ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آبان 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

سرپرست باشگاه استیل آذین با ابراز بی اطلاعی از معاوضه حسن اشجاری با شیث رضایی، این خبر را غیرواقعی دانست.


امیر مهریزی  در مورد خبر معاوضه حسن اشجاری با شیث رضایی گفت: من ایران نیستم و این خبر را از شما می‌شنوم. قاعدتا برای تصمیم گیری در مورد چنین اتفاقی باید مدیرعامل هم حضور داشته باشد اما در مجموع ما قصد چنین انتقالی را نداریم.

 

دیدار هفته گذشته حسن اشجاری و علی دایی و همچنین مشکلات شیث رضایی و حسن اشجاری با باشگاه هایشان ، و همچنین مشکلات این دو تیم در خط دفاعی صحبت هایی را در خصوص جابجایی این دو بازیکن در نیم فصل ایجاد کرده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/11 و ساعت 5:36 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: آرامش حاکم بر تیم باعث موفقیت ما در هفته‌های اخیر لیگ برتر باشگاه‌های کشور شده است.

 

علی دایی روز سه شنبه پس از تمرین تیم پرسپولیس در گفت وگویی  خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم پرسپولیس پس از پیروزی در دو بازی اخیر که در برابر تیم‌های مطرح به دست آمد، بسیار مطلوب شده است.

 

وی افزود: ما احتیاج به آرامش داشتیم که در حال حاضر به آن رسیده‌ایم و همین امر سبب شد تا ذوب آهن و استیل آذین را با شکست روبرو کنیم.

دایی تصریح کرد: متاسفانه تا چندی پیش بدشانسی به سراغ ما آمده بود و به طور مداوم با گل‌های دقایق پایانی امتیازات زیادی را از دست دادیم،

 

 

 

اما با تلاش بازیکنان، کادر فنی و مسوولان باشگاه این مشکل پشت سر گذاشته شد.

 

وی اظهار داشت: با نتایج خوبی که در چند هفته اخیر کسب کرده‌ایم دوباره به جمع صدرنشینان بازگشتیم که باید این شرایط را در هفته‌های آینده نیز حفط کنیم.

 

دایی در خصوص تمرین صبح امروز پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط نامطلوب آب و هوایی اجازه نداد که تمرینات خوبی داشته باشیم و امیدوارم این مساله در روند تیم ما تاثیر گذار نباشد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت شیث رضایی خاطرنشان کرد: تصمیم من مشخص است و آنرا بزودی و به صورت رسمی به اطلاع مسوولان باشگاه می رسانم.

 

شیث رضایی کاپیتان و مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با استقلال تهران به دلایل فنی و انضباطی از سوی علی دایی اخراج شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/11 و ساعت 5:35 عصر | نظرات دیگران()

دیروز عصر جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی، علی دایی، حسین عبدی و محمد رسایی انجام شد.

 

در این جلسه علاوه بر صحبت درباره موارد مختلف مربوط به مسائل فنی تیم از جمله حضور در تورنمنت ترکیه، آنالیز بازی‌های گذشته تیم، تکمیل امکانات ورزشگاه درفشی‌فر و ... صحبت شد.

 

علاوه بر این مسائل شیث رضایی مدافع اخراجی پرسپولیس در میانه این جلسه میهمان اعضا بود و طبق قرار قبلی توضیحاتش را درباره اتهاماتی که به وی وارد شده بود ارائه کرد.

 

رسایی مشاوره کاشانی بعد از جلسه گفت:«اعلام کرده تابع نظر باشگاه است و هر تصمیمی در قبال او گرفته شود می‌پذیرد.»

 

اما خود رضایی گفت:«من حرف‌هایم را در این جلسه زدم اما خودم هم نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی در آینده بیفتد من هم مثل همه منتظر جواب هستم ولی امیدوارم دوباره بتوانم پیراهن پرسپولیس را برتن کنم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/11 و ساعت 5:35 عصر | نظرات دیگران()

در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب ‌آهن هواداران تیم فوتبال پرسپولیس اقدام به تشویق منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم ذوب آهن کردند.

 

 این اتفاق جالب با واکنش ابراهیم زاده همراه بود. هواداران پرسپولیس ضمن تشویق شدید ابراهیم زاده، از وی و تیم ذوب آهن به خاطر انتقام گیری فوتبال ایران از فوتبال عربستان در ریاض تشکر کردند.

 

نکته جالب دیگر این اتفاق، تشویق ابراهیم زاده برای کسب پیروزی در فینال لیگ قهرمانا آسیا و قهرمانی در این رقابت‌ها بود. رفتاری که با توجه به رقابت تنگاتنگ تیم‌های اصفهانی در سال‌های اخیر با تیم محبوب پایتخت نشان دهنده حس میهن دوستی هواداران پرسپولیس بود.

 

 

 

تشویق اینگونه مربی تیم حریف، اتفاقی است که نمونه داخلی از آن سراغ نداریم در حرفه‌ای‌ترین سطح فوتبال جهان نیز پیدا کردن نمونه مشابه آن آسان نیست.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/4 و ساعت 4:49 عصر | نظرات دیگران()

پرسپولیسی ها برابر تیم قدرتمند ذوب آهن دو بر صفر پیروز شدند و یک پنالتی را هم از دست دادند . حواشی این مسابقه تقریبا یک طرفه را مرور میکنیم :

 

* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس ، اصغر دلیلی، مدیرعامل ذوب‌آهن ؛ امیر مهریزی، مدیرعامل استیل‌آذین و افشین قطبی و و دستیارانش علیرضا منصوریان و پیت بیوتر در تیم ملی فوتبال کشورمان از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا می‌کردند.

 

* در ابتدا از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، دیدار پرسپولیس - ذوب آهن از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد اما بدون اطلاع قبلی زمان آغاز این بازی تغییر کرد و 15 دقیقه زودتر از زمان اعلام شده قبلی شروع شد.

به همین خاطر تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس در زمان ورود به ورزشگاه غافلگیر شدند، چرا که سوت آغاز بازی به صدا در آمده بود و آنها تماشای دقایق ابتدایی بازی را از دست داده بودند.

 


* در زمان ورود به ورزشگاه آزادی آنچه مورد توجه قرار می گرفت تجمع بیش از اندازه هواداران پرسپولیس مقابل درب ورودی بود.  تعداد کم نیروهای انتظامی برای تفتیش بدنی هواداران باعث شده بود تا مقابل درب ورودی تجمع به وجود آید.


* تعدادی از هواداران تیم ذوب آهن که تعدادشان به بیش از 500 نفر می رسد با حضور در جایگاه مخصوص هواداران استقلال به حمایت از تیم خود می پرداختند.


* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز بازی و در حین مسابقه بارها و بارها به تشویق علی دایی می پرداختند.


* در دقایق ابتدایی مسابقه علیرضا حقیقی در زمان به گردش درآوردن توپ روی به بازی تاخیری آورد که این حرکت او با اعتراض شدید دایی روبه‌رو شد.


* پیش از آغاز مسابقه علی دایی و دیگر مربیان تیم فوتبال پرسپولیس برای منصور ابراهیم زاده دسته گل بردند. از سوی دیگر کلیه بازیکنان ذوب آهن سمت نیمکت پرسپولیس رفتند از علی دایی برای حضور در میدان رخصت گرفتند. رضا نورمحمدی، حسین بادامکی و سپهر حیدری نیز از جمع بازیکنان پرسپولیس برای رخصت حضور در میدان سمت نیمکت ذوب آهن رفتند.


* پس از آنکه هادی نوروزی در دقیقه 17 دروازه ذوب آهن را گشود تمامی بازیکنان پرسپولیس سمت نیمکت این تیم رفته و شادی خود را با علی دایی تقسیم کردند. در این بین هواداران پرسپولیس یکصدا علی دایی را تشویق می کردند.


* سه دقیقه پس از ثبت گل هادی نوروزی بازیکنان تیم پرسپولیس طی یک ضد حمله توسط غلامرضا رضایی آهنگ دروازه ذوب آهن را کردند اما سوت سعید مظفری زاده که به نشانه اعلام خطا به صدا درآمد آنها را متوقف کرد. این موضوع با اعتراض شدید علی دایی و هواداران پرسپولیس مواجه شد. آنها معتقد بودند داور با یک سوت بی موقع مانع از حمله زهردار آنها شده است.


* قطبی در زمان ورود به ورزشگاه با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.


* اتفاقاتی در دقایق پایانی رقم خورد که اعتراض مربیان، بازیکنان ذوب آهن را به دنبال داشت. اوج این انتقادها در دقایق پایانی نیمه اول بود، زمانی که تیم پرسپولیس در شرایطی ایده آل تا آستانه گلزنی پیش رفت آنهم در شرایطی که بازیکنان ذوب آهن اعتقاد داشتند، مهاجم پرسپولیس برای ارسال پاس از دست خود استفاده کرده است، اما تصاویر آهسته نشان داد داور به درستی ادامه مسابقه داده است.


* در بین دو نیمه نزاعی کلامی بین هواداران پرسپولیس و ذوب آن شکل گرفته بود.

 

حضور مهریزی در حالی که پرسپولیس هفته آینده با استیل‌آذین بازی دارد، جالب توجه است.

*مجله لیگ برتر قبل از آغاز بازی بین هواداران پخش شد.

 

*نورمحمدی، بادامکی و سپهر حیدری برای کادرفنی ذوب‌آهن و تمام بازیکنان ذوب‌آهن برای علی دایی دسته گل بردند.

*برخورد گرم علیرضا حقیقی و شهاب گردان دروازه‌بانان 2 تیم قبل از آغاز بازی جالب توجه بود.

*کاشانی 5 دقیقه قبل از ورود پرسپولیسی‌ها به زمین بازی در رختکن حاضر شد و برای بازیکنان صحبت کرد.

 

*هواداران پرسپولیس هنگامی که خلعتبری صاحب توپ می شود او را هو کرده و علیه وی شعار سر می‌دهند.

 

* فرشید طالبی، مدافع ذوب‌آهن پس از اینکه علی احمدی، هم‌تیمی‌اش اخراج شد، زمین بازی را به نشانه اعتراض ترک کرد که کادر فنی مانع از این حرکت وی شده و او را به میدان بازگرداند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/8/3 و ساعت 7:52 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس با تیم ملی متفاوت است و هر زمان لازم باشد، خودم تیم را ترک می‌کنم.


علی دایی پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: روز خوبی داشتیم و در تمام خطوط زمین خوب بودیم. اشتباه خاصی نداشتیم و از لحاظ تاکتیکی عملکرد مطلوبی را ارائه کردیم.


وی با اشاره به اینکه تیم بزرگی را شکست دادیم و با این امر نشان دادیم که از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم افزود: بازیکنان با تمام وجود کار کردند و هر دو نیمه بازی دست پرسپولیس بود. به غیر از یک فرصتی که طالبی از دست داد، ذوب آهن موقعیت دیگری نداشت، بر عکس تیم ما موقعیت‌های زیادی را داشت و چند فرصت مسلم را از دست دادیم. خدا را شکر به گل رسیدیم و در این هفته خوب کار کردیم.

 

 

دایی خاطرنشان ساخت: بازیکنان با انگیزه بودند و تمرکز بالایی داشتند، البته مساوی و باخت هفته‌های قبل را گردن بازیکنانم نمی‌اندازم اما آنها امروز با عملکرد فوق العاده‌شان چیز دیگری بودند.

 


سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: با دو گلی که زدیم در مجموع نشان دادیم که از لحاظ تاکتیکی بهتر شده‌ایم. البته بازی با نفت محمود آباد هم به ما کمک کرد تا امروز تمام توان خود را در میدان پیدا کنیم.


وی در مورد تیم ذوب آهن گفت: به این تیم تبریک می‌گویم که به فینال قهرمان آسیا راه پیدا کرده است. ذوب آهن تیم بزرگی است و ما امروز مقابل بزرگ‌ترین تیم ایران بازی کردیم. تیمی که در عربستان و اصفهان الهلال را ببرد بزرگ است و جا دارد باز هم صعود این تیم را تبریک بگویم.

دایی در ادامه نشست مطبوعاتی‌اش با اشاره به اینکه در مورد اتفاقات 5 هفته اخیر با بازیکنان صحبت کرده‌ام افزود: از آنها اجازه نفوذ در دقایق پایانی را گرفتم، البته شما بازی با نفت محمود آباد و گل دقایق پایانی این تیم را دیدید. ما بازی جوانمردانه انجام دادیم اما توپ درون دروازه پرسپولیس رفت. با این حال خوشحالم که طلسم را شکستیم و هیچ کاری به گل خوردن در دقایق پایانی نداشتیم چرا که هجمه زیادی در هفته‌های اخیر به ما در این مورد می‌شد. باید همین روند را حفظ کنیم اما مهم این بود که بازی شش امتیازی را از ذوب آهن بردیم.


دایی در مورد دعوت غلامرضا رضایی به تیم امید گفت: به غلام پیروانی احترام می‌گذارم اما رضایی در بدترین زمان به تیم امید دعوت شد. تیم ما 7 مهاجم ندارد که بخواهیم رضایی را هم از دست بدهیم. باید با تمام وجود بازی کنیم اما بدانید پیروانی بزرگ من است و هر کاری از دستم بر بیاید برایش انجام می‌دهم.


وی ادامه داد: رضایی را در اختیارش می‌گذارم به شرطی که 2 روز قبل از بازی با استیل آذین این مهاجم را به ما تحویل دهند تا در این بازی از او استفاده کنیم. چون اگر رضایی و علی عسگر نباشند 30 درصد تیم ما نیست و ما ضربه می‌خوریم. اگر این اتفاق نمی‌افتد بهتر است فدارسیون بازی ما را لغو کند.


دایی اظهار داشت: نمی‌توانم شرمنده هوادارانم باشم و باید جواب آنها را بدهم از سوی دیگر اگر تیمی ضرر کند باید جواب مسئولان را هم بدهم.


سرمربی پرسپولیس در مورد حرکت ابراهیم زاده و اعتراض به داور گفت: ابراهیم زاده مربی بزرگ و با شخصیتی است و این حرف‌ها را در موردش نزنید. شاید او استرس داشته و این این کارها را انجام داده است.


دایی تاکید کرد: ما در این بازی انگیزه زیادی داشتیم چون با فینالیست لیگ قهرمان آسیا بازی کردیم. از هواداران تیمم هم تشکر می‌کنم که 5 بازی صبوری به خرج داده و نتیجه آن را امروز با فوتبالی زیبا گرفتند.
وی در مورد مطرح شدن نام چند مربی برای هدایت پرسپولیس افزود: فشار خاصی روی من نبود. در این مدت تعامل من و باشگاه مناسب بود و شرایط همدیگر را می‌دانیم و اسامی که می‌گویید را ندیده‌ام چون اصولا روزنامه نمی‌خوانم. اسم استیلی و دیگران را امروز از شما می‌شنوم. اما مصاحبه‌ای مهم است که جلوی دوربین های تلویزیونی مطرح شود.


وی یادآور شد: 9 ماه از فوتبال دور بودم و به خاطر عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس آمده‌ام و هر وقت هم بخواهند می‌روم چرا که شرایط با تیم ملی فرق دارد و مطمئن باشید روزی که لازم باشد خودم این تیم را ترک می‌کنم.


سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تیمی که 5 هفته بازی‌اش را نبرده باشد فشار روانی بالایی را تحمل می‌کند اما بدانید که صندلی پرسپولیس را از خانه‌ام نیاورده‌ام که به آن بچسبم. یک روز آمده‌ام و یک روز هم می‌روم. تا روزی که هستم مردانه کار می‌کنم و چیزی را جا نمی‌گذارم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/8/3 و ساعت 7:52 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان گفت : پس از مدت ها گوشه ای از پرسپولیس مدنظر خود را درون زمین مسابقه دیدم . 

علی دایی ضمن تبریک صعود تیم ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود : ما با شناخت کافی از ذوب آهن و با انگیزه چندبرابری به جهت رویارویی با تیم فینالیست آسیا به میدان رفتیم . بچه های ما در هر دو نیمه برتر از ذوبی ها کار کردند.

دایی افزود : نمی دانم دلیل برتری ما خستگی بازیکنان ذوب پس از بازی حساس برابر الهلال بود یا خیر اما در هر صورت من به بازیکنان به خاطر ارائه چنین بازی زیبایی تبریک می گویم . آنها بعد از مدت ها شمّه ای  از پرسپولیس مدنظر من را در زمین به نمایش گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دلایل افت چند هفته ای این تیم تاکید : تیم ما فصل را بسیار عالی و با نتایج مناسب آغاز کرد اما چندین و چند بار وقفه های طولانی ایجاد شده در لیگ برتر و جدایی بازیکنان از تمرینات تیم ما را از شرایط آرمانی دور کرد و حالا مشاهده می کنید که با چند روز قرار گرفتن بازیکنان در کنار هم برنامه های خود را به راحتی در زمین پیاده می کنیم و کیفیت بالایی را به نمایش می گذاریم.

 

 

وی افزود : بازیکنان ما در این بازی کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند با توجه به شرایط تیم ذوب آهن از تمام عرض زمین استفاده کنند و همان طور که دیدید هر دو گلی که ما به ثمر رساندیم پاس رو به عقب بود.

 

دایی درباره اینکه علت گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی مسابقه فنی بوده یا خیر نیز گفت : به هیچ عنوان این مشکل فنی نبود ، و ناشی از عدم تمرکز بازیکنان بود. بازیکنان ما وظایفی را که در آخرین دقایق به آنان محول می کردیم به درستی انجام نمی دانند که باعث می شد نتیجه را از دست بدهیم اما در این بازی مشاهده کردید که ما دو گل جلو بودیم و مدافعان بی مورد به جلو نرفتند و توانستیم نتیجه را حفظ کنیم .

 

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص مسابقه هفته آینده این تیم برابر استیل آذین گفت : این تیم هم مانند تیم ما چند هفته ای را نتایج ضعیف کسب کرده و با انگیزه مضاعف برابر ما به میدان خواهد آمد و مطمئناً بازی سختی در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.

 

علی دایی در پایان با تشکر از هواداران پرسپولیس تاکید کرد : ار هوادارانی که پس از 5 هفته ناکامی پشت ما را خالی نکردند و حمایت آنان موجب دلگرمی ما شده و  باعث شدند به مسابقات برگردیم نهایت تشکر را دارم  و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا دل این هواداران را شاد کنیم .


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/8/3 و ساعت 7:51 عصر | نظرات دیگران()

حتی وقتی علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با نفت محمودآباد تاکید کرد که اخراج شیث از پرسپولیس ربطی به قصور او در دربی و در صحنه گل استقلال نداشته و رضایی قرار بوده پس از بازی با ملوان اخراج شود، تمام زوایای پنهان ماجرا روشن نشد و برعکس پرسش‌های بیشتری در ذهن هواداران پرسپولیس و اصحاب رسانه‌های فوتبالی شکل گرفت که مسائلی که دایی از آن به‌عنوان دلایل اصلی اخراج شیث نام می‌برد چه‌ها هستند؟


روز پنج‌شنبه نوید مجد قوانلو، مدیر برنامه‌ها و دوست نزدیک شیث در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود تا با دایی صحبت کند اما انگار این صحبت کوتاه هم فرجام خوشی برای شماره 13 اخراجی نداشته است. قوانلو می‌گوید: «فکر می‌کنم یکسری مسائل، بد برداشت شده و به نوعی سوء برداشت وجود دارد. فعلا که تکدر خاطر وجود دارد.

 

وی ادامه می‌دهد:

 

«هنوز هم که هنوز است زیاد روشن نیست دلیل اخراج چه بوده، من فقط این را می‌دانم که سوء برداشت شده است. این جوان‌ها زندگی‌شان فوتبال است اما با توجه به سن پایین‌شان گاهی بی‌تجربگی می‌کنند.»

 

قوانلو می‌گوید: «نمی‌دانم چرا شیث اینقدر دشمن دارد؟ یکسری از افراد در کنار هستند که در به وجود آوردن این مشکل دخالت و نقش پر رنگی در آن داشته‌اند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل قدیمی دایی و شیث در بازی پرسپولیس- سایپا سال 85 و آن درگیری معروف مربوط می‌شود، گفت: «نه بابا، آن مساله که تمام شد و رفت و موضوعی کهنه است. الان هم اتفاقی نیفتاده، یکسری حرف و حدیث‌ها به وجود آمده که توسط آتش‌بیاران معرکه اتفاق افتاده.»

 

وی درباره ضعف فنی شیث در دو بازی آخر پرسپولیس می‌گوید: «اگر در بازی با ملوان و آن صحنه پنالتی دقت کرده باشید وقتی شیث ضربه زد خودش را جمع کرد. در صحنه گل پژمان نوری هم توپ از طرف مدافع کناری شیث رد شد.»

 

قوانلو می‌گوید: «طبیعی است که شیث در حال حاضر خیلی ناراحت است و مصاحبه هم نمی‌کند اما گاهی اوقات یکسری رفتارها باعث سوء تعبیر می‌شود.»

 

وی درباره آینده فوتبال شیث در صورت اخراج از پرسپولیس می‌گوید: «شیث در ایران جایی غیر از پرسپولیس نخواهد رفت. پرسپولیس خانه اوست. من از طرف خودم و خودش می‌گویم اگر هم اخراج شود تلاش می‌کنیم خارج از ایران بازی کند.»

 

قوانلو درباره شایعاتی که هر روز درباره مقصد بعدی شیث مطرح می‌شود، می‌گوید: «من اجازه چنین کاری را نمی‌دهم. خودش هم با این موضوع موافق است. من از قدیم تیم پرسپولیس را مثل جانم دوست داشته‌ام.»

 

وی در پایان می‌گوید: «امیدوارم روابط او و علی دایی دوباره حسنه شود و شیث دوباره به تیم برگردد. الان آقای دایی عصبانی است. روز پنج‌شنبه هم که سراغش رفتم گفت فعلا در این باره حرفی نمی‌زند و بعدا صحبت خواهد کرد.»

 

شیث فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند

 

‌همه دوست دارند هر چه زودتر ماجرای شیث رضایی به نتیجه برسد و تیم از این شرایط بحران‌زده بعد از دربی خارج شود. گویا علی دایی تصمیم خود را قاطعانه گرفته و دوست ندارد حتی یک لحظه دیگر هم از شیث استفاده کند. اما مدیرعامل به این ماجرا وارد شده و در حال نرم کردن دایی برای پذیرفتن دوباره شیث است. در این روزها بحث تبادل شیث و بازیکنان تیم‌های دیگر هم شنیده می‌شود و مهدی نوری جدی‌ترین آلترناتیو شیث است. اما کاپیتان دوم پرسپولیس که این روزها حتی در تمرین‌ها هم جایی ندارد فقط حاضر است برای پرسپولیس به میدان برود.

 

شیث رضایی می‌گوید: «تصمیم خودم را گرفته‌ام و فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم. در غیر این صورت به هیچ تیمی نمی‌روم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/8/2 و ساعت 10:11 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267796
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو