ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار تیم پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

عماد رضا: در ایر ان فقط براى پرسپولیس بازى مى کنم

عماد محمد رضا بازیکن عراقى فصل پیش تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بر سر دوراهى پرسپولیس و سپاهان مانده است. این در حالى است که مسئولین سپاهان قصد دارند امروز قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. خود عماد رضا در این رابطه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونى عراقى اعلام کرده است که در ایران فقط براى پرسپولیس بازى خواهد کرد

 

پرسپولیس به دنبال انتقال بى دردسر رضایى و اسدى

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند ? بازیکن صباباترى به نام هاى غلامرضا رضایى و مرتضى اسدى را بدون هیچ گونه سر و صدایى به اردوى سرخپوشان بیاورند. در این رابطه نیز مذاکرات خوبى بین ? باشگاه انجام شده است.البته اگر انتقال اسدى میسر نشود، پرسپولیسى ها براى جذب جواد شیرزاد (پاس همدان) یا جواد آشتیانى (سایپا) دست به کار خواهند شد. با این حال از ظواهر امر پیداست که انتقال رضایى و اسدى به پرسپولیس، در آینده اى نزدیک بدون هیچ گونه دردسرى میسر خواهد شد

 

انعطاف محسوس پرسپولیس در قبال خواسته هاى بادامکى

حسین بادامکى، هافبک فصل قبل پرسپولیس که در قبال پیشنهاد مالى این باشگاه عکس العمل مثبتى نشان نداده بود دوباره مورد توجه مسئولان این تیم قرار گرفته.آنان براى متقاعد کردن بادامکى براى ادامه حضور در پرسپولیس به او پیغام داده اند که حاضرند به بخشى از درخواستهاى مالى وى پاسخ مثبت دهند. حسین هم به همین خاطر راضى شده سر میز مذاکره برگردد.گفتنى است حسین بادامکى از ابومسلم، تیم شهر خود پیشنهاد داشت اما حاضر نشد به مشهد بازگردد و ترجیح داد منتظر انعطاف پرسپولیسى ها بماند و از این انتظار، نتیجه لازم را هم گرفت

 

فردا معرفى اسپانسر پرسپولیس


هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به زودى در خصوص انتخاب اسپانسر جدید این باشگاه تصمیم گیرى خواهد کرد.
هیأت مدیره پرسپولیس پیشنهادات مختلفى را براى اسپانسر تیم دریافت کرده و در نظر دارد جدا از تعیین یک اسپانسر براى دیدارهاى داخلى با یک اسپانسر دیگر نیز براى رقابت هاى آسیایى قرارداد ببندد. باشگاه پرسپولیس امروز شرایط شرکت ها و موسساتى را که براى این کار اعلام آمادگى کرده اند، بررسى و به زودى دو اسپانسر جدید باشگاه براى فصل جدید را تعیین خواهد کرد. این در حالى است که گفته مى شود تعاونى اعتبارى شهر براى ادامه همکارى با پرسپولیس در لیگ آینده اعلام آمادگى کرده است

 

قطبى پنجشنبه رسماً پرسپولیسى مى شود

افشین قطبى بامدادشنبه وارد تهران شد و بعد از حضورى ?? ساعته در این شهر دوباره راهى دوبى مى شود. وى بعد از چند روز اقامت در امارات و رتق و فتق امور مربوط به همسر کره اى خود، روز پنجشنبه به ایران مى آید. به این ترتیب او آخر همین هفته در هیات فوتبال استان تهران حاضر مى شود تا قرارداد خود را به صورت رسمى با پرسپولیس به ثبت برساند و از همان روز یا روز شنبه در تمرینات این تیم حضور خواهد یافت


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/16 و ساعت 11:38 صبح | نظرات دیگران()

محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران از سوی تعاونی اعتباری شهر، پاداش 500 میلیون تومانی قهرمانی 2 تیم استقلال و پرسپولیس را پرداخت کرد.

علی‌رضا آذری، مدیر عامل تعاونی اعتباری شهر با اشاره به قراردادی که شهرداری تهران با دو تیم استقلال و پرسپولیس بسته بود، گفت: طبق قراردادی که با این تیم‌ها داشتیم، قرار بود در صورت قهرمانی به هر 2 تیم پاداشی از سوی تعاونی اعتباری شهر داده شود.
مدیر عامل تعاونی اعتباری شهر با اشاره به این‌که پاداش 250 میلیون تومانی تیم پرسپولیس قبلاً پرداخت شده بود، گفت: هدیه 250 میلیون تومانی تیم استقلال نیز پرداخت شد.
آذری در پاسخ به این پرسش که بر هر بازیکن چه مبلغی پرداخت شده است؟ گفت: ما پول را به باشگاه دادیم آن‌ها خودشان بین بازیکنان تقسیم می‌کنند.
وی یادآور شد: این کار از بابت ایجاد انگیزه برای تیم‌ها انجام شده تا آن‌ها صاحب مقام شوند.
به گفته آذری، تعاونی اعتباری شهر اسپانسر این دو تیم بوده و در طول فصل این بازیکنان لباس ما را بر تن داشتند.
‌مدیر عامل تعاونی اعتباری شهر تصریح کرد: کل قرارداد با هر تیم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که بخشی از آن نیز هدیه بوده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/4/15 و ساعت 11:26 صبح | نظرات دیگران()

افشین قطبی دقایقی پیش با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک تمرین سرخ پوشان را نظاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قطبی که بامداد امروز وارد تهران شده است، دقایقی پیش در آکادمی ملی المپیک حاضر شد و از نزدیک تمرین سرخ پوشان را نظاره کرد.
مدیر برنامه های قطبی به همراه مسئول حراست باشگاه پرسپولیس نیز همراه وی حضور داشتند.
قطبی در بدو ورود به آکادمی با بازیکنان روبوسی کرد و همه حاضرین در جلسه تمرینی از دیدن سرمربی فصل گذشته خوشحال شدند.
کریم باقری،‌ کاپیتان پرسپولیس به طور خصوصی با قطبی صحبت کرد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/4/15 و ساعت 11:23 صبح | نظرات دیگران()

افشین قطبی امشب با پروازی مستقیم برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس وارد ایران می‌شود تا دوباره مسئولیت هدایت سرخ‌پوشان را برعهده بگیرد.
قطبی پس از امضا عقد قرارداد فرداشب دوباره به امارات برمی‌گردد تا به مسائل شخصی خود رسیدگی کند.
قطبی برای حل مسائل شخصی یک هفته تا 10 روز در امارات حضور خواهد داشت و پس از آن بار دیگر به ایران برمی‌گردد و در اردوی پرسپولیس حاضر می‌شود.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 87/4/14 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()

روابط عمومی باشگاه مقاومت سپاسی آخرین تغییرات در تیم فوتبال مقاومت شهید سپاسی شیراز را به شرح زیر اعلام کرد:
اسامی بازیکنانی که تیم را ترک کرده اند:
هاشم بیک‌زاده، علی محمد دهقان، مجتبی زارع شولی، فرهاد طباطبایی
اسامی بازیکنانی که جذب شده اند:
شهرام گودرزی، هانی هاشمی، هادی ایمانی از برق شیراز، محمدباقر زعفرانی از شیرین‌فراز کرمانشاه،‌ محمدپورمند و محمد ایران پوریان از مقاومت فارس و امین متوسل‌زاه از پگاه گیلان
تغییرات در کادر مربیان:
بهنام زارع به برق شیراز رفت و جلیل دوران از رده امید مقاومت به رده بزرگسالان آمد

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 87/4/14 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()

قطبی: برای ادای دین به هواداران پرسپولیس بازگشتم

سرمربی جدید فوتبال پرسپولیس گفت: برای ادای دین به هواداران این تیم برگشتم.

افشین قطبی در گفت و گوئی خاطر نشان ساخت: در ایران، پرسپولیس تیم محبوب من است. برای ادای دین به سرزمین مادری‌ام و هواداران این تیم بازگشتم.
وی در مورد همکاری‌اش با مربی جدید پرسپولیس، گفت: شناخت نسبتا خوبی از افشین پیروانی دارم. می‌دانم یکی از بهترین مربیان ایرانی است. بنابراین، مشکلی از کار در کنارش ندارم
.
قطبی با اشاره به جذب چند بازیکن جدید برای سرخپوشان، گفت: با توجه به اطلاعاتی که گرفته‌ام، تا کنون نفراتی که به این تیم آمده‌اند، از جمله بازیکنانی بودند که مورد توجه من قرار داشتند
.
وی با ابراز عدم شناخت از داریوش مصطفوی، مدیرعامل جدید پرسپولیس، عنوان کرد: شناخت چندانی از وی ندارم؛ اما امیدوارم با حضور در تهران و کارکردن در کنارش، روزهای خوبی را تجربه کنیم


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/4/13 و ساعت 9:37 عصر | نظرات دیگران()

ابراهیم توره» با پرسپولیس ثبت کرد

ابراهیم توره بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش مرجع خبری  ابراهیم توره مهاجم گلزن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس طی مذاکرات لازم با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم پرسپولیس در آمد.

قرارداد "ابراهیم توره" ظهر امروز در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسید


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/4/13 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()

قرارداد «محسن خلیلی» تمدید شد

مهاجم گلزن و آقای گل هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر امروز بعدازظهر در باشگاه حضور یافت و قراردادش را تمدید کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن خلیلی مهاجم دوست داشتنی و گلزن تیم پرسپولیس امروز به دیدار مدیر عامل و مسئولان باشگاه آمد و پس از مذاکره با آنها قراردادش را به مدت یکسال تمدید کرد.

گلزن خوش اخلاق پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با این باشگاه گفت: فصل قبل توانستیم با کمک هواداران مشتاق پرسپولیس مجوز حضور در جام باشگاههای آسیا را کسب کنیم و اینک می‎خواهیم با تشویق‎های بی‎امان و مضاعف تماشاگران خوب پرسپولیس طعم شیرین قهرمانی در آسیا را بچشیم.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/4/11 و ساعت 10:33 عصر | نظرات دیگران()

شیری با پرسپولیس یکساله بست

مجتبی شیری مدافع جدید تیم پرسپولیس قراردادی یکساله با این تیم به امضاء رساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بعدازظهر امروز (شنبه) مجتبی شیری طی مذاکره با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با این تیم قراردادی یکساله به ثبت رساند. وی در این خصوص گفت: از صمیم قلب خوشحالم که پس از مدتی، دوباره توانستم به عضویت تیم محبوبم درآیم.

شیری افزود: پرسپولیس با تلاش زیاد در لیگ برتر فصل گذشته قهرمان شد و به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. می‌توانم با درخشش در این تیم به میادین بزرگتر فکر کنم،‌ به همین دلیل با پیشنهاد این تیم موافقت کردم.

شیری در خصوص احتمال نیمکت نشینی در این تیم تاکید کرد: برای من رقابت در فوتبال لذت‌بخش است. فرقی ندارد با چه بازیکنی رقابت کنم و سعی دارم با تلاش و کوشش زیاد نه تنها در ترکیب ثابت قرار گیرم، بلکه بار دیگر پیراهن تیم ملی را نیز بر تن کنم.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/4/8 و ساعت 5:22 عصر | نظرات دیگران()

عابدزاده ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیش از هر چیز دعا می‌کنم پرسپولیس با مدیریت جدید و سیاست‌های مصطفوی بتواند در فصل آینده لیگ برتر و به خصوص لیگ قهرمانان آسیا موفق شود تا تمامی ما در برابر مردم سربلند باشیم.

وی افزود: مهمترین دلیل آمدنم به پرسپولیس شاد کردن هواداران بود چرا که مدت‌ها از این تیم دور بودم و اکنون اگر حضورم باعث شادی طرفداران پرسپولیس شود من هم راضی خواهم بود. امیدوارم مشکلی به وجود نیاید و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

عابدزاده خاطرنشان کرد: قرارداد خود را امضا کردم و از ساعت 9 صبح شنبه در کنار افشین پیروانی و پرویز کماسی در تمرینات حاضر خواهم ‌بود تا بتوانیم پرسپولیس را برای دفاع از عنوان قهرمانی و همچنین موفقیت در آسیا آماده کنیم.

عابدزاده در رابطه با دروازه‌بانان فعلی تیم پرسپولیس و احتمال به خدمت گرفتن دروازه بان جدید نیز گفت: در این زمینه باید صبر کنیم تا هم سرمربی تیم انتخاب شود و هم آنکه ببینیم نظر مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و سایر کادر فنی چیست.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در پرسپولیس موفق باشم و همراه هواداران بزرگ پرسپولیس روزهای شاد و خاطرات خوبی را در پیش رو داشته باشم

عقاب اسیا

به پرسپولیس خوش آمدی

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/4/6 و ساعت 5:56 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 238
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267710
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو