.

 

 

تازه فوتبالیست‌ها همیشه جلوی دوربین تلویزیون نیستند اما هنرمندان سینما همیشه جلوی دوربین هستند و مردم همیشه آن‌ها را می‌بینند.»

 

محرمی این را می گوید و ادامه می دهد:«من دوست دارم ریشم را این مدلی بگذارم و یک نفر دیگر دوست دارد طور دیگری ریش خود را آرایش کند. من با دوستانم رفته بودم ساری، یکی از آشنایان گفت ریش‌هایت را رنگ کرده‌ای؟ گفتم نه. گفت پس چرا یک قسمت از ریش‌هایت زرد است؟ گفتم خب یک قسمتش زرد است و قسمت دیگرش سفید. حالا اگر من فوتبالیست بودم فدراسیون باید من را محروم می‌کرد؟ چون ریش‌هایم دو رنگ است؟ نباید به بازیکن بگویند چرا ریش مدل‌دار می‌گذاری. خب دوست دارد ریش بگذارد. به سازمان لیگ هم ارتباطی ندارد که در این مسائل دخالت کند.اگر منشور زمان من اجرا می‌شد یا اگر می‌خواستند به من کلید کنند فوتبال را کنار می‌گذاشتم اما زیر بار حرف زور نمی‌رفتم. معنی ندارد فدراسیون بخواهد این‌قدر بد رفتار کند. به فدراسیون چه ربطی دارد من با چه تیپی می‌گردم؟ زندگی شخصی‌ام است. دوست دارم ظاهرم هر طوری که دوست دارم باشد. حالا به فدراسیون چه ربطی دارد که من در خانه شخصی‌ام چه کارهایی می‌کنم؟»

 

محرمی در پایان می گوید:«من اولین نفری بودم که موهایم را بلند کردم. گفتند موهایت را بزن. گفتم نمی‌زنم. گفتند پس دیگر تو را به تلویزیون نمی‌بریم. گفتم بهتر. دیگر من را به تلویزیون نبردند. بایکوتم کردند. اما برایم مهم نبود.فکر می کنم در مورد فوتبالیست‌ها قانون متفاوتی که اجرا می‌شود فقط در زمین فوتبال است. وقتی فوتبالیست از زمین بیرون می‌آید، همه چیز تمام شده. او هم می‌شود مثل مردم عادی. هر قانونی که در مورد همه اجرا می‌شود، در مورد فوتبالیست‌ها هم اجرا می‌شود. در زمین فوتبال هم قوانین مشخص هستند. کاری به مدل ریش و موی بازیکن ندارند.»

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/10/24 و ساعت 10:9 صبح | نظرات دیگران()

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر کاپیتان تیم را من انتخاب می‌کردم واویلا می‌شد.

 

علی دایی در گفت‌وگویی در خصوص اردوی ترکیه، پیروزی تیم ملی مقابل عراق،‌ حضورش در انتخاب بهترین بازیکن جهان و سایر مسائل مربوط به پرسپولیس صحبت کرد.

 

* نظرتان درباره اردوی ترکیه چیست؟
برنامه‌های خاصی را دنبال خواهیم کرد تا به هدف خود برسیم. هدف آخر ما این است که قبل از شروع نیم فصل دوم به یک هماهنگی تاکتیکی بسیار خوب و روحیه بالا برسیم تا انشاءالله نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول بگیریم.  

 

 

* در اردوی ترکیه به این هدف رسیدید؟
تمرینات بسیار پرفشاری و خوبی انجام دادیم و در کنارش دو بازی تدارکاتی را در نظر گرفتیم که به هماهنگی تیمی و تاکتیکی ما بسیار کمک کرد. این اردو از بهترین اردوهایی بود که من تا الان در آن شرکت کرده بودم.


* در دو بازی مقابل اینتراخت و آنتالیا اسپور چند درصد به خواسته‌های خودتان رسیدید؟
ما دو مسابقه بسیار سخت و با تیم‌های خوب را پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها در این دو بازی بسیار خوب کار کردند مخصوصا در بازی اول مقابل اینتراخت و نیمه دوم در دیدار مقابل آنتالیا اسپور اما همانطور که گفتم این بازی‌ها فقط جنبه تدارکاتی دارد. نقاط ضعف و قوت خودمان را شناختیم و بیشتر در جریان اتفاقات تیم از لحاظ تاکتیکی قرار خواهیم گرفت. روی تاکتیک‌هایی که در نیم فصل دوم داریم. به دنبال این هستیم تا در اردوی امارات به آمادگی مطلوب‌تری برسیم تا خیال‌مان راحت شود.

 

* نظرتان در خصوص حضور در زوریخ و انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان برای دومین سال پیاپی چیست؟
مثل سال‌های قبل به این برنامه دعوت شدم. البته ما رای‌های خودمان را قبل از این برنامه داده بودیم چون طبق قانون رای‌ها از قبل جمع‌آوری می‌شود. فقط این مراسم با مراسم‌های دیگر یک فرق داشت چون فرانس فوتبال هم در آن نقش داشت اما سال‌های گذشته این کار را فقط فیفا انجام می‌داد.

 

* در کل مراسم را چگونه دیدید؟ دیداری با شخص خاصی داشتید؟
مثل همیشه اکثر بزرگان فوتبال دنیا در این مراسم جمع بودند چه آنهایی که فوتبال را کنار گذاشتند و چه آنهایی که در حال حاضر بازی می‌کنند.

 

* در خصوص نظر اداره مالیات مبنی بر پرداخت مالیات شما به مبلغ 166 میلیون تومان از سوی فدراسیون فوتبال صحبت کنید...
سؤال خوبی بود. شما می‌دانید که این پول را نباید به من بدهند. با توجه به مدارکی که بود، اداره مالیات بعد از 4 ماه و برگزاری دو جلسه حضوری بین من، وکیلم و نمایندگان فدراسیون به این نتیجه رسید که فدراسیون باید مالیات من را بدهد. از روز اول گفته بودم که فقط به دنبال احقاق حقم هستم و دوست ندارم فردی بیاید حق من را بخورد. به همین دلیل پیگیری کردم و خدا را شکر به نتیجه رسیدم.

 

* دیدار ایران و عراق را دیدید؟
خیر. متاسفانه در هواپیما و در حال برگشتن از زوریخ بودم. به همین دلیل نتوانستم بازی را تماشا کنم.


* از نتیجه‌ که خبر دارید؟
بله و به من اجازه بدهید که به مردم شریف ایران،‌ کادر فنی و بازیکنان این پیروزی را تبریک بگویم. انشاءالله این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و بچه‌ها بتوانند در جام ملت‌ها موفق باشند و به آنچه حق‌شان است برسند تا دل ایرانی‌ها را خوشحال کنند.


*در خصوص بحث کاپیتانی صحبت کنید. چرا این موضوع اینقدر ادامه پیدا می‌کند و گفته‌ می‌شود امکان تقلب هم در این رای‌گیری وجود دارد؟
اول باید بگویم که واقعا متاسفم. خدا را شکر در یک محیط بسیار خوب و در حضور همگان این رای‌گیری انجام شد. تمام رای‌هایی که گرفته شد در باشگاه پرسپولیس موجود است. من به آقای رسایی رای‌ها را تقدیم کردم که این رای‌ها در باشگاه بماند و حرف و حدیثی پیش نیاید.

 

* آیا این کار درست بود؟
به نظر من کار بسیار قشنگی بود اما نمی‌دانم چرا اینقدر حرف و حدیث دنبالش است. بچه‌ها خودشان کاپیتان خودشان را انتخاب کردند. متاسفم برای کسانی که یک روز می‌آیند از کاپیتان‌های ما بد می‌نویسند و مخالف آنها هستند و در رسانه ملی و روزنامه‌ها بد می‌گویند و بد می‌نویسند. مثلا می‌گویند فلانی شرایط کاپیتانی ندارد و هزار حرف و حدیث دیگر. الان هم که رای‌گیری می‌کنیم و کاپیتان‌ها عوض می‌شوند و بچه‌ها خودشان کاپیتان مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند آقایان یک چیز دیگر می‌نویسند. واقعا من چه حرفی باید بزنم. من در قبال این کار هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم. خدا را شکر همه شاهد بودند که چگونه انتخابات برگزار شد.


* اما برخی‌ها شاید برعکس شما نظر داشته باشند؟
هر کدام از آقایان فکر می‌کنند کوچکترین اتفاقی افتاده می‌توانند بیایند باشگاه از آقای رسایی قائم مقام باشگاه فرم را بگیرند و نگاه کنند. خدا را شکر کاری کرده‌ایم که هیچ کدام از بچه‌ها اسم خودشان را ننویسند که خدای ناکرده فردا گلایه‌ای از فردی نشود و حرف و حدیث پیش نیاید که چه فردی به چه کسی رای داده است. این حق طبیعی من بود که چه طور کاپیتان پرسپولیس را انتخاب کنم. اگر خودم مستقیم انتخاب می‌کردم شاید طور دیگری می‌شد.

 

* منظورتان چیست؟
اگر کاپیتان پرسپولیس را انتخاب می‌کردم واویلا بود. با اینکه حق طبیعی من بود و به هیچ کس ربطی ندارد یکسری حرف و حدیث‌ پیش می‌آمد. متاسفانه در مملکت ما همین است و این حرف‌ها همیشه است. شما الان در دنیا نگاه کنید چه طور کاپیتان یک تیم انتخاب می‌شود. در کشور ما سر یک مسئله کوچک که درست هم است، کارهایی انجام می‌دهند که ما باید در قبال این کارها باهوش باشیم. باید این کار را در ترکیه تمام و کاپیتان را مشخص می‌کردیم که چنین کار قشنگی را انجام دادیم و دیگر تمام شد.
 

 

* نظر شما در مورد تورنمنت امارات چیست؟
به نظرم شرایط اردو و تورنمنت امارات بهتر از ترکیه است. تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند در حد تورنمنت ترکیه و شاید بالاتر باشند. این بازی‌ها بسیار سخت و محکی جدی برای ما است که می‌تواند به ما کمک‌های زیادی کند.


* از حریفانتان شناخت دارید؟
بله. تا حدود زیادی حریفان‌مان را در تورنمنت امارات می‌شناسیم. سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم مجددا بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا دل هواداران را در نیم فصل دوم شاد کنیم.


* نظر شما درباره انتخابات AFC و نگرفتن کرسی توسط ایران چیست؟
من راجع به این مسائل حرف نمی‌زنم. مصاحبه من را چند ماه قبل بخوانید که متاسفانه بعد از آن جبهه‌گیری‌هایی شد. موقعی که می‌دانیم چه اتفاقی بیفتد و به خاطر آن 4 ماه قبل نظرمان را اعلام می‌کنیم‌،‌ الان باید چه بگویم.


* می‌شود واضح‌تر صحبت کنید؟
وقتی من 4 ماه قبل حرفی می‌زنم که می‌خواهد چه اتفاقی بیفتد خود همکاران شما جبهه‌گیری می‌کنند. الان هم من امروز را پیش‌بینی می‌کردم. خیلی‌ها آمدند حرف زدند اما گوشی شنوا وجود ندارد و هر کس دوست دارد کار خودش را انجام ‌دهد. من هم می‌گویم انشاءالله موفق باشند و بتوانند فوتبال ما را به یک جای برسانند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/10/22 و ساعت 3:19 عصر | نظرات دیگران()

مدیر روابط عمومی باشگاه استیل آذین تهران اعلام کرد که علی کریمی بازیکن این تیم با دریافت رضایت نامه خود به احتمال فراوان به عضویت پرسپولیس در خواهد آمد.



محمد حق شناس  افزود: علی کریمی پس از جلسه با حسین هدایتی خواهان دریافت رضایت نامه اش شد و مالک باشگاه نیز با درخواست او موافقت کرد.


وی ادامه داد: علی کریمی یک پیشنهاد از پرسپولیس برای بازی در جام باشگاه های آسیا و یک پیشنهاد هم از تیم الاهلی امارات دارد که به احتمال فراوان به دلیل علاقه زیادی که به پرسپولیس و هواداران این تیم دارد به عضویت سرخپوشان در می آید.

 

 

مسئول روابط عمومی باشگاه استیل آذین تهران گفت: کریمی ما بقی پول خود را به باشگاه بخشیده است و به زودی رضایت نامه او صادر خواهد شد.

 

وی افزود: چند وقت پیش باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بود که کریمی را برای لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرد. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، او نمی تواند در لیگ به میدان برود اما در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: جدایی علی کریمی از باشگاه ما دلیل خاصی نداشته است. امسال استیل آذین از روزنامه ها وخبرگزاری ها طلبکار است زیرا اگر این تیم نبود این همه اخبار و حاشیه ها برای رسانه ها تولید نمی شد و همان طور که ملاحظه کردید از ابتدای لیگ ، اخبار داغی از باشگاه ما شنیده شده است.


حق شناس معتقد است که این موضوع هنر مدیریت باشگاه را نشان می دهد.

قائم مقام سابق باشگاه استیل آذین تهران گفت: هنر دیگر باشگاه این است که بلد نیست با آدم های بزرگ چگونه برخورد کند، نمونه آن حمید استیلی، امیر مهریزی و علی کریمی است که از این باشگاه رفته اند.

 

وی اعلام کرد: فکر نمی کنم رفتن بزرگان از این باشگاه با رفتن علی کریمی پایان یابد و معتقدم این داستان تا پایان فصل ادامه دارد. حق شناس گفت که این خبر خوش را به رسانه ها می دهم اخبار داغ دیگری هم از باشگاه استیل آذین در راه است .

 

بر اساس مقررات داخلی لیگ امارات، امکان حضور کریمی در تیم الاهلی دبی هم منتفی است. به این ترتیب به نظر می رسد تنها انتخاب ستاره سابق تیم ملی ایران در چند ماه آینده، یکی از چهار تیم باشگاهی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن است که می توانند پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدید جذب کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/20 و ساعت 4:54 عصر | نظرات دیگران()

کاپیتان دوم تیم فوتبال استیل‌آذین تهران رسما از این تیم جدا شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین، علی کریمی هافبک این تیم به دلیل همراهی بدون هماهنگی تیم فوتبال الاهلی امارات در دیدار دوستانه مقابل آث میلان ایتالیا با تشخیص کادر فنی از تمرینات تیم فوتبال استیل‌آذین منع و در اختیار باشگاه قرار گرفت.



از همین رو و پس از توافق علی کریمی و هدایتی این بازیکن با دریافت رضایت‌نامه‌اش از این تیم جدا شد. کریمی پیش از این در ابتدای فصل هم توسط مصطفی آجرلو مدیرعامل وقت باشگاه استیل آذین از این تیم کنار گذاشته شده بود که با استعفای آجرلو و وساطت مالک باشگاه به ترکیب تیم بازگشته بود.

 

 

 

مالک باشگاه استیل آذین در خصوص جدایی کریمی گفت : علی کریمی دوست و رفیق بسیار خوب من است. کریمی سرمایه فوتبال این مملکت است و باید قدر ایشان و امثال او را بدانیم. من می دانم هر باشگاهی دوست دارد بازیکنی مثل کریمی را در اختیار داشته باشد اما ما متاسفانه بعد از اتفاق تلخی که در تمرینات افتاد و باعث بروز دلخوری و کدورت میان کادر فنی و کریمی شد، باید این موضوع را حل می کردیم و یک تصمیم منطقی می گرفتیم. علی کریمی یک بازیکن حرفه ای است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا حضور داشته و باید در سفرش به امارات، سلسه مراتب را رعایت می کرد.

 

وی افزود : ایشان باید با علی پروین و خاکپور و یا حتی سرپرست تیم هماهنگ می کرد تا در تمرینات حاضر نشود و برای همراهی الاهلی به خارج از کشور برود. متاسفانه ایشان به عنوان یک بازیکن حرفه ای به وظیفه خود عمل نکرد. از آن طرف کادر فنی ما هم باید بیشتر صبوری و حوصله به خرج می داد اما این اتفاق نیفتاد و علی کریمی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

 

هدایتی ادامه داد : با توجه به اینکه علی کریمی با تصمیم کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و با توجه به تقاضای علی کریمی و توافقات انجام شده علی رغم میل باطنی ام رضایت نامه این بازیکن را صادر می کنیم تا به هر تیمی که دوست دارد، برود و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. باور کنید این تصمیم برای من بسیار سخت و دشوار بود چون همه می دانند من به کریمی چه علاقه ای دارم اما باید این اتفاق می افتاد.

 

وی همچنین در خصوص شکایت از باشگاه الاهی هم تاکید کرد: باشگاه الاهلی یکی از بزرگ ترین و بهترین باشگاه های امارات است و من برای آنها احترام خاصی قائلم و همیشه برای الاهلی آرزوی موفقیت می کنم. خبری را مبنی بر شکایت از باشگاه الاهلی شنیدم که بسیار ناراحت شدم. ما هیچ گونه شکایتی از باشگاه الاهلی نداریم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنیم.

  < type="text/java">


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/20 و ساعت 4:52 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267666
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو