ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار تیم پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که میانه‏روى گزید ، درویش نگردید . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

ابومسلم باید هر چه زودتر رضایت نامه مرا صادر کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت های بنی اسد مبنی بر انتقالش به پرسپولیس به دلیل مسائل مالی گفت: به هیچ عنوان به خاطر مسائل مالی پرسپولیس را انتخاب نکردم و دلیلم از انتخاب این تیم ،پیشرفت است.


فرانک آتسو خاطر نشان ساخت: برخلاف گفته مدیر عامل ابومسلم به خاطر پول به پرسپولیس نرفتم و هدفم از انتخاب این تیم پیشرفت است. پرسپولیس از تیم های قدرتمند ایران است که مسلما می توانم در این تیم بسیار پیشرفت کنم.
وی افزود: یکی دیگر از دلایلی که پرسپولیس را انتخاب کردم حضور این تیم در باشگاه های آسیا است و برای من حضور در این مسابقات بسیار اهمیت دارد.
مدافع سابق تیم فوتبال ابومسلم در خصوص حضور مدافعان ملی پوش در تیم پرسپولیس و رقابت با این بازیکنان گفت: برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس این تیم را اتنتخاب کرده ام و مطمئن باشید با تمام مدافعان پرسپولیس رقابت دوستانه ای خواهم داشت و فصل آینده در میان بازیکنان اصلی این تیم قرار خواهم گرفت.
آتسو با اشاره به عدم صدور رضایت نامه اش به وسیله باشگاه ابومسلم تصریح کرد: قرارداد من با این باشگاه به اتمام رسیده است و مسئولین ابومسلم موظفند رضایت نامه مرا صادر کنند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور قطبی در پرسپولیس گفت: قطبی مربی بسیار بزرگی است و او توانایی های خود را در فصل گذشتنه به اثبات رسانده است و فکر می کنم پرسپولیس بتواند با قطبی موفقیت های فصل گذشته خود را تکرار کند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/23 و ساعت 8:37 عصر | نظرات دیگران()

«مازیار زارع» هافبک فصل قبل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، «مازیار زارع» عصر امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و پس از مذاکرات نهایی با مدیر عامل و مسئولان باشگاه، با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

مازیار زارع پس از عقد قرارداد با پرسپولیس، حرفهای زیادی داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

زارع در خصوص باشگاه ملوان و مردم انزلی گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمده‎ام اما خیلی ناراحت هستم از اینکه از تیم محبوبم و هواداران خوب انزلی جدا شده‎ام و از آنها می‎خواهم مرا مورد بخشش خود قرار دهند. از مربی خوب تیم ملوان، محمد احمدزاده تشکر می‎کنم که برای من زحمات زیادی را متحمل شده است.

مازیار زارع در مورد حضور در پرسپولیس افزود: تیم قرمزپوشان پایتخت را خیلی دوست دارم و امیدوارم بتوانم برای این تیم مثمرثمر باشم. همچنین از هواداران خوب پرسپولیس می‎خواهم با حضور خود در ورزشگاهها تیم پرسپولیس را برای کسب هر 3 جام مورد تشویق قرار دهند. زارع در خصوص باشگاههایی که خواهان پیوستنش بودند نیز عذرخواهی کرد

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/4/22 و ساعت 9:0 عصر | نظرات دیگران()

سیدمحمد علوی به پرسپولیس پیوست/ مازیار زارع با پرسپولیس به توافق رسید

سیدمحمدعلوی و مازیار زارع پس از مذاکره با مدیر عامل و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در فصل آینده با این باشگاه به توافق رسیدند.

سیدمحمد علوی که مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود عصر امروز به محل این باشگاه رفت و پس از مذاکره با داریوش مصطفوی به این تیم تهرانی پیوست.

ضمن اینکه مازیار زارع نیز که با مسئولان باشگاه سپاهان مذاکراتی را انجام داده بود، عصر امروز راهی باشگاه پرسپولیس شد و برای حضور در این تیم با داریوش مصطفوی به توافق دست یافت.

قرار است این دو بازیکن با حضور در یکی از تیم های رده پایین به پرسپولیس برگردند چرا که سهمیه بازیکنان لیگ برتری این تیم کامل شده و در حال حاضر از بین سه بازیکن - معمارزاده - زارع و علوی - تنها یکی می تواند در جای خالی تنها سهمیه باقی مانده قرار گیرد. دو بازیکن دیگر باید از طریق حضور در یک تیم رده پایین تر به پرسپولیس بازگردند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/19 و ساعت 9:20 عصر | نظرات دیگران()

مدافع توگویی به باشگاه پرسپولیس رفت / زارع تا شنبه پاسخ می دهد

فرانک آتسو مدافع توگویی فصل پیش تیم فوتبال ابومسلم عصر امروز به محل باشگاه پرسپولیس رفت تا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند.

به گزارش مرجع خبری این مدافع که با مسئولان باشگاه مس کرمان نیز مذاکراتی را انجام داده بود، عصر امروز به دفتر داریوش مصطفوی رفت و مذاکراتی را با وی برای حضور در پرسپولیس انجام داد.

فرانک آتسو فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال ابومسلم بود که در موفقیت های این تیم نقش بسیار موثری داشت.

براساس اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، قرار است مازیار زارع نیز که عصر امروز با مصطفوی مذاکراتی را انجام داده بود، تا روز شنبه پاسخ نهایی اش را با پرسپولیس اعلام کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/19 و ساعت 9:19 عصر | نظرات دیگران()

در ادامه ثبت قرارداد بازیکنان، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) سید محمد علوی در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با ثبت قراردادی یکساله به این تیم پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سید محمد علوی بازیکن فصل قبل تیم پاس همدان پس از حضور در باشگاه و مذاکرات نهایی با ثبت قراردادی یکساله به تیم پرسپولیس پیوست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/19 و ساعت 9:16 عصر | نظرات دیگران()

ایمان مبعلی هافبک ملی‎پوش و ارزنده کشورمان صبح امروز (سه‎شنبه) جهت مذاکره با سید داریوش مصطفوی در باشگاه پرسپولیس حضور یافت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با هماهنگی‎های سید داریوش مصطفوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با ایمان مبعلی، صبح امروز سه شنبه هجدهم تیرماه مبعلی در باشگاه حضور یافت تا مذاکرات نهایی صورت گیرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/4/18 و ساعت 7:54 عصر | نظرات دیگران()

میثاق معمارزاده دروازه‎بان فصل قبل سایپا، امروز بعدازظهر در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و پس از مذاکرات نهایی با قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میثاق معمارزاده بعدازظهر امروز (سه‎شنبه) با مسئولان باشگاه پرسپولیس به صحبت پرداخت و پس از مذاکرات نهایی با قراردادی دو ساله به تیم قرمزپوشان پایتخت پیوست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/4/18 و ساعت 7:53 عصر | نظرات دیگران()

هافبک دونده و ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) به باشگاه آمد و قراردادش را به مدت یک سال تمدید کرد.

حسین بادامکی هافبک با اخلاق تیم پرسپولیس با حضور در باشگاه و تمدید قراردادی به مدت یکسال، جهت ثبت نهایی قرارداد خود به هیئت فوتبال استان تهران رفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 87/4/17 و ساعت 5:25 عصر | نظرات دیگران()

هافبک سابق تیم فوتبال ابومسلم مشهد پس از دیدار با مدیر عامل و مسئولان باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی یکساله‌ به جمع سرخ‌پوشان پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایوان پتروویچ دقایقی پیش با داریوش مصطفوی دیدار کرد و پس از حصول توافق نهایی، قراداد یکساله‌ای را با این تیم امضا نمود.

این هافبک کروات، فصل گذشته در تیم فوتبال ابومسلم مشهد حضور داشت و توانست 7 گل به ثمر برساند.

گفتنی است؛  وی پس از حضور در تمرینات امروز سرخپوشان، قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت می‎رساند.

 

 

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 87/4/17 و ساعت 5:22 عصر | نظرات دیگران()

با تشکیل جلسه 2 ساعته در فدراسیون فوتبال بین مهدی تاج و علی دایی، فهرست کامل تیم ملی برای اعزام به اسپانیا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس بعد از ظهر امروز در فدراسیون فوتبال جلسه ای دو ساعته در مورد ژتیم ملی و برگزاری دیدارهای دوستانه و اردوهای خارج از کشور بین مهدی تاج و علی دایی برگزار شد.
در این جلسه اسامی بازیکنان تیم ملی برای اعزام به اسپانیا به طور کامل معرفی شد و نسبت به فهرست پیش از ظهر، 6 نفر به این فهرست اضافه شدند.
اسامی بازیکنان جدید تیم ملی به شرح زیر است:
رسول خطیبی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، وحید امرایی و علیرضا نیکبخت واحدی
پیش از ظهر امروز نفرات زیر به عنوان نفرات اعزامی به اسپانیا معرفی شدند:
سیدمهدی رحمتی، رحمان احمدی، مهدی واعظی، ابراهیم میرزاپور، هادی عقیلی، محسن بنگر، مجتبی شیری، محمد نصرتی، حسین کعبی، جلال حسینی، مجید غلام نژاد، ستار زارع، فریدون زندی، ابراهیم صادقی، مجتبی جباری، محمد رضا خلعتبری، محمد پروین، بهمن طهماسبی، محمد نوری، احسان حاج صفی، میلاد میداودی، غلامرضا رضایی، حسین کاظمی، کیانوش رحمتی و محسن خلیلی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/16 و ساعت 6:15 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267659
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو