ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار تیم پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اساس حکمت مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

تیم ملی ایران مقابل اکوادور شکست خورد

تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه‌اش در تورنومنت چهارجانبه عمان مقابل تیم ملی اکوادور شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه سلطان قابوس و در حضور بیش از 500 هوادار ایرانی مقابل تیم ملی اکوادور با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از رسیدن به دیدار پایانی باز ماند.
فیدل مارتینز در دقیقه 51 دروازه سید‌مهدی رحمتی را گشود تا ایران برابر نماینده آمریکای جنوبی شکست را تجربه کند
.
عبدالله الحارثی، داور عمانی در این مسابقه با دادن کارت‌های زرد و قرمز بازیکنان دو تیم را جریمه کرد. حسین کعبی، مازیار زارع، مجید غلام‌نژاد (دو کارت) از ایران و ایوان هرتادو از اکوادور با کارت‌های زرد جریمه شدند. در دقیقه 90 + 3 مجید غلام‌نژاد با دریافت کارت زرد دوم و کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد
.
بازیکنان تیم ملی ایران: سید‌مهدی رحمتی، سید‌جلال حسینی، پیروز قربانی (محسن بنگر)، محمد نوری (کیانوش رحمتی)، حسین کعبی (مجید غلام‌نژاد)، حسن اشک‌جاری (جلال راف خائی)، مازیار زارع، آرش برهانی (سید‌مهدی سید صالحی)، احمد جمشیدیان، احسان حاج صفیه و غلامرضا رضایی بودند
.
در دیدار اول نیز تیم ملی عمان با نتیجه 3 بر 1 تیم ملی چین را شکست داد تا در دیدار پایانی تیم های ملی عمان و اکوادور با یکدیگر دیدار کنند. در مسابقه رده بندی روز جمعه ساعت 30/17 به وقت تهران تیم‌های ملی ایران و چین با یکدیگر دیدار می‌کنند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/9/28 و ساعت 4:47 عصر | نظرات دیگران()

قرارداد اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس به امضا رسید


 قرارداد اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس امروز با حضور مدیرعامل این اسپانسر و داریوش مصطفوی مدیرعامل پرسپولیس به امضا رسید.
به گزارش مرجع خبری نشست نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل شرکت " ماری بروان " امروز به مدت پنج ساعت در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و در پایان طرفین برای عقد قرارداد یکساله به توافق رسیدند.
با نهایی شدن این قرارداد تیم فوتبال پرسپولیس از این پس با آرم این شرکت در رقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/7/23 و ساعت 7:58 عصر | نظرات دیگران()

خداحافظی باشکوه فوتسال ایران با جام جهانی / تلخ ترین تساوی دنیا تیم ملی فوتسال ایران


 در شرایطی با کسب تساوی برابر ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند که تا فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی از حریف خود پیش بود.
 این دیدار که آخرین بازی تیم کشورمان در مرحله دوم جام جهانی بود از ساعت 17(به وقت تهران) در سالن "نیلسن نلسن" شهر ریودوژانیرو برزیل و به قضاوت " اسکات کیدسون " از اتریش برگزار شد و تیم فوتسال کشورمان برابر تیم ایتالیا نایب قهرمان جهان به نتیجه مساوی 5 بر 5 رضایت داد.
مسعود دانشور(11 و 36)، ابراهیم مسعودی(13)، محمد هاشم زاده(26) و علی اصغر حسن زاده(38) برای تیم فوتسال ایران گلزنی کردند. همچنین گرانا(1 و 9)، نورا(14)، فابیانو(31) و برتونی(40) گل های تیم ایتالیا را به ثمر رساندند. ضمن اینکه در دقیقه 10 این دیدار، داور مسابقه به آسیس بازیکن ایتالیا کارت زرد نشان داد.
تیم ملی فوتسال کشورمان در شرایطی با رقابتهای جام جهانی خداحافظی کرد که در این دوره از مسابقات پس از هشت سال موفق به حضور در مرحله دوم شد و تا آخرین ثانیه های دیدار برابر ایتالیا نیز مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بود اما در یک دقیقه پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ایتالیا از دور مسابقات حذف شود.
تیم ملی فوتسال کشورمان با عملکرد که در جام جهانی داشت تحصین همگان را برانگیخت و در یک تساوی که می توان آنرا به تلخ ترین تساوی فوتسال دنیا تعبیر کرد در عین شایستگی حذف شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/7/23 و ساعت 7:57 عصر | نظرات دیگران()

 

جشن بزرگ باشگاه پرسپولیس یک هفته به تعویق افتاد

جشن بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) یک هفته به تعویق افتاد و در روز پنجشنبه دوم آبان ماه برگزار می شود.
 جشن بزرگ باشگاه پرسپولیس که پیش از این قرار بود روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود به علت افزایش محیط برگزاری مراسم و همچنین آماده سازی مسیرهای ورود و خروج و سهولت رفت و آمد هواداران مشتاق، یک هفته به تعویق افتاد و در روز پنجشنبه دوم آبان ماه در همان مکان برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ کلیه علاقمندان جهت حضور در جشن بزرگ باشگاه پرسپولیس می توانند با شماره های ستاد اجرایی، جهت تهیه بلیت های جشن تماس حاصل نمایند. (88552350، 88552370، 88552644 و 88552645)
شایان ذکر است، ارسال بلیت های جشن در سراسر تهران به صورت رایگان صورت خواهد پذیرفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/7/23 و ساعت 7:57 عصر | نظرات دیگران()

پس از جلسه امروز هیئت مدیره ؛ علی کریمی در آستانه پیوستن به پرسپولیس / مذاکرات نهایی در تهران

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن موافقت با حضور علی کریمی در تیم فوتبال این باشگاه، انجام مذاکرات نهایی و مستقیم را به داریوش مصطفوی واگذار کردند.

پس از آنکه افشین قطبی در نشست امروز خود با داریوش مصطفوی و محمود خودربین موافقتش را برای جذب علی کریمی اعلام کرد، اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در نشست سه ساعته امروز خود موضوع حضور این بازیکن در تیم فوتبال این باشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند و در نهایت با حضور کریمی موافقت کردند.

براین اساس قرار است داریوش مصطفوی به عنوان مدیرعامل باشگاه مذاکرات مستقیمی را طی دو روز آینده با علی کریمی در تهران برگزار کند و ضمن تشریح شرایط مالی و انضباطی باشگاه پرسپولیس، صحبت هایی نهایی را با وی انجام دهد.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس کار پیوستن علی کریمی به تیم فوتبال این باشگاه مراحل پایان خود را طی می کند و طی روزهای آینده قرار داد این بازیکن نهایی خواهد شد

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/6/14 و ساعت 10:7 صبح | نظرات دیگران()

بعدازظهر امروز در زمین شرکت واحد  / تمرین پرسپولیس با حضور توره برگزار شد

مهاجم افریقایی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از چند جلسه غیبت غیر موجه، در تمرین بعدازظهر امروز شرکت کرد.

تمرین از ساعت 17 در زمین شرکت واحد آغاز شد و بازیکنان به دویدن، آقا وسط در گروه‌های 7 نفره، حفظ توپ و پرسینگ پرداختنه و در مرحله بعدی در دو گروه سبز و قرمز، فوتبالی درون تیمی برگزار کردند.
*
افشین قطبی در ابتدای تمرین به مدت 10 دقیقه با بازیکنان به گفت و گو پرداخت
.
*
ابراهیم توره پس از 2 جلسه غیبت غیر مواجه، امروز در تمرین شرکت کرد و تمرینات ویژه‌ای را زیرنظر قطبی انجام داد
.
*‌
بهادر عبدی به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کرد
.
*
در حاشیه تمرین امروز شوخی‌های افشین قطبی با عابدزاده و پیروانی با علیرضا نیکبخت واحدی بسیار جالب بود
.
*
مارکو به دلیل سفر به برزیل، حسین بادامکی به خاطر مصدومیت و مجتبی شیری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، در تمرین امروز غایب بودند
.
*
سه دروازه‌بان آزمایشی به همراه واعظی و حقیقی تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر عابدزاده انجام دادند
.
*
حدود 40 هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند
.
*
در مرحله پایانی افشین قطبی تمرینات ویژه‌ای را برای مهاجمان در نظر گرفت و پیروانی با مدافعان کار کرد
.
*
منصوری، توره، باقری‌ها و علوی در جریان فوتبال درون تیمی، در ترکیب ذخیره‌ها قرار گرفتند
.
*
‌علیرضا محمد و سپهر حیدری از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدند
.
*
در انتهای تمرین بازیکنان در گروه‌های سه نفره زیر نظر کماسی به دویدن‌های سرعتی پرداختند و افشین قطبی مانند روزهای گذشته با ضربات از پشت محوطه 18 قدم دروازه‌بانان را آزمایش کرد و پس از نواختن چند ضربه زیبا، مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت
.
*
در حاشیه تمرین ابراهیم توره دچار ضعف بدنی شد
.
*
تمرین ساعت 18:40 به پایان رسید.

پرسپولیس صبح فردا در دیداری دوستانه به مصاف نفت تهران می‌رود


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/6/14 و ساعت 10:5 صبح | نظرات دیگران()

 

علی کریمی" در آستانه‌ی پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار گرفت.

پس از نشست صبح امروز افشین قطبی با داریوش مصطفوی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس موافقت خود را برای جذب علی کریمی اعلام کرد و پس از آن هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به داریوش مصطفوی ماموریت داد تا شرایط پیوستن کریمی به این تیم را پیگیری کند.

داریوش مصطفوی در خصوص نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  ‌گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات جلسه امروز،‌ موضوع جذب علی کریمی بود. صبح امروز نشستی را با قطبی، پیروانی، کماسی، عابدزاده و خوردبین در خصوص علی کریمی و برنامه‌های فنی تیم داشتیم که در این نشست قطبی نظر مثبت خود را در خصوص جذب کریمی اعلام کرد.

وی گفت: پس از مطرح شدن نتایج نشست صبح در نشست هیات مدیره،‌ اعضای هیات مدیره به بنده ماموریت دادند تا مذاکره با علی کریمی را آغاز کنم.

مصطفوی ادامه داد: کریمی در قطر به سر می‌برد و امشب از طریق تماس تلفنی مذاکرات خود را با وی آغاز می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد علی کریمی، گفت: مدیر برنامه‌های وی اعلام کرده که کریمی باید 300 میلیون تومان به باشگاه السیلیه پرداخت کند. در صورت توافق با وی قرارداد یک ساله خواهیم بست. هنوز هیچ چیز قطعی نیست و پس از مذاکرات طی روزهای آینده وضعیت وی مشخص می‌شود.

مصطفوی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود گفت: همچنین دراین جلسه طرح درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس در قالب طرح "انسجام هواداران" بررسی و تصویب شد. ما حدود 45 روز است که درباره این طرح با شرکت‌های مختلف حمایت کننده مذاکره کردیم که هم به نفع آن‌ها و هم به نفع باشگاه است. این طرح درآمدی بالغ بر سه تا چهار میلیارد تومان در سال نصیب باشگاه پرسپولیس می‌کند.

مصطفوی درباره آخرین وضعیت اسپانسر تیم پرسپولیس نیز گفت: شرکت LG‌ گزینه‌ی اصلی ما برای پشتیبانی پرسپولیس است و این شرکت قرار است تا فردا (پنج‌شنبه) جواب نهایی را به ما بدهد. مبلغ این قرارداد نیز 2 میلیارد تومان است.

در پایان جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس، اعضا بر حمایت همه جانبه و در اختیار گذاشتن هر گونه امکاناتی به مدیرعامل باشگاه تاکید کردند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/6/14 و ساعت 10:2 صبح | نظرات دیگران()

 

علی کریمی" در آستانه‌ی پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار گرفت.

پس از نشست صبح امروز افشین قطبی با داریوش مصطفوی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس موافقت خود را برای جذب علی کریمی اعلام کرد و پس از آن هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به داریوش مصطفوی ماموریت داد تا شرایط پیوستن کریمی به این تیم را پیگیری کند.

داریوش مصطفوی در خصوص نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  ‌گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات جلسه امروز،‌ موضوع جذب علی کریمی بود. صبح امروز نشستی را با قطبی، پیروانی، کماسی، عابدزاده و خوردبین در خصوص علی کریمی و برنامه‌های فنی تیم داشتیم که در این نشست قطبی نظر مثبت خود را در خصوص جذب کریمی اعلام کرد.

وی گفت: پس از مطرح شدن نتایج نشست صبح در نشست هیات مدیره،‌ اعضای هیات مدیره به بنده ماموریت دادند تا مذاکره با علی کریمی را آغاز کنم.

مصطفوی ادامه داد: کریمی در قطر به سر می‌برد و امشب از طریق تماس تلفنی مذاکرات خود را با وی آغاز می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد علی کریمی، گفت: مدیر برنامه‌های وی اعلام کرده که کریمی باید 300 میلیون تومان به باشگاه السیلیه پرداخت کند. در صورت توافق با وی قرارداد یک ساله خواهیم بست. هنوز هیچ چیز قطعی نیست و پس از مذاکرات طی روزهای آینده وضعیت وی مشخص می‌شود.

مصطفوی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود گفت: همچنین دراین جلسه طرح درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس در قالب طرح "انسجام هواداران" بررسی و تصویب شد. ما حدود 45 روز است که درباره این طرح با شرکت‌های مختلف حمایت کننده مذاکره کردیم که هم به نفع آن‌ها و هم به نفع باشگاه است. این طرح درآمدی بالغ بر سه تا چهار میلیارد تومان در سال نصیب باشگاه پرسپولیس می‌کند.

مصطفوی درباره آخرین وضعیت اسپانسر تیم پرسپولیس نیز گفت: شرکت LG‌ گزینه‌ی اصلی ما برای پشتیبانی پرسپولیس است و این شرکت قرار است تا فردا (پنج‌شنبه) جواب نهایی را به ما بدهد. مبلغ این قرارداد نیز 2 میلیارد تومان است.

در پایان جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس، اعضا بر حمایت همه جانبه و در اختیار گذاشتن هر گونه امکاناتی به مدیرعامل باشگاه تاکید کردند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/6/14 و ساعت 10:2 صبح | نظرات دیگران()

فیلم مستند مردان پرسپولیس رو حتما با قیمت 1000تومان از روزنامه فروشیها بخرید و ببینید من که کلش داشتم اشک میریختم

 

من که داشتم میدیدم فقط گریه میکردم
ولی اون صحنه که افشین قاطی میکنه باحاله اصلا خشونت بهش نمیاد

jjj.JPG

وقتی دیدین همینجا نظرتونو در موردش بگین


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/5/22 و ساعت 9:21 عصر | نظرات دیگران()

تمرین نوبت بعدازظهر از ساعت 17 در زمین شرکت واحد برگزار شد و بازیکنان به گرم کردن، حرکات کششی، ارسال پاس های کوتاه و بلند، فوتبال با دروازه هندبالی و شوت‌زنی پرداختند.
در مرحله بعدی تمرین، کریم باقری علیرضا نیکبخت واحدی، ابراهیم توره و فرانک آتسو زیر نظر پیروانی و قطبی به تمرین ویژه سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه پرداختند و سایر بازیکنان به دور زمین دویدند.
* علیرضا محمد به دلیل تاخیر در تمرین امروز از سوی کادر فنی جریمه شد و فقط به دور زمین دوید.
* مجتبی شیری، حسین بادامکی، میثاق معمارزاده و مارکو در تمرین امروز غایب بودند.
* 3 دروازه‌بان ناشناس در تمرین امروز شرکت کردند و همراه با حقیقی و واعظی تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر پیروانی و قطبی در 20 دقیقه پایانی تمرین انجام دادند.
* افشین قطبی در تمرین امروز پا به توپ شد و در تمرین به زدن ضربات کاشته پرداخت.
* ایوان پتروویچ هافبک مصدوم تیم به صورت اختصاصی به دور زمین دوید و بهادر عبدی دیگر بازیکن مصدوم نیز زیر نظر پزشک تیم تمرین کرد.
* مسئولان شرکت واحد به دلیل اتمام قرارداد قرمزپوشان از ورود آنها به داخل زمین ممانعت کردند؛ اما پس از گذشت20 دقیقه این مشکل برطرف شد.
* عابدزاده با 40 دقیقه تاخیر در تمرین امروز شرکت کرد.
* حدود 50 هوادار با حضور در زمین شرکت واحد به نظاره تمرین پرداختند. تعدادی از بانوان نیز از روی دیوار مجاور زمین به تماشای عملکرد بازیکنان پرداختند.
* مجیدفرخزادی در انتهای تمرین در زمین شرکت واحد حضور پیدا کرد.
* تمرین ساعت 50/18 به پایان رسید. بازیکنان صبح فردا از ساعت 10 در زمین شرکت واحد تمرین می کنند.
* در پایان تمرین مجید فرخزادی سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص پاداش بازیکنان گفت: ‌مبلغ 30 میلیون تومان آماده شده است و طبق تصمیم باشگاه بازیکنان با حضور در دفتر باشگاه پاداش‌های خود را دریافت می‌کنند

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/5/22 و ساعت 9:15 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 202
بازدید دیروز: 164
مجموع بازدیدها: 268981
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو