ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار تیم پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
روزى را با دادن صدقه فرود آرید . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال

پرسپولیس بهترین تیم باشگاهی ایران شد

خبرگزاری فارس: در هتل المپیک با انجام مراسمی بهترین بازیکن در پست های مختلف، تیم، داور و گزارشگر این رشته ورزشی معرفی شدند.

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران در فصل 86-87 ساعت 11 صبح امروز در هتل المپیک با حضور شماری از بازیکنان، داوران، مربیان و اصحاب رسانه برگزار شد و نفرات برگزیده جوایز خود را دریافت کردند.
از میان بهترین های دروازه بانی ایران، وحید طالب لو، سیدمهدی رحمتی و مهدی واعظی در فهرست نهایی حضور داشتند. رحمتی، دروازه بان مس کرمان عنوان بهترین را به خود اختصاص داد.
از میان مدافعان سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، سپهر حیدری و مجتبی شیری حضور داشتند که حسینی، مدافع تیم فوتبال سایپا عنوان بهترین دفاع لیگ را به دست آورد و جایزه اش را از سوی کریم ملاحی، مدیرعامل صبا باتری دریافت کرد.
در خط هافبک مجتبی جباری، کریم باقری، ‌ایمان مبلعی و ‌احسان حاج صفی در فهرست نهایی حضور داشتند. باقری، ‌کاپیتان پرسپولیس به عنوان بهترین هافبک انتخاب شد و جایزه اش را از سوی اردشیر لارودی و ناصر احمدپور دریافت کرد.
در خط حمله محسن خلیلی، هادی اصغری و‌ علیرضا نیکبخت واحدی حضور داشتند که خلیلی عنوان بهترین مهاجم لیگ هفتم را به خود اختصاص داد.
از میان داوران سعید مظفری زاده، محسن ترکی، خداداد افشاریان و مسعود مرادی در فهرست نهایی حضور داشتند که مظفری زاده به عنوان بهترین برگزیده شد.
از میان افشین قطبی، نادر دست نشان و پرویز مظلومی برای انتخاب بهترین مربی، ‌قطبی به این عنوان رسید. وی هنگام دریافت جایزه با چشمانی اشک آلود از سوی ناصر شفق لوح تقدیر گرفت.
امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال تهران در 10 دقیقه پایانی به سالن مراسم وارد شد و برای تقدیر از زحمات وی در تیم ملی و موفقیت استقلال در دیدارهای پایانی جام حذفی، به وی لوح داده شد.افشین قطبی همراه سعید مظفری زاده جایزه را به او دادند.
از بین تیم های پرسپولیس تهران،‌ سپاهان اصفهان و صبا باتری، پرسپولیس به عنوان بهترین تیم انتخاب شد. افشین قطبی، ‌سرمربی سرخپوشان جایزه و لوح تقدیر را از سوی فرشاد پیوس و صادق درودگر دریافت کرد.
از میان مجریان و گزارشگران ورزشی، عادل فردوسی پور به عنوان بهترین انتخاب شد
.

 

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 87/5/11 و ساعت 1:45 عصر | نظرات دیگران()

معدنچی و کاظمیان در اردوی پرسپولیس

 2 بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دومین بازی تدارکاتی سرخپوشان در دوبی، در باشگاه ایرانیان حضور یافتند.

 به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، مهرزاد معدنچی که همزمان با بازی قرمزپوشان در زمین همجوار به تمرین می پرداخت قبل از آغاز بازی، با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دیدار کرد و پس از اتمام بازی، همراه بازیکنان به اردوی سرخپوشان رفت.
از سوی دیگر جواد کاظمیان دیگر یار قدیمی پرسپولیس که عضو تیم العجمان امارات است، در اردوی سرخپوشان حضور یافت و با بازیکنان این تیم دیدار کرد.
پرسپولیس شب گذشته در دیداری تدارکاتی با 11 گل تیم منتخب هواپیمایی امارات را شکست داد.
سرخپوشان امروز (چهارشنبه) با پرواز شماره 654 هواپیمایی ایران ایر در ساعت 15/21 دوبی را به مقصد تهران ترک می کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/5/9 و ساعت 9:19 عصر | نظرات دیگران()

 دومین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه النصر دوبی با نتیجه 11 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

 به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان این تیم در دیداری کاملا یک طرفه توانستند با 11 گل حریف اماراتی خود را مغلوب کنند.
گل های این دیدار توسط فرهاد خیرخواه (4 گل)، ابراهیم توره و حسین بادامکی (2 گل)، نوری، نوروزی و آتسو به ثمر رسید.
ابراهیم توره که یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، در نقش یک پاسور تمام عیار ظاهر شد و برای دیگر بازیکنان تیم بازیسازی کرد.
دنیل رودریگرز ملقب به چیکی با شماره 18 در نیمه دوم برای پرسپولیس به میدان رفت و بازی نسبتاً خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
تیم پرسپولیس از دقیقه 60 تا دقیقه 80 به دلیل اخراج مسعود زارعی، 10 نفره شد و در 10 دقیقه پایانی بازی نیز بدلیل مصدومیت جزیی نبی ا... باقری‌ها، تا پایان بازی 9 نفره بازی کرد.
بازیکنان پرسپولیس: علیرضا حقیقی، نبی ا... باقری‌ها، سپهر حیدری (فرانک آتسو)، علیرضا محمد، مسعود زارعی، مازیار زارع (محمد علوی)، پژمان نوری (هادی نوروزی)، حسین بادامکی، علیرضا نیکبخت واحدی (چیکی)، ابراهیم توره و فرهاد خیرخواه
سرمربی: افشین قطبی
 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/5/9 و ساعت 9:18 عصر | نظرات دیگران()

ورود یک عضو جدید به کمیته اقتصادی ؛ ماکارونی پرسپولیس وارد بازار می شود !

با ورود یک سرمایه گذار جدید به باشگاه پرسپولیس ، شاید نام یکی از محصولات تولید ماکارونی در کشور به پرسپولیس تغییر پیدا کند.

با ورود یک سرمایه گذار جدید به باشگاه پرسپولیس ، شاید نام یکی از محصولات تولید ماکارونی در کشور به پرسپولیس تغییر پیدا کند.

بعد از تصمیم سازمان تربیت بدنی بر تشکیل کمیته اقتصادی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، قرار شده در آینده‌ای نزدیک کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس راه اندازی شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که یک فرد متمول از نظر مالی که صاحب کارخانه آرد و ماکارونی است نیز وارد کمیته اقتصادی این باشگاه خواهد شد.

ظاهراً این فرد که هنوز نامش اعلام نشده، قول مساعد داده که نام پرسپولیس را روی ماکارونی تولیدی‌اش بگذارد. و بر این اساس قرار است تا ماکارونی پرسپولیس به زودی وارد بازار شود.


 بعد از ناراحتی عابدزاده از اظهار نظر مارکو ؛ جلسه اضطراری کادر فنی در دوبی

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته(شنبه) جلسه‌ای اضطراری در هتل محل اقامت این تیم در دوبی برگزار کردند.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته(شنبه) جلسه‌ای اضطراری در هتل محل اقامت این تیم در دوبی برگزار کردند.

بعد از ظهر نظر مارکو کوسا دستیار برزیلی افشین قطبی در خصوص تمرینات عابدزاده مربی دروازه بان‌های این تیم شده بود، شب گذشته(شنبه) به درخواست افشین قطبی جلسه‌ای خصوصی و اضطراری بین اعضای کادر فنی و سرپرستی پرسپولیس برگزار شد.

قطبی دراین جلسه به همکارانش تاکید کرد به هیچ عنوان مصاحبه‌های جنجالی انجام ندهند و برای اینکه مشکلات فصل گذشته مجدداً در نیمکت مربیگری پرسپولیس به وجود نیاید، در مورد نحوه تمرینات یکدیگر با رسانه‌ها هیچ حرفی نزنند. قطبی دراین جلسه از دستیارانش درخواست کرد تا هر گونه مصاحبه فنی را به سرمربی بسپارند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/5/6 و ساعت 9:28 عصر | نظرات دیگران()

علی آبادی نسبت به فعالیت های اقتصادی استقلال و پرسپولیس گلایه دارد/پرسپولیس برای تفریح به دبی نرفته است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد نشست شب گذشته مسولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: تشکیل کمیته اقتصادی هر دو باشگاه مهم ترین مساله‌ای بود که علی آبادی به تشکیل هر چه سریعتر آن اصرار داشت.

مجید فرخزادی پ گفت: آقای علی آبادی نسبت به وضعیت دو تیم پرسپولیس و استقلال توجه و حساسیت خاصی دارد و جلسات متعدد و جداگانه‌ای نیز با اعضای دو تیم برگزار کرده است که شب گذشته در جلسه‌ای مشترک نکات خاصی را گوشزد کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌در واقع رئیس سازمان تربیت بدنی نسبت به اقدامات دو باشگاه گلایه داشت چرا که معتقد است با توجه به راهکارهایی که برای جذب سرمایه به دو باشگاه اعلام شده تعلل شده است طبق تاکید سازمان دو باشگاه باید بار مالی را از دوش سازمان بردارند و بیشتر به فکر درآمدزایی باشند.

وی افزود: تشکیل کمیته اقتصادی دراین راستا مهمترین اصلی است که طبق نظر سازمان باید هر چه سریعتر هردو باشگاه نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد راهکارهای جذب سرمایه دراین باشگاه گفت:‌یکی از مواردی که می توان به وسیله آن به اهداف باشگاه دست یافت، بحث واگذاری زمین برای ساخت استادیوم است که خوشبختانه سازمان تربیت بدنی نیز ازاین پیشنهاد استقبال کرد و حتی تاکید کرد آمادگی دارد برای دو تیم پرسپولیس و اسقتلال زمین هایی را در شهرستان‌ها خریداری کند و مراحل تکمیل آن توسط باشگاه انجام شود و از طریق آن درآمدزایی کرد.

فرخزادی از رایزنی با سرمایه داران و طرفداران پرسپولیس برای کمک به این باشگاه و راه اندازی کمیته اقتصادی خبر داد و افزود: برای جذب سرمایه گزینه‌های مهمی را مدنظر داریم و افرادی نیز انتخاب شده اند که به جهت مسائل مالی و فعالیت های اقتصادی افراد خاصی هستند که میتوانند فعالیت های اقتصادی را به صورت سالم آغاز کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: دیگر طرفداران و هواداران پرسپولیس نیز آمادگی خود را برای ارائه مشورتهای مالی اعلام کرده‌اند تا با تدبیر اقتصادی راهگشا بتوانیم پرسپولیس را همانطور که در مستطیل تیم قهرمان و موفق است در بحث مالی هم استقلال مالی داشته باشد.

مجید فرخزادی با اشاره به یارگیری موفق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: برای جذب بازیکن از چند نفر از خبرنگاران رسانه و ورزش مشورت گرفتم و بازیکنان موردنظر را درنهایت با نظر قطبی جذب کردیم اما الان با صحبت‌ها و مصاحبه‌های مختلف خیلی‌ها سعی دارند این موفقیت را انکار کنند، چرا که موفقیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خیلی به مزاق آنها خوش نیامده است.

فرخزادی با اشاره به انتقاد برخی ها از برپایی اردوی پرسپولیس در دبی گفت:‌تشکیل اردو با نظر قطبی و موافقت هیات مدیره در دبی برپا شد و این صحبت‌ها مبنی بر اینکه گرمای دبی مانع از تمرینات لازم و مفید تیم شده است، اصلاً صحت ندارد تمرینات تیم صبح امروز و مسابقات نیز زیرنوربرپا می شود و هیچ مشکلی نیست. در ضمن این نکته را نباید فراموش کنیم که تیم پرسپولیس برای تفریح به دبی نرفته است بلکه انجام تمرینات در رسیدن به شرایط لازم مهمترین دلیل برپایی اردو در دبی بوده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/5/6 و ساعت 9:26 عصر | نظرات دیگران()

برنامه کامل دور رفت این رقابتها که از روز 15 مردادماه سالجاری با حضور 18 تیم آغاز خواهد شد به شرح زیر است:

هفته اول :
* سایپا کرج - پرسپولیس تهران
* صباباتری قم - پیکان تهران
* راه آهن تهران - ملوان انزلی
* سپاهان اصفهان - پاس همدان
* برق شیراز - پیام مشهد
* ابومسلم مشهد - استقلال تهران
* فولاد خوزستان - مقاومت سپاسی
* پگاه گیلان - استقلال اهواز
* مس کرمان - ذوب آهن اصفهان

هفته دوم :
* پاس همدان - پرسپولیس تهران
* استقلال تهران - پگاه گیلان
* ذوب آهن اصفهان - پیکان تهران
* سایپا کرج- فولاد خوزستان
* مقاومت سپاسی شیراز - راه آهن
* پیام مشهد - سپاهان اصفهان
* صباباتری قم - ابومسلم مشهد
* استقلال اهواز - مس کرمان
* ملوان انزلی - برق شیراز

هفته سوم :
* پرسپولیس تهران - ملوان انزلی
* سپاهان اصفهان - استقلال تهران
* سایپا کرج - پیکان تهران
* راه آهن تهران - استقلال اهواز
* ابومسلم مشهد - پاس همدان
* فولاد خوزستان - پیام مشهد
* پگاه گیلان - ذوب آهن اصفهان
* مس کرمان - مقاومت سپاسی
* برق شیراز - صباباتری قم

هفته چهارم :
* ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس تهران
* استقلال تهران - مس کرمان
* مقاومت سپاسی - پیکان تهران
* سایپا کرج - راه آهن تهران
* پاس همدان - برق شیراز
* پیام مشهد - پگاه گیلان
* استقلال اهواز -  ابومسلم مشهد
* ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان
* صباباتری قم - سپاهان اصفهان

هفته پنجم :
* پرسپولیس تهران - فولاد خوزستان
* برق شیراز - استقلال تهران
* ابومسلم مشهد - پیکان تهران
* سپاهان اصفهان - سایپا کرج
* راه آهن تهران - پاس همدان
* استقلال اهواز - پیام مشهد
* مس کرمان - ملوان بندرانزلی
* مقاومت سپاسی شیراز - پگاه گیلان
* صباباتری قم - ذوب آهن اصفهان

هفته ششم :
* مس کرمان - پرسپولیس تهران
* استقلال تهران - صباباتری قم
* پیکان تهران - راه آهن تهران
* سایپا کرج - پگاه گیلان
* پیام مشهد -  پاس همدان 
* ذوب آهن اصفهان - ابومسلم مشهد
* فولاد خوزستان - برق شیراز
* مقاومت سپاسی شیراز - استقلال اهواز
* ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان

هفته هفتم :
* پرسپولیس تهران - پیام مشهد
* استقلال اهواز - استقلال تهران
* ملوان بندرانزلی - پیکان تهران
* برق شیراز - سایپا کرج
* راه آهن تهران - پگاه گیلان
* پاس همدان - مس کرمان
* ابومسلم مشهد - فولاد خوزستان
* سپاهان اصفهان - ذوب آهن اصفهان
* صباباتری قم - مقاومت سپاسی شیراز

هفته هشتم :
* پگاه گیلان - پرسپولیس تهران
* راه آهن تهران - استقلال تهران
* پیکان تهران - استقلال اهواز
* سایپا کرج - ملوان بندرانزلی
* ذوب آهن اصفهان - پاس همدان
* پیام مشهد - صباباتری قم
* مقاومت سپاسی - ابومسلم مشهد
* فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان
* مس کرمان - برق شیراز

هفته نهم :
* استقلال تهران - پرسپولیس تهران
* پیکان تهران - پیام مشهد
* سایپا کرج - ذوب آهن اصفهان
* سپاهان اصفهان - راه آهن تهران
* ملوان انزلی - پاس همدان
* مس کرمان - ابومسلم مشهد
* استقلال اهواز - فولاد خوزستان
* صباباتری قم - پگاه گیلان
* برق شیراز - مقاومت سپاسی شیراز

هفته دهم :
* پرسپولیس تهران - ابومسلم مشهد
* مقاومت سپاسی شیراز - استقلال تهران
* پگاه گیلان - پیکان تهران
* سپاهان اصفهان - برق شیراز
* راه آهن تهران - ذوب آهن اصفهان
* پاس همدان - سایپا کرج
* پیام مشهد - ملوان انزلی
* مس کرمان - فولاد خوزستان
* استقلال اهواز - صباباتری قم

هفتم یازدهم :
* برق شیراز - پرسپولیس تهران
* پاس همدان - استقلال تهران
* پیکان تهران - سپاهان اصفهان
* سایپا کرج - مس کرمان
* صباباتری قم - راه آهن
* ابومسلم مشهد - پیام مشهد
* فولاد خوزستان - پگاه گیلان
* ملوان بندرانزلی - استقلال اهواز
* ذوب آهن اصفهان - مقاومت سپاسی شیراز

هفته دوازدهم :
* سپاهان اصفهان - پرسپولیس تهران
* پیکان تهران - استقلال تهران
* مقاومت سپاسی - سایپا کرج
* راه آهن تهران - برق شیراز
* پاس همدان - فولاد خوزستان
* پیام مشهد - مس کرمان 
* پگاه گیلان - ابومسلم مشهد
* استقلال اهواز - ذوب آهن اصفهان
* صباباتری قم - ملوان بندرانزلی

هفته سیزدهم :
* پرسپولیس تهران - مقاومت شیراز
* ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران
* برق شیراز - پیکان تهران
* سایپا کرج - پیام مشهد
* ابومسلم مشهد - راه آهن تهران
* پاس همدان - استقلال اهواز
* فولاد خوزستان - صباباتری قم
* ملوان بندرانزلی - پگاه گیلان
* مس کرمان - سپاهان اصفهان

هفته چهاردهم :
* صباباتری قم - پرسپولیس تهران
* استقلال تهران - ملوان بندرانزلی
* پیکان تهران - فولاد خوزستان 
* استقلال اهواز - سایپا کرج
* راه آهن تهران - مس کرمان
* مقاومت سپاسی شیراز - پاس همدان
* ذوب آهن اصفهان - پیام مشهد
* ابومسلم مشهد - برق شیراز
* پگاه گیلان - سپاهان اصفهان

هفته پانزدهم :
* پرسپولیس تهران - پیکان تهران
* فولاد خوزستان - استقلال تهران
* سایپا کرج - ابومسلم مشهد
* پیام مشهد - راه آهن تهران
* پاس همدان - صباباتری قم
* سپاهان اصفهان - استقلال اهواز
* ملوان بندرانزلی - مقاومت سپاسی شیراز
* مس کرمان - پگاه گیلان
* برق شیراز - ذوب آهن اصفهان

هفته شانزدهم :
* استقلال اهواز - پرسپولیس تهران
* سایپا کرج - استقلال تهران
* پیکان تهران - پاس همدان
* راه آهن  تهران - فولاد خوزستان
* مقاومت سپاسی شیراز - پیام مشهد
* ابومسلم مشهد - سپاهان اصفهان
* ذوب آهن اصفهان - ملوان بندرانزلی
* برق شیراز - پگاه گیلان
* صباباتری قم - مس کرمان 

هفته هفدهم :
*  راه آهن تهران - پرسپولیس تهران
* پیام مشهد - استقلال تهران
* مس کرمان - پیکان تهران
* سایپا کرج - صباباتری قم
* پاس همدان - پگاه گیلان
* ملوان بندرانزلی - ابومسلم مشهد
* فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان
* برق شیراز - استقلال اهواز
* سپاهان اصفهان - مقاومت سپاسی شیراز  


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/4/25 و ساعت 9:25 عصر | نظرات دیگران()

 نظری جویباری در حد من نیست که بخواهم پاسخ وی را بدهم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره صحبت های سرپرست استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیس از بازی مقابل استقلال در سوپر جام می ترسد گفت: نظری جویباری در حد من نیست که بخواهم پاسخ وی را بدهم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران درباره اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در اسپانیا گفت: شرکتی که با پرسپولیس قرارداد دارد اگر بتواند به موقع روادید تیم را بگیرد به این سفر خواهیم رفت و گرنه این سفر لغو می شود .

وی از وضع آسیب دیدگی محسن خلیلی ابراز بی خبری کرد و افزود: هنوز نمی دانم که شدت آسیب دیدگی وی چقدر است
.

فرخزادی با ابزار تاسف از احتمال دوری شش ماهه خلیلی از فوتبال گفت
: در فهرست پرسپولیس جذب یک مهاجم دیگر پیش بینی شده است و یک مهاجم دیگر برای پرسپولیس جذب می شود
.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : به احتمال زیاد درمان محسن خلیلی در آلمان و یا اسپانیا انجام می شود و آماده در اختیار قراردادن امکانات کافی برای وی هستیم
.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران درباره جذب ایمان مبلعی هم گفت : ایشان برای بازی در پرسپولیس ابراز علاقه کرده است و چناچه شرایط آماده شود این بازیکن به پرسپولیس می آید
.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره صحبت های سرپرست استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیس از بازی مقابل استقلال در سوپر جام می ترسد گفت : نظری جویباری در حد من نیست که بخواهم پاسخ وی را بدهم


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/4/25 و ساعت 9:23 عصر | نظرات دیگران()

نیکبخت واحدی: فردا قراردادم را با پرسپولیس ثبت می‌کنم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم فردا قراردادم را با این تیم ثبت می‌کنم. علیرضا نیکبخت اظهار داشت: خودم هم از این جریانات خبر ندارم و نمی‌دانم از کجا درست می‌شود. فقط می‌گویم با هیچکس مشکلی ندارم و همه را دوست دارم.
وی در مورد روند مذاکراتش با پرسپولیس، عنوان کرد: همین روزها تکلیفم مشخص می‌شود. اکنون مشکلی با پرسپولیس ندارم و روند مذاکراتم مثبت بوده است. به نظرم فردا قراردادم را با آنها ثبت می‌کنم.
نیکبخت واحدی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود در این چند روز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال با وی دیداری داشته است، گفت: دیشب از کیش به تهران بازگشتم. در این مدت تماسی با مسئولان استقلال نداشتم. بازیکنی بودم که مطبوعات همیشه سوژه برای نوشتن از من داشته اند و بارها گفته ام همیشه حاشیه را دوست داشته ام.
این بازیکن درباره اینکه فتح الله زاده قصد به خدمت گرفتنش را دارد تا وی را ترانسفر کند، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم. گزینه اول من پرسپولیس است و تا این لحظه با تیم دیگری مذاکره نکردم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/23 و ساعت 8:39 عصر | نظرات دیگران()

قرارداد دو ساله علیرضا واحدی نیکبخت صبح فردا (دوشنبه) در هیات فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد.

مجید فرخزادی سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر گفت: علیرضا واحدی نیکبخت عصر امروز (یکشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکرات نهایی را انجام داد و قرارشد قرارداد دوساله او که تاکنون به صورت داخلی به امضا رسیده بود، فردا صبح در هیات فوتبال استان تهران به ثبت برسد.

به گفته وی قرارداد علیرضا واحدی نیکبخت ساعت 10 صبح فردا (دوشنبه) به ثبت خواهد رسید.

فرخزادی همچنین افزود: نیکبخت در جلسه‌ای که امروز در باشگاه داشت به صورت تلفنی با محسن خلیلی صحبت کرد و حال وی را پرسید. محسن خلیلی در تمرینات تیم ملی در کشور اسپانیا از ناحیه رباط صلیبی پایش دچار مصدومیت شده که قرار است پس از حضور در ایران پزشکان وضعیت او را بررسی کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/23 و ساعت 8:38 عصر | نظرات دیگران()

 هواداران پرسپولیس علیه فتح ا...زاده و قلعه نویی شعار دادند .

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین بعدازظهر امروز این تیم، علیه مدیرعامل و سرمربی استقلال تهران شعار دادند. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت 17 امروز در زمین کارگران پیگیری شد.
تمرینات سرعتی، استقامتی، آقا وسط در 3 گروه و حفظ توپ و پرسینگ برنامه تمرینی امروز بود.
* مهدی واعظی، محمد منصوری، میثاق معمارزاده، علیرضا نیکبخت واحدی، مجتبی شیری و محسن خلیلی غایبان تمرین بودند.
* هواداران پرسپولیس از مصدومیت خلیلی شدیدا ابراز ناراحتی کردند.
* نادر محمد خانی کاپیتان سابق پرسپولیس به عنوان مهیمان ویژه در تمرین امروز حضور داشت. وی برخورد نامناسبی با خبرنگاران که برای گرفتن مصاحبه به طرفش رفته بودند، داشت.
* پژمان نوری همانند تمرین نوبت صبح به گرمی از حضور مازیار زارع استقبال کرد.
* بازیکنان پرسپولیس به دلیل ازدحام هواداران در ورزشگاه کارگران، در ورود و خروج مشکل دارند و این مسئله نارضایتی برخی از بازیکنان بویژه نفرات خارجی را به همراه دارد.
* حدود 800 هوادار از نزدیک نظاره گر تمرین بودند.
*هواداراران پرسپولیس علیه علی فتح‌ا...زاده و امیر قلعه نوعی مدیرعامل و سرمربی استقلال تهران شعار دادند.
*علیرضا محمد بدلیل مصدومیت بصورت اختصاصی زیر نظر زرینه به مداوای خود پرداخت.
* دروازه بانان پرسپولیس زیر نظر عابدزاده تمرینات فشرده ای را انجام دادند.
* محمود خوردبین با 30 دقیقه تاخیر در محل تمرین حضور یافت و از قطعیت عقد قرارداد با نیکبخت واحدی خبر داد.
* تمرین ساعت 30/19 به پایان رسید. بازیکنان روز آینده یک نوبت و از ساعت 17 در ورزشگاه کارگران تمرین خواهند کرد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/23 و ساعت 8:38 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 207
بازدید دیروز: 164
مجموع بازدیدها: 268986
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو