ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ فروردین 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ستم راندن بر بندگان بدترین توشه است براى آن جهان . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

 

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/pirozi2.jpg


http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/abrar1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/alborz1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/esteghlal1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/gol1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/iran1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/khabar1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/navad1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/R_19F/pirozi1.jpg


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:37 صبح | نظرات دیگران()

هواداران بیایند پرسپولیس صعود می کند


دیدار پلی آف فوتسال برای صعود به لیگ برتر امروز برگزار می شود.

دیدار رفت پلی آف بین دو تیم پرسپولیس و دبیر تبریز امروز (پنجشنبه) ساعت 15 در ورزشگاه ساها برگزار می شود.

حضور هواداران و تشویق گرم آنها می تواند عامل صعود این تیم باشد.

نشانی ورزشگاه ساها: جاده مخصوص کرج بعد از شهرک اکباتان


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:33 صبح | نظرات دیگران()

پرسپولیس ها در مراسم ختم پدر علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس شرکت کردند.



محمود خوردبین، حبیب کاشانی و کریم باقری با حضور در این مراسم که در مسجد حجت‌ابن‌الحسن (عج) برگزار شد به وی تسلیت گفته و با او همدردی کردند.



مرحوم انصاریان پس از مدت ها تحمل بیماری روز یکشنبه دارفانی را وداع گفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:32 صبح | نظرات دیگران()

سرمایه گذارى  در درفشى فر / پرسپولیس صاحبخانه مى شود
حبیب کاشانى چه مدیرعامل پرسپولیس شود و چه براى فصل بعد مسئولیت اجرایى نداشته باشد، قصد دارد از خود یک یادگارى بگذارد


آن هم تبدیل کردن درفشى فر به محل تمرین سرخپوشان است البته اگر بعد از انجام این کار مدیران بعدى دوباره هوس نکنند که این مجموعه را یک جا اجاره بدهند.در حال حاضر مهمترین مانع براى حضور سرخپوشان در این ورزشگاه مربوط به زمین آن مى شود که چند سال قبل به چمن مصنوعى تبدیل شد.


بعد از بازدید على دایى از این مجموعه و اعلام نظر مساعد وى، حبیب کاشانى روز گذشته خود از مجموعه درفشى فر بازدید کرد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که ظرف روزهاى آینده با پیمانکار قرارداد امضاء خواهد شد تا عملیات اجرایى احداث زمین چمن آغاز شود.

در کنار این مسأله قرار است امکانات دیگرى مانند فروشگاه عرضه غذاهاى آماده و همچنین یک محل اقامتى هم به مجموعه زمین، استخر، سالن سرپوشیده و بدنسازى اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس همچنین قصد دارد رشته هاى ورزشى جدیدى را با توجه به تقاضاى عمومى که وجود دارد راه  اندازى کند تا به این ترتیب هم از درآمدزایى مجموعه استفاده کند و هم پرسپولیس محلى دائمى و ثابت براى تمرینات تیم اصلى خود دراختیار داشته باشد.

برآوردها نشان مى دهد که عملیات اجرایى هزینه اى بالغ بر ??? تا ??? میلیون تومان را در بر خواهد داشت. برنامه باشگاه انتقال تمرینات تیم اصلى به درفشى فر براى فصل آینده است


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:31 صبح | نظرات دیگران()

باقرى حضورش در هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد
کریم باقرى شایعه بازى نکردنش مقابل تراکتورسازى را تکذیب کرد.

باتوجه به اینکه شایعه شده در قرارداد کریم باقرى بندى وجود دارد که وى نمى خواهد مقابل تراکتورسازى بازى کند و در بازى رفت هم کریم باقرى به همین علت مصدومیت را بهانه کرده بود تا مقابل تراکتورسازى بازى نکند .


باقرى این خبر را به شدت تکذیب کرد و اذعان داشت: چنین چیزى در قراردادش وجود ندارد و وى در بازى با تراکتورسازى بازى خواهد کرد.

 

همچنین باقرى حضورش در هیأت مدیره پرسپولیس را نیز تکذیب کرد و یاد آور شد: این پست را قبول نمى کنم. بنابراین با توجه به اینکه از سوى مسئولان پرسپولیس به کریم باقرى پیشنهاداتى در خصوص اینکه جزو اعضاى هیأت مدیره پرسپولیس قرار بگیرد ، باقرى نمى خواهد این پیشنهاد را قبول کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:30 صبح | نظرات دیگران()

غلامرضا رضایى مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: هیچ مذاکره اى با مسئولان پرسپولیس انجام ندادم و همه تمرکزم به فولاد خوزستان است.

وى اظهار داشت: هیچ صحبتى با پرسپولیسى ها نداشتم و من فکر کنم تیم حرفه اى مانند پرسپولیس آنقدر بى تجربه نباشد که بخواهد در حال حاضر که در کوران مسابقات لیگ برتر هستیم بخواهد با بازیکنى مذاکره کند.او افزود: فعلا تا آخر فصل ? بازى مانده و آنقدر شرایط سخت است که به شخصه نمى توانم به تیم دیگرى فکر کنم. جو تیم طورى است که همه تمرکزشان روى بقاى فولاد است.


 

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: گل فیض اللهى به استقلال اهواز اصلا آفساید نبود. من از تله آفساید عبور کردم و بعد پاس را به سجاد دادم. وى در مورد پیروزى فولاد مقابل استقلال اهواز اظهار داشت:

شکست مقابل مس یک اتفاق عجیب بود اما بعد از این بازى با استراحت کافى به شرایط بازى رسیدیم و تمام فکر و ذکرمان این بود که استقلال اهواز را شکست دهیم.

رضایى خاطرنشان ساخت: تمام تلاشمان این است که در لیگ برتر بمانیم و من اطمینان دارم مربیان با یک برنامه ریزى خوب و اصولى کارى مى کنند تا این تیم در لیگ بماند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:30 صبح | نظرات دیگران()

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

گاهی اوقات زندگی روزمره به قدری کسل کننده می گردد که جذاب ترین سرگرمی ها و تفریحات هم نمی توانند مانع از یادآوری خاطرات خسته کننده آن بشوند. در این گونه موارد بهترین کار تغییر وضعیت می باشد. بسیاری از افراد به سرگرمی های مجازی روی می آورند و زندگی جدیدشان را دقیقا مطابق با میل خود بوجود می آورند. یکی از این سرگرمی های مجازی بازی اینترنتی Erepublik است که به مرزهای جغرافیایی نیز رحم نمی کند.
Erepublik یک بازی تحت وب می باشد که حتی برای کاربرانی که از طریق خطوط Dial-Up به اینترنت متصل می شوند نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. در این بازی شما میتوانید جزو شهروندان هر کشوری باشید. در ارپابلیک میتوانید فعالیتهای اقتصادی ، نظامی ، سیاسی و مطبوعاتی داشته باشد.
میتوانید رییس جمهور شوید نماینده مجلس شوید کارخانه داری ثروتمند شوید یا جنرال ارتش شوید

میتوانید ریسس یک حزب شوید و تمام سیایت کشور را در دست بگیرید

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

من حدود 600روز هست در این بازی هستم و واقعا دارم لذت میبرم و چیزهایی یاد گرفتم که بدرد زنگی واقعیم هم خورده شما هم ضرر نمیکنید و هم سرگرم میشید و هم واقعا به ایران کمک خواهید کرد

با ورود به بازی به کشور خود نیز کمک میکنید

پس برای کمک به بالا بردن نام کشور عزیزمان به جمع دوستان خود بپیوندید

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

روی نویسید  Become citizen   کلیک کنید

?. یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید این نام کاربری قابل تغییر نیست
?. برای خود یک پسوورد انتخاب کنید. حداقل ? حرف داشته باشد
?. کشوری را که می خواهید در آن ساکن شوید انتخاب کنید. کشور ایران را بزنید
?. استان محل سکونت خود را مشخص کنید.

?. ایمیل خود را وارد کنید
?. تاریخ تولد خود را وارد کنید
?. جنسیت خود در بازی را مشخص کنید

حال یک ایمیل جهت فعال کردن شهروند شما به آدرستان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک داخل آن می توانید وارد قسمت اطلاعات شهروند خود شوید.

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

اموزش ابتدایی بازی در ادامه مطلب

برای ایرانی قوی تر در دنیای مجازی به ما در ایران مجازی بپیوندید.

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:7 عصر | نظرات دیگران()

معاون سازمان خصوصی سازی گفت: دو غول بزرگ خودروسازی، ایران خودرو و سایپا به همراه دو باشگاه پایتخت در ردیف اول اولویت فروش سهام قرار گرفته اند.

 

معاون سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت واگذاری پست بانک، هلدینگ پتروشیمی، شرکت‌های خودرویی و باشگاه‌های ورزشی در سال 89 را تشریح کرد.

 

اسماعیل غلامی ـ معاون سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه واگذاری 489 شرکت گروه اول و 35 شرکت گروه دوم در برنامه بودجه امسال قرار دارد، درباره‌ی چگونگی واگذاری‌ باشگاه‌های ورزشی در سال 89 گفت: «واگذاری سهام شرکت‌هایی مانند ایران خودرو، سایپا و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گروه یک قرار دارند و واگذاری آنها در قانون بودجه دیده شده و در سال 89 واگذار می‌شوند.»

 

 

 

وی در مورد ارائه اطلاعات باشگاه های ورزشی به سازمان خصوصی‌سازی گفت: «این باشگاه‌ها باید صورت‌های مالی و تعداد بازیکنان را به سازمان خصوصی‌سازی ارئه دهند، در حالی که ارائه این اطلاعات برای این دو باشگاه کاری ندارد و در صورت ارائه اطلاعات باشگاه استقلال در دو دقیقه به فروش می‌رسد.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:5 عصر | نظرات دیگران()

هوار ملامحمد به لطف گل های امتیاز آور و حضور تاثیرگذارش در پرسپولیس می توانست به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود اما کشمکش دائمی او با باشگاه شرایط دیگری را بوجود آورده است.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، بازیکن عراقی پرسپولیس پس از آنکه نتوانست خود را به اردوی این تیم در دوبی برساند توسط علی دایی از حضور در تمرینات پرسپولیس منع شد.

 

وی روز شنبه به همراه مدیربرنامه هایش برای تماشای دیدار استیل آذین و سپاهان به ورزشگاه رفت تا شایعات در خصوص پیوستن وی به این تیم اصفهانی قوت پیدا کند. معدود هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه هم با شعا «هوار، هوار» او را مورد تشویق قرار دادند تا خوراک خبری جدیدی نصیب رسانه ها شود.

 

 

باشگاه پرسپولیس اما اعلام کرد در جریان غیبت ملامحمد در اردوی امارات مقصر بوده و به این ترتیب هوار از اتهام وارده تبرئه شد. در این بین بعضی سایت ها و روزنامه های زرد به شیطنت و سوء استفاده از اختلاف باشگاه و هوار پرداختند تا جایی که سایت گل دیروز از شکایت باشگاه پرسپولیس به فیفا در پی بی انضباطی های پیاپی هوار ملامحمد نوشت و خبرآنلاین (وابسته به گروه خبر که روزنامه حاشیه پرداز خبرورزشی هم زیر مجموعه آن است) و خبرگزاری فوتبال ایران هر کدام به این خبر کذب بال و پر دادند.

هوار اما بعد از ظهر دیروز با حضور در باشگاه پرسپولیس به سوء تفاهمات بوجود آمده بین خود و علی دایی خاتمه داد و از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.

مدیر برنامه های ستاره عراقی در خصوص حضور او در دیدار استیل آذین و سپاهان می گوید: «ما فقط برای تماشای مسابقه به ورزشگاه رفتیم و هیچ مذاکره ای با سپاهان انجام ندادیم»

وی در خصوص ماجرای درخواست نوجوان 13 ساله از هوار افزود: «یک پسر بچه 13 ساله با چشمان گریان نزد ما آمد و به هوار گفت چرا می خواهی به سپاهان بروی؟ این اتفاق به شدت هوار را تحت تاثیر قرار داد»

وی افزود: «در حال حاضر هیچ مذاکره ای با باشگاه سپاهان نداشته ایم و اگر شرایط محیا باشد به طور قطع هوار فصل آینده در پرسپولیس خواهند ماند چرا که او عاشق پیراهن این تیم و هواداران آن است»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:5 عصر | نظرات دیگران()

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

گاهی اوقات زندگی روزمره به قدری کسل کننده می گردد که جذاب ترین سرگرمی ها و تفریحات هم نمی توانند مانع از یادآوری خاطرات خسته کننده آن بشوند. در این گونه موارد بهترین کار تغییر وضعیت می باشد. بسیاری از افراد به سرگرمی های مجازی روی می آورند و زندگی جدیدشان را دقیقا مطابق با میل خود بوجود می آورند. یکی از این سرگرمی های مجازی بازی اینترنتی Erepublik است که به مرزهای جغرافیایی نیز رحم نمی کند.
Erepublik یک بازی تحت وب می باشد که حتی برای کاربرانی که از طریق خطوط Dial-Up به اینترنت متصل می شوند نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. در این بازی شما میتوانید جزو شهروندان هر کشوری باشید. در ارپابلیک میتوانید فعالیتهای اقتصادی ، نظامی ، سیاسی و مطبوعاتی داشته باشد.
میتوانید رییس جمهور شوید نماینده مجلس شوید کارخانه داری ثروتمند شوید یا جنرال ارتش شوید

میتوانید ریسس یک حزب شوید و تمام سیایت کشور را در دست بگیرید

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

من حدود 600روز هست در این بازی هستم و واقعا دارم لذت میبرم و چیزهایی یاد گرفتم که بدرد زنگی واقعیم هم خورده شما هم ضرر نمیکنید و هم سرگرم میشید و هم واقعا به ایران کمک خواهید کرد

با ورود به بازی به کشور خود نیز کمک میکنید

پس برای کمک به بالا بردن نام کشور عزیزمان به جمع دوستان خود بپیوندید

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

روی نویسید  Become citizen   کلیک کنید

?. یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید این نام کاربری قابل تغییر نیست
?. برای خود یک پسوورد انتخاب کنید. حداقل ? حرف داشته باشد
?. کشوری را که می خواهید در آن ساکن شوید انتخاب کنید. کشور ایران را بزنید
?. استان محل سکونت خود را مشخص کنید.

?. ایمیل خود را وارد کنید
?. تاریخ تولد خود را وارد کنید
?. جنسیت خود در بازی را مشخص کنید

حال یک ایمیل جهت فعال کردن شهروند شما به آدرستان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک داخل آن می توانید وارد قسمت اطلاعات شهروند خود شوید.

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

اموزش ابتدایی بازی در ادامه مطلب

برای ایرانی قوی تر در دنیای مجازی به ما در ایران مجازی بپیوندید.

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/1/15 و ساعت 8:27 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267665
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو