ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بهمن 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند در روز قیامت، بی سوادان را ازچیزهایی معاف می دارد که دانشمندان را از آنها معاف نمی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

اگر تا به حال می‏پنداشتید کاپیتان پرسپولیس فقط در فوتبال تخصص دارد و به هیچ چیز غیر از فوتبال فکر نمی کند سخت در اشتباه بودید چون عکس زیر از علاقه آقاکریم به عالم سینما پرده برداشته است.

 

این تصویر که در پرواز تهران-بوشهر شکار شده باقری را در حال مطالعه نشریه ویژه بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نشان می دهد. آیا پیش از این فکر می کردید که کاپیتان کریم این چنین تخصصی خبرها و حواشی هنر هفتم را پیگیری کند؟!

 


 

کریم باقری


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/23 و ساعت 12:52 عصر | نظرات دیگران()

عزیز محمدی از احتمال کاهش تیم های لیگ برتر به 10 تیم خبر داد.

رئیس سازمان لیگ برتر پس از برگزاری نشست با مدیران تیم های لیگ برتری درباره جدیدترین قوانین لیگ حرفه ای آسیا در جمع مدیرانلیگ برتری  گفت:«در مجلاتی که به شما دادیم قوانین دیگری نیز وجود دارد که برای سال 2013 باید اجرا شود که مهمترین آنها بازرسی فیفا از باشگاه‌های ماست. آنها نمایندگانی را انتخاب می‌کنند و با بررسی شرایط باشگاه‌های کشور برای تیم ها پروانه حرفه‌ای صادر می‌کنند که از آن زمان به بعد هر باشگاهی این پروانه را نداشته باشد نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر کشور بازی کند.

ممکن است در آن زمان لیگ ما به 12 یا 10 باشگاه نزول پیدا کند که در آن صورت سهمیه کنونی در لیگ قهرمانان را هم از دست می‌دهیم.
همچنین آنها بر تمام وقت بودن مدیران عامل تاکید کردند و گفتند یک عضو هیات مدیره نمی‌تواند در باشگاه دیگری عضویت داشته باشد. به طور مثال حسین هدایتی که مالک باشگاه استیل آذین است نمی‌تواند در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشد و یا اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان نیز نمی‌تواند در دیگر باشگاه‌های مس عضویت داشته باشد.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/23 و ساعت 12:41 عصر | نظرات دیگران()

گزارش تمرین پرسپولیس

بازگشت بائو و تلاش برای آشتی‌کنان باقری و رضایی
 
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در زمین شرکت واحد پیگیری شد.

 تمرین امروز ساعت 11:15 دقیقه آغاز شد و بازیکنان اصلی دیدار روز گذشته مقابل ایران‌جوان بوشهر پس از 30 دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند و بازیکنان ذخیره زیر نظر حسین عبدی، پس از گرم کردن بدن‌های خود به تمرین آقا وسط، حفظ توپ، پرسینگ، سانتر از جناحین و ضربه به دروازه پرداختند.
نکته جالب شادابی بازیکنان در تمرین امروز بود. همچنین خنده‌های علی دایی در جریان تمرین توجه حاضران را به خود جلب کرده بود. دایی به بازیکنان تأکید می‌کرد که گذشته را فراموش و فقط به آینده فکر کنند.

*میثم بائو که به دلیل بی‌انضباطی از پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، امروز پس از صحبت با دایی دوباره به تمرینات بازگشت.

*مسئولان پرسپولیس با حضور در تمرین از بازیکنان دعوت کردند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

*علی دایی در جریان تمرین به صورت اختصاصی با میثاق معمارزاده صحبت کرد. دایی همچنین با محمد پروین هم 10 دقیقه صحبت کرد.

*اشپیتیم آرفی علی‌رغم بی‌حوصلگی، در تمرینات آمادگی بالایی را به نمایش گذاشت.

*مسئولان باشگاه با حضور در تمرین اعلام کردند که حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه قصد دارد هفته آینده جلسه‌ای را ترتیب داده تا شیث رضایی و کریم باقری با هم آشتی کنند.

تمرینات پرسپولیس فردا تعطیل است و جمعه پس از یک روز وقفه پیگیری می‌شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/22 و ساعت 7:58 عصر | نظرات دیگران()

رئیس سازمان لیگ تقویم فوتبال ایران را شامل رقابت‌های مختلف فوتبال در رده‌های سنی مختلف ملی و باشگاهی اعلام کرد.


عزیز محمدی در پایان نشست هماهنگی سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه ها، تقویم سازمان لیگ برتر را در سال 89 و سه ماهه اول سال 90 اعلام کرد.
این تقویم شامل رقابت های بازی‌های آسیایی گوانگجو، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، روزهای فیفا، رقابت های جام حذفی، رقابت های مقدماتی جام جهانی 2012، لیگ دهم، اردوهای تدارکاتی تیم ملی برای جام ملت های آسیا، رقابت های پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی المپیک 2012 ، دوره دوم رقابت های مقدماتی المپیک 2012 و.... است.
عزیز محمدی با اشاره به اینکه لیگ دهم از 8 مرداد 89 آغاز می شود، ابراز امیدواری کرد ایران بتواند در سال های آینده سهمیه ها را به صورت کامل و حداکثری در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دریافت کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/22 و ساعت 7:57 عصر | نظرات دیگران()

فروشگاه پاسارگاد

فروشگاه پاسارگاد مکانی مناسب جهت انتخاب و صفارش مایحتاج شما

فروشگاه پاسارگاد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/11/21 و ساعت 6:39 عصر | نظرات دیگران()

حضور جامعه ورزش فوتبال در راهپیمایی 22 بهمن
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد جامعه ورزش فوتبال در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهد یافت.

 فدراسیون فوتبال به مناسبت راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بیانیه زیر را صادر کرده است:
در آستانه جشن با شکوه سی و یکمین سال‌گشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که یادآور به بارنشینی سال‌ها جهاد در راه خدا و مبارزه شبانه روزی آحاد ملت بزرگ و مسلمان ایران از کوچک و بزرگ گرفته تا دانشگاهیان و ورزشکاران، علیه استعمار بیگانگان و استبداد پهلوی است، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و جامعه فوتبال همانند هر سال و همپای جامعه ورزشی در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن شرکت خواهد کرد تا علاوه بر یادمان 22 بهمن 57 با آرمان های انقلاب و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعت کند و نشان دهد که این حرکت بزرگ نشانگر مقاومت در برابر توطئه‌های رنگارنگ استکبار جهانی و ایادی آنها است.
اتحاد و یکپارچگی میان اقشار مختلف ملت ضرورت تاریخی امروز ایران است و آحاد مردم شریف و جامعه ورزش ایران اسلامی با درک این حساسیت با شور و نشاطی خاص و درخور و قابل توجه در راهپیمایی 22 بهمن سال 1388 همگام با ملت عظیم الشان ایران اسلامی شرکت خواهند کرد تا همراهی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی ، بنیانگذار راحل آن امام امت و ادامه راه شهیدان و بیعت مجدّد با رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین عالم را اعلام کنند
.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/11/21 و ساعت 3:51 عصر | نظرات دیگران()

 سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی شهرآورد برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و به همین دلیل برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.

علی شجاعی درباره پیروزی در جام حذفی برابر سایپا اظهار داشت: تیم سایپا در دیدار برابر ما در جام حذفی با تمام قدرت ظاهر شد، این تیم می‌خواست نتایج بد خود را در لیگ برتر در جام حذفی جبران کند و به همین دلیل از انگیزه زیادی برخوردار بود.
وی افزود: در این دیدار بازیکنان در حد و اندازه‌های خود ظاهر شدند و با ارائه یک بازی منطقی پیروزی را به ارمغان آوردند، هرچند هنوز هم معتقدم تیم سایپا از بازیکنان جوان و خوبی بهره می‌گیرد، با شکست تیم سایپا همچنان امید را در نزد بازیکنان زنده نگه داشتیم تا لیگ برتر فوتبال را نیز با امید ادامه دهیم.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اظهارات مربی تیم سایپا مبنی بر دوستانه بودن این دیدار نیز گفت: هیچ مربی چنین طرز تفکری ندارد و همیشه به دنبال پیروزی و رسیدن به قهرمانی است، در این دیدار نیز تیم سایپا با تمام وجود بازی کرد.
وی ادامه داد: ذوب‌آهن به جام حذفی همان نگاهی را دارد که به لیگ برتر دارد، به همین دلیل همه تیم‌ها باید بدانند همانند فصل گذشته برای رسیدن به جام قهرمانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
شجاعی درباره دیدار شهر آورد اصفهان نیز گفت: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و به همین دلیل برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/11/21 و ساعت 3:50 عصر | نظرات دیگران()

پرسپولیس با شکست ایران‌جوان کابوس بوشهر را به فراموشی سپرد
دیدار تیم‌های ایران‌جوان بوشهر و پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

دیدار ایران‌جوان بوشهر و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 14:30 و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را کریم باقری در دقیقه 17 و هوار ملا محمد در دقیقه 51 مسابقه وارد دروازه حریف کردند و گل ایران‌جوان را احتشام ساسانی در دقیقه 32 به ثمر رساند. کریم باقری در دقیقه 95 یک ضربه پنالتی را برای پرسپولیس به هدر داد و به تیر دروازه زد.
قضاوت این دیدار به عهده رحیم مهرپیشه بود. وی در این دیدار به ابراهیم شکوری از پرسپولیس و احتشام ساسانی و حسین خسروی از ایران‌جوان کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس پیش از این دیدار 2 بار در بوشهر به میدان رفته بود که سال‌ها پیش در جام بسیج با نتیجه 5 بر صفر مقابل ایران‌جوان شکست خورده بود و عبدالرحیم خرمزی سرمربی کنونی این تیم نیز در تیم آن سال بازی می کرد. پرسپولیس در لیگ برتر نیز با نتیجه 4 بر یک مقابل شاهین بوشهر شکست خورده بود.

پرسپولیس با پیروزی در این دیدار باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و فولاد خوزستان برود.

ترکیب پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، حسین بادامکی، عادل کلاه کج، مجتبی شیری، کریم باقری، هوار ملا محمد (84 - محمد منصوری)، هادی نوروزی (90 - مهدی شیری) و محسن خلیلی (70 - مجتبی زارع).
سرمربی: علی دایی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/11/20 و ساعت 5:52 عصر | نظرات دیگران()

 تیم فوتبال برق شیراز با نتیجه 2 بر صفر برابر استقلال اهواز به برتری رسید و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، این دیدار از ساعت 14:30 در ورزشگاه اختصاصی برق و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.
علی علیزاده در دقیقه 7 و سعید جعفری در دقیقه 20 گل‌های برق شیراز را به ثمر رساندند.
تورج حق‌وردی داور مسابقه به علی علیزاده و سعید جعفری از برق شیراز و جاسم صادقی،دیگو ماکسیمو و حسین ماهینی از استقلال اهواز کارت زرد نشان داد.
محمد احمدزاده؛ سرمربی جدید استقلال اهواز از روی سکوها بازی را نظاره‌گر بود.
برق شیراز در مرحله یک هشتم جام حذفی باید به دیدار پتروشیمی تبریز برود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/11/20 و ساعت 5:51 عصر | نظرات دیگران()

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی فولاد خوزستان را شکست داد تا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حریف پرسپولیس شود.


 این دیدار از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی بندر‌عباس و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر برگزار شد.
دو تیم در پایان 90 دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند. در دو وقت اضافه 15 دقیقه نیز تیم‌ها نتوانستند دروازه‌ حریف را باز کنند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی تیم آلومینیوم هرمزگان با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید تا حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی شود.
مربیگری آلومینیوم هرمزگان برعهده وینکو بگوویچ است و رویارویی او با دایی و پرسپولیس از نکات جالب توجه خواهد بود.
فرشید افشار داور مسابقه به جواد شیرزاد و بختیار رحمانی از فولاد و مکی شریفی از آلومینیوم هرمزگان کارت زرد نشان داد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/11/20 و ساعت 5:50 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 170
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267642
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو