ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بهمن 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان که این روزها صحبت هایی مبنی بر حضور وی در پرسپولیس به عنوان مدیر عامل شنیده می شود،گفت: با کمک مشاوران ، تیمی قدرتمند و گردن کلفت در آسیا می سازم.

سعید آذری گفت: هنوز هیچ صحبتی با من برای حضور در پرسپولیس نشده است ، اما با توجه به سابقه ای که در ورزش دارم از این موضوع استقبال می کنم .

وی افزود: به نظر من بین المللی بودن پرسپولیس اثبات شده است و اگر شرایط ایده آلی که مدنظر دارم اجرا شود با کمک مشاوران ، پرسپولیس را به یک تیم قدرتمند و گردن کلفت در  سطح آسیا می کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی در مسیر خوبی قرار دارد، البته در سه تا چهار سال گذشته تیم پرسپولیس نتایجی که موردنظر هواداران بود را نگرفته است و پس از قهرمانی که با حضور حبیب کاشانی به دست آورد، دیگر عنوان قابل قبولی نداشته است.

آذری که پس از کارنامه موفق در باشگاه ذوب آهن از این مجموعه کنار گذاشته شد تصریح کرد: برخی اعتقاد دارند ، کار کردن در پرسپولیس سخت است ، اما به نظر من ارتقاء ذوب آهن که یک باشگاه مظلوم شهرستانی بود خیلی سخت به نظر می رسید.

وی گفت: البته مردم انتظارات زیادی از پرسپولیس دارند، هواداران فوتبال مهم هستند و دوست دارند پرسپولیس قدرتمند را ببینند.

مدیرعامل  سابق باشگاه  ذوب آهن اصفهان گفت:  به هیچ کس هیچ قولی نمی دهم و اگر شرایط  ایده آل مرا فراهم نکنند ، حاضرم صد سال در خانه بنشینم و هیچ پیشنهادی را قبول نکنم زیرا حاضر نیستم آبروی ورزشی خود را به خطر بیاندازم.

وی اظهار داشت: اگر شرایط فراهم باشد با برنامه هایی که مدنظر دارم و با کمک مشاوران تلاش می کنم پرسپولیس قدرتمندی بسازم.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:13 عصر | نظرات دیگران()

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای در اختیار داشتن زمین تمرین در شیراز برای بازی با مقاومت سپاسی، از مسئولان باشگاه برق شیراز درخواست زمین کرد.

در پی درخواست کاشانی، رسول فلاح مدیرعامل باشگاه برق شیراز آمادگی باشگاه‌اش را برای در اختیار گذاشتن زمین اختصاصی برق به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده است.

 

باشگاه برق از معدود باشگاه‌هایی است که زمین اختصاصی دارد و به تیم میهمان یا تیم‌هایی که در شیراز با دیگر تیم‌های شیرازی بازی دارند زمین تمرین می دهد. با موافقت باشگاه برق شیراز با درخواست پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پنجشنبه آخرین جلسه تمرین‌شان را در زمین اختصاصی برقی انجام می‌دهند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 8:58 عصر | نظرات دیگران()

به گفته نزدیکان کاشانی، سرپرست موقت پرسپولیس قول داده تا رضایت اعضای جدید هیئت مدیره را برای مدیر‌عاملی سعید آذری بگیرد


چارت مدیریتی پرسپولیس، همان پازل ناقصی است که از ماه‌ها قبل تکه اصلی خود را گم کرده. این تکه در‌اختیار علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی است که انگار دوست ندارد آن را رو کند. این پازل، تا زمانی‌که تکه آخرش را پیدا نکند، همچنان ناقص باقی خواهد ماند.

پیش از این قرار بود بعد از داربی، اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس از سوی سازمان تربیت‌بدنی اعلام شوند تا علی سعیدلو سرانجام بعد از ماه‌ها، تکه آخر پازل را از جیبش خارج کند. اما بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از این بازی، هنوز هیئت مدیره پرسپولیس در ابهام قرار دارد. گمانه‌زنی‌‌‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد و برخی از مقام‌های نزدیک به سازمان و پرسپولیس، از آخرین تلاش‌های علی سعیدلو خبر می‌دهند.

گفته می‌شود یکی از دلایل اصلی تعلل سازمان، دعوای حبیب کاشانی و حسین هدایتی مرد مولتی میلیاردر فوتبال است. 2 هفته قبل منابع آگاه در سازمان تربیت‌بدنی تأیید کردند، علی سعیدلو از مجید فرخزادی یکی از اعضای قطعی هیئت مدیره جدید خواسته تا زمینه آشتی این 2 را فراهم سازد. دیروز برخی از سایت‌ها خبر آشتی هدایتی و کاشانی را مخابره کردند تا آخرین گره هیئت‌مدیره پرسپولیس باز شود. یک مقام نزدیک به سازمان و پرسپولیس در این باره می‌گوید:

«سعیدلو شدیدا اصرار داشت تا کاشانی و هدایتی آشتی کنند تا بتواند از هر 2 در هیئت‌مدیره پرسپولیس استفاده کند.» با این پیش‌زمینه، 3 عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس به‌طور قطعی انتخاب شده‌اند. مجید فرخزادی، حبیب کاشانی و حسین هدایتی 3 عضو از 5 عضو نهایی هستند. سازمان تربیت‌بدنی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس را در کنار این ترکیب قرار می‌دهد. در‌حال حاضر علی پروین شانس اول است و بعید به‌نظر می‌رسد انتخاب سعیدلو کسی غیر از او باشد. اما مهم‌ترین عنصری که رئیس سازمان روی آن تأکید دارد، حضور یک مشاور عالی رتبه اقتصادی است. کسی‌که بتواند راه‌های درآمدزایی را مقابل این باشگاه پرخرج قرار دهد.

در‌حال حاضر نام ایرج ندیمی مشاور پارلمانی رئیس جمهور و نایب رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان این فرد مطرح شده و به نظر نمی‌رسد اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خارج از این نام‌ها باشد. گفته می‌شود علی سعیدلو حتی چارت مدیریتی را به طور کامل مشخص کرده که بر این اساس حبیب کاشانی رئیس مجمع باشگاه خواهد شد. پست ریاست هیئت‌مدیره هم به فردی جز هدایتی نخواهد رسید. اما در این میان تکلیف مدیر عامل چه خواهد شد؟ یکی از نزدیکان کاشانی می‌گوید: «او دارد اعضای هیئت مدیره را راضی می‌کند تا به سعید آذری برای پست مدیریت رأی دهند.»

حدود یک ماه قبل نام مدیر عامل طرد شده باشگاه ذوب‌آهن به عنوان کاندیدای اصلی مدیریت پرسپولیس معرفی شد اما این قضیه مسکوت باقی ماند تا این‌که در روزهای اخیر دور جدید مذاکره‌ها با او آغاز شد. آن فرد نزدیک به کاشانی ادامه می‌دهد: «آذری از نظر سازمان تربیت بدنی مشکلی داشت که سرپرست موقت پرسپولیس قول داد آن را حل کند و زمینه را برای حضورش در باشگاه فراهم کند.» در‌حال حاضر کاشانی این فرآیند را تا مراحل نهایی طی کرده و در چند روز آینده اخبار تازه‌تری درباره مدیریت پرسپولیس اعلام خواهد شد. آذری که تمایلی ندارد در این باره اطلاعاتی بدهد، می‌گوید:

«من هم از طریق رسانه‌ها و برخی دوستان مطبوعاتی‌ام این خبرها را می‌شنوم. باور کنید هیچ مذاکره‌ای با من صورت نگرفته و من از خبر حضورم در پرسپولیس بی‌اطلاع هستم.» او اضافه می‌کند: «اگر پیشنهاد بدهند این عجیب نیست که من به آن فکر کنم. به هرحال هر پیشنهادی قابل بررسی است و اگر مذاکره‌ای با من انجام دهند به طور حتم روی آن فکر خواهم کرد.»

او در حالی مذاکره با سازمان و کاشانی را رد می‌کند که مقام‌های آگاه این مذاکره‌ها را تأیید کرده‌اند. حالا به نظر می‌رسد بازی پرسپولیس و سازمان برای چینش چارت مدیریتی سرخ‌ها به آخرین ساعات خود نزدیک می‌شود و سرانجام پس از چند ماه گمانه‌زنی همین روزها مشخص خواهد شد. تنها لازم است علی سعیدلو آخرین تکه پازل را از جیبش خارج کند...


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 8:58 عصر | نظرات دیگران()

علی دایی با رساندن میانگین امتیازات پرسپولیس به عدد 2 در صدر مربیان جانشین ایستاده که توانسته اند آمار تیمشان را بهبود بخشند.

عویض مربیان در لیگ برتر همیشه با استدلالی همراه بوده که به آن شوک وارد شدن به بازیکنان گفته می شد. گاهی اوقات شوک وارد شده به تیم های بعد از تعویض مربیان آنقدر عجیب و غریب بوده که بقیه تیم ها را هم وسوسه کرده تا با ایجاد تغییراتی شگفتی ساز شوند. اما در لیگ امسال تغییراتی داشته ایم که نه تنها باعث پیشرفت تیم نشده بلکه سقوطی قابل توجه را به دنبال داشته است.

آخرین نمونه این قضیه استقلال اهواز است. پس از جدایی مجید باقری نیا و حضور افشین کمایی به جای او میانگین امتیازی آبی پوشان اهواز از 1/9 امتیاز به 5/0 امتیاز رسید تا شفیع زاده دست به دامان احمدزاده شود. در مس کرمان هم شرایطی تقریبا مشابه وجود دارد. لوکا بعد از پرویز مظلومی نتوانسته بهبودی در میانگین امتیازی مس بوجود بیاورد و امتیاز این تیم در 12/1باقی ماند.

بیشترین پیشرفت امتیازی هم در تیم پرسپولیس و با حضور علی دایی اتفاق افتاده است. پس از حضور دایی میانگین امتیازی پرسپولیس با جهشی قابل توجه به میانگین 2 امتیاز در هر بازی رسیده است.

 

دایی به جز برد مقابل ایرانجوان در جام حذفی در 5 مسابقه لیگ برتر سه برد مقابل تیمهای استقلال ، پیکان و راه آهن ، یک تساوی برابر ذوب آهن و یک شکست از شاهین کسب کرده است که مجموع امتیازات وی تا به اینجا به 10 می رسد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 8:57 عصر | نظرات دیگران()

 دوری از حاشیه، تصمیمات منطقی و عاقلانه و تأکید بر نقل و انتقال از جمله راهکارهای ساده اما تأثیرگذار علی دایی در پرسپولیس بوده او توانسته به خوبی حس جاه‌طلبی، برتری جویی و با انگیزه بودن را به شاگردانش منتقل کند.

 

 

پس از گذشت 5 هفته از حضور علی دایی در پرسپولیس اتفاقات به وجود آمده و نشان‌دهنده تأثیر مثبت این مربی نامدار در بین سرخپوشان پایتخت دارد.
علی دایی با 4 برد و یک باخت و یک تساوی کارنامه‌ خوبی از خود به جای گذاشته است او در حالی با برتری مقابل راه آهن، پیکان و استقلال در سه بازی متوالی در حالی برای پرسپولیس 9 امتیاز کسب کرد که این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته بود سه برد متوالی را جشن بگیرد.
علی دایی پس شکست سنگین 4 بر یک مقابل شاهین بوشهر بجای اینکه در جاده ناکامی قدم بزند تغییر مسیر داد و با تدابیر ویژه‌ای پرسپولیس را از افت به اوج رساند و توانست فاصله امتیازی سرخپوشان پایتخت با تیم دوم جدول را به سه امتیاز کاهش دهد. < type=text/java>// if (!wlrcmd) var wlrcmd = Math.round(Math.random() * 100000000);
if (!ord) var ord = Math.round(Math.random() * 100000000);
wlrcmd++;
dblClickIndex++;
document.write("< src="http://ad.doubleclick.net/adi/gna.fa/level2;tile=" + dblClickIndex + ";sz=160x600;ord=" + ord + "?area=2l&pos=2&" mce_src="http://ad.doubleclick.net/adi/gna.fa/level2;tile=" + dblClickIndex + ";sz=160x600;ord=" + ord + "?area=2l&pos=2&" ");document.write(" noresize="noresize" scrolling="no" hspace="0" vspace="0" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" allowTransparency="true" width="160" height="600">");document.write("");document.write("");document.write("");
// ]]>

 او علاوه بر این با فتح دربی موجی از رضایت‌مندی را در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد. دایی پس از باخت مقابل شاهین بوشهر دو تصمیم ساده اما تأثیرگذار اتخاذ کرد و در سایه همین تفکر بهترین نتایج را با پرسپولیس به دست آورد. دایی که خود در سه بازی اول تغییرات زیادی در ترکیبات تیم ایجاد می‌کرد خیلی زود به این نتیجه رسید که نباید با تغییرات گسترده در ارنج اصلی ادامه دهنده راه زلاتکو کرانچار باشد .او پس از برتری مقابل راه آهن دیگر دست به ترکیب اصلی تیم نزد و با سیستم 1ـ3ـ2ـ4 توانست پرسپولیس را به ثباتی نتیجه‌بخش برساند.


علاوه بر این دایی پس از باخت سنگین در بوشهر به هافبک‌های دفاعی و حتی گوش‌های چپ و راست تیم مأموریت داد که در امور دفاعی مشارکت بیشتری داشته باشند. با این روش دایی خیلی زود در مسیر موفقیت قرار گرفت و به نظر می‌رسد او بتواند در رقابت‌های لیگ برتر نتایج مطلوبی را در هفته‌های آتی کسب کند.
 البته در حالت بدبینانه نیز باید گفت دایی در بازی مقابل راه آهن، پیکان و استقلال اهواز تا حدودی با چاشنی شانس نیز مواجه شده بود. چرا که در بازی با راه آهن داور از اعلام یک پنالتی مسلم به سود حریف چشم پوشی کرد تا دایی برد خفیف یک بر صفر پس از ناکامی مقابل ذوب آهن و شاهین بوشهر را جشن بگیرد.
 در بازی با پیکان نیز گل به خودی بازیکنان حریف و خودداری داور از اعلام یک پنالتی به سود حریف باعث شد تا پرسپولیس در قزوین نیز به سه امتیاز دست یابد. دربی پایتخت نیز چیزی نمانده بود که همچون گذشته نیز تساوی یک بر یک به پایان برسد اما شوت استثنایی کریم باقری معادلات را بر هم زد تا پرسپولیس و علی دایی برای اولین بار در فصل جاری سه برد متوالی را به چشم ببیند.
 پرسپولیس در جام حذفی نیز با قرعه بسیار مناسبی مواجه شده و پس از برتری مقابل آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه آزادی به مساف برنده بازی دو تیم دسته اولی پتروشیمی تبریز و برق شیراز خواهد رفت و بدون رویاویی با تیم‌های لیگ برتری به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد به نظر می‌رسد علی دایی که در گفت‌وگو با سایت گل اعلام کرده بود که هدف او در لیگ حفظ جایگاه سومی یا کسب عنوانی بهتر و قهرمانی در جام حذفی است بتواند به اهداف مورد نظرش دست یابد.
 دوری از حاشیه، تصمیمات منطقی و عاقلانه و تأکید بر نقل و انتقال از جمله راهکارهای ساده اما تأثیرگذار علی دایی در پرسپولیس بوده او توانسته به خوبی حس جاه‌طلبی، برتری جویی و با انگیزه بودن را به شاگردانش منتقل کند.
در این میان نکته‌ای که بیش از همه جلب توجه می‌کند تغییر رفتار علی دایی پس از 8 ماه دوری محض از صحنه‌ فوتبال ایران می‌باشد. او رفتار کاملا متفاوت و البته مهربانانه با خبرنگاران دارد و بیش از گذشته تا حدودی صبورانه تن به مصاحبه می‌دهد به گونه‌ای که علی دایی سعی می‌کند در مواجه با حاشیه‌ای‌ترین سوال‌ها نیز از کوره در نرود.
جالب‌تر اینکه او به جز موضع‌گیری خفیف علیه فدراسیون فوتبال در قبال هیچ فرد دیگر حتی امیرقلعه‌نویی و محمد مایلی‌کهن نه تنها موضع‌‌گیری نکرده بلکه از آنها به عنوان مربیان خود یاد می‌کند و تأکید دارد استراحت گذشته حل و فصل شده و ریشه در سوءتفاهمات پیش پا افتاده داشته است. دایی دیگر آن دایی سابق نیست انگار او دوباره متولد شده.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 12:47 عصر | نظرات دیگران()

مدیرعامل استیل آذین اگرچه پیش از این بارها این اخبار را تکذیب می‌کرد اما سرانجام در مصاحبه‌ای از حضور مربیان خارجی بزرگ در استیل آذین استقبال کرد و گفت:«ما می‌خواهیم همانطور که در جذب بازیکنان بزرگ موفق بودیم و توانستیم جمعی از ستاره‌ها را در استیل آذین داشته باشیم مربیان بزرگ خارجی را هم به ایران بیاوریم و از حضور آنها بهره ببریم.»
هیات مدیره استیل‌آذین مدت‌ها پیش زمانی که تصمیم گرفتند ستارگان فوتبال ایران را به خدمت بگیرند در جلسه‌ای محرمانه از مدیرعامل جدید خود خواستند مذاکرات مقدماتی برای استخدام یک مربی بزرگ خارجی را در دستور کار خود قرار دهد تا چنانچه حمید استیلی موفق نشد خواسته‌های هیات مدیره را محقق کند وی را از کار برکنار کنند و سرمربی خارجی خود را جانشین وی کنند.

این خبر که زیاد به مذاق استیلی خوش نیامد باعث شد وی به توصیه بسیاری از نزدیکانش پس از کسب نخستین پیروزی اقدام به استعفا کند تا هیات مدیره استیل‌آذین در بحران خود ساخته گرفتار شود، مصطفی آجورلو که تصور نمی‌کرد سرمربی استیل آذین چنین حرکتی را انجام دهد با شنیدن خبر استعفای استیلی تلاش کرد وی را از این تصمیم منصرف سازد بر همین اساس به محض بازگشت تیم از شیراز وی را به دفتر خود فراخواند تا با او به طور مستقیم مذاکره کند.

استیلی که مطمئن بود مدیران استیل آذین با کناره‌گیری وی موافقت نمی‌کنند با شروع مذاکره مصطفی آجورلو و حسین هدایتی با او به نوعی به دنبال ثبیت جایگاه خود در کادر فنی تیم استیل آذین بود از این رو به محض رویت چراغ سبز از سوی مدیریت باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد تصمیمش زیاد جدی نبوده و کاملا احساساتی دست به چنین کاری زده است.

عقب نشینی فاحش استیلی در این مقطع باعث شد بسیاری از مفسران ورزشی پیش بینی کنند مدت همکاری وی با باشگاه استیل آذین عمر زیادی نخواهد داشت چرا که مدیران سرمایه‌گذار این باشگاه به دنبال موفقیت در فوتبال ایران و کسب جام در نخستین دوره حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر بودند بر این اساس آنها نمی‌توانستند با حمید استیلی به طور صد در صد خود را آسیایی تلقی کنند، از این رو به طور کاملا مخفیانه به دنبال آلترناتیو سرمربی ایرانی خود بودند تا به محض نیاز وی را از کار برکنار کنند و فردی دارای کارنامه را جایگزین وی کنند.

هرچند این گمانه‌زنی در وهله اول از سوی مدیران باشگاه استیل آذین مورد تائید قرار نگرفت اما در جدیدترین اظهارنظر مدیرعامل استیل‌آذین این امر کاملا پیداست که آنها به دنبال استخدام مربی خارجی بزرگ هستند تا به واسطه توانایی آن بتوانند در نخستین دوره حضور در لیگ برتر به عنوان یکی از سهمیه‌های ایران به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استیل آذین سرانجام عصر دیروز خبر مذاکره با مربیان خارجی را تایید کرد.

مدیرعامل استیل آذین بر اساس خبری که سایت گل آن را منتشر کرده است اگرچه پیش از این بارها این اخبار را تکذیب می‌کرد اما سرانجام در مصاحبه‌ای از حضور مربیان خارجی بزرگ در استیل آذین استقبال کرد.

وی در این مورد می‌گوید:« ما می‌خواهیم همانطور که در جذب بازیکنان بزرگ موفق بودیم و توانستیم جمعی از ستاره‌ها را در استیل آذین داشته باشیم مربیان بزرگ خارجی را هم به ایران بیاوریم و از حضور آنها بهره ببریم. البته تاکید می کنم که گزینه اول ما حمید استیلی است و اگر او بتواند در این فصل ما را به هدفمان برساند و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شویم فصل بعد با خود او ادامه خواهیم داد.»

با اظهارنظر جنجالی مدیرعامل استیل‌آذین این شایعه در محافل خبری منتشر شد که مدیران استیل‌آذین به دلیل روابط مطلوب مدیرعامل خود با مربیان ترک‌تبار مذاکرات اولیه خود را با "مصطفی دنیزلی" سرمربی فعلی تیم بشیکتاش ترکیه و " سنول گونش" را آغاز کردند و اگر بتوانند با آنها بر سر مبلغ به توافق برسند به زودی مذاکرات خود را با این افراد نهایی می‌کنند.

با این شکل باید دید که با موضع‌گیری شفاف مدیران استیل آذین آیا حمید استیلی حاضر است با علم به این مطلب که این افراد دیگر تمایل به همکاری با وی ندارد مجددا در این باشگاه به فعالیت بپردازد یا این که برای دومین بار در نخستین فصل فعالیتش به عنوان سرمربی از ادامه فعالیت انصراف خواهد داد.

بدون تردید در روزهای پیش رو اخبار باشگاه استیل آذین می‌توانند به یکی از سوژه‌های جذاب محافل خبری تبدیل شود.
  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(10352, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 12:46 عصر | نظرات دیگران()

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی صبح امروز پیگیری شد که باقری و بادامکی غایب بودند و پروین مصدوم شد.

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از 2 روز استراحت صبح امروز ساعت 10:30 دقیقه در زمین شرکت واحد برگزار شد.
*در این تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر دایی به مدت 70 دقیقه تنها به کارهای بدنسازی و قدرتی پرداختند.
* در تمرین امروز علی دایی 10 دقیقه تاخیر داشت، به همین دلیل با صحبتی‌های عبدی بازیکنان تمرین خود را آغاز کردند.
* محمد پروین پس از 20 دقیقه که از تمرین گذشت به دلیل درد شدید از ناحیه زانوی پای چپ دچار مصدومیت شد و تمرین را ترک کرد.
* علیرضا حقیقی نیز به دلیل سرماخوردگی تنها دقایقی در تمرین امروز حضور پیدا کرد.
* حسین بادامکی و کریم باقری غایب بودند.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و با فریادهایی از بازیکنان خواستند تا یک جام قهرمانی را برای آنها به دست آوردند.


* علی دایی پس از اینکه محمد پروین دچار مصدومیت شد دقایقی با او به صورت اختصاصی به گفت و گو پرداخت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 12:46 عصر | نظرات دیگران()

با توجه به اینکه لیست پرسپولیس قبلا پر شده است، جواد یا باید به تیم رقیب بپیوندد یا در یکی از تیم های سایپا و پیکان به فوتبال ادامه دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت باشگاه عجمان ،مسولان این تیم قعر جدولی حسن الحضری هافبک جوان تیم ظفار و تیم ملی عمان را به جای جواد کاظمیان جذب کردند.
این درحالی است که کاظمیان در هفته های گذشته مدام خبر فسخ غریب الوقوع قراردادش با تیم اماراتی را رد می کرد. جواد برای برگشت به ایران با این مشکل روبرو است که تیم های پرسپولیس و استیل آذین جای خالی ندارند. اگرچه استقلال یکی از تیم هایی است که علاقه به جذب جواد دارد اما چنانچه او نخواهد راهی تیم رقیب شود و تیمی را در امارات برای بازی پیدا نکند به ناچار باید راهی یکی از تیم های راه آهن ، پیکان یا سایپا شود. او البته برای پیوستن به هر یک از این تیم ها باید ابتدا یک هفته در تیمی دسته اولی بازی کند!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/23 و ساعت 6:3 عصر | نظرات دیگران()

اختلاف باشگاه پرسپولیس و احمدرضا عابدزاده بر سر پرداخت مطالبات

تقریباً هیچ روزی نیست که سنگربان افسانه ای تاریخ فوتبال کشورمان علیه مسئولان باشگاه محبوبش گفتگو نکند و از آنان گلایه نکند.

چنان که از قبل هم پیش بینی می شد، جدایی عابدزاده از پرسپولیس تبعات ناخوشایندی را چه از نظر فنی، و چه از دیدگاه حاشیه ای برای سرخپوشان به دنبال آورده است. تقریباً هیچ روزی نیست که سنگربان افسانه ای تاریخ فوتبال کشورمان علیه مسئولان فعلی پرسپولیس گفتگو نکند و از آنان گلایه نکند. از گرفتن حکم مصادره اموال باشگاه تا اعتراض به رئیس سازمان بازرسی در مورد دو شغله بودن حبیب کاشانی.

این همه، در حالی است که پرسپولیسی ها به زحمت توانستند از کابوسهای مربوط به جدایی کرانچار، توقف مقابل ذوب آهن و در هم کوبیده شدن برابر شاهین بوشهر نجات پیدا کنند و سه پیروزی پیاپی به دست بیاورند. آیا در این شرایط، سزاوار است که یکی از سوپراستارهای تاریخی پرسپولیسی ها، ترمز مدیریت این تیم را میکشد  و به منظور زنده کردن مطالباتش (آن گونه که خودش می گوید)، هر روز راهی دفتر باشگاه می شود؟



به نظر می رسد، دردسرهایی که امروز در پی جدایی عابدزاده برای پرسپولیس درست شده در دسته عواقب سؤ مدیریت متولیان پیشین سازمان تربیت بدنی دسته بندی کرد؛ همانان که به طمع متمتع شدن از محبوبیت احمدرضا، سراغ او رفتند و در شرایط نامناسب فعلی اش، ردای مربیگری را بر تنش پوشاندند. همان روزها هم به وضوح روشن بود که جدا کردن این عابدزاده - که در شرایط «طبیعی» حقش خیلی بیش از این حرفهاست- از پرسپولیس می تواند آبستن حوادث ناگواری باشد.

با این حال و صرفنظر از نقشی که دیگران در پروسه به حاشیه کشیده شدن عابدزاده ایفا کردند، به هیچ وجه نمی توان از سهم خود احمدرضا در این ماجرا چشم پوشید؛ گلر فوق العاده ای که روزی می خواست یک «عابدزاده جدید» تحویل فوتبال ایران بدهد، اما در حال حاضر دارد با کارهایش همان یک عابدزاده اساطیری را هم از این فوتبال ورشکسته می گیرد!

بله؛ باشگاه به آقای عقاب آسیا بدهکار است و مثل ده ها نفر دیگری که از قدیم و جدید طلبکار پرسپولیس هستند، مسؤولان این تیم باید هر طور شده در صدد صاف کردن این بدهی ها بر بیایند. در این مسأله هیچ تردیدی وجود ندارد و البته هیچ کجای جهان هم نمی شود حتی یک آدم صحیح و سالم را پیدا کرد که طرفدار پول ندادن بدهکار به طلبکارباشد. اما پرسش ما این است؛ آیا نباید فرقی وجود داشته باشد بین احمدرضا عابدزاده ای که بخشی مهم از تاریخ فوتبال پرسپولیس است،عزت و اعتبارش را از این مجموعه گرفته و به طور همزمان به آبروی این باشگاه افزوده است، با طلبکارانی مثل ساها، رافائل، مارکو و دیگران که بدون کوچکترین عرقی نسبت به پر هوادارترین باشگاه ایران و صرفاً با مقاصدی منفعت طلبانه به فیفا شکایت بردند و پرسپولیس در چاله افتاده را رهنمون چاه کردند؟ ما این عابدزاده را نمی شناسیم؛

ما احمدرضایی را که آرامش به سختی به دست آمده معشوق ترین تیم این مملکت را با فریادهای «پولم، پولم» که ترجیع بند بازیکنان فولکی امروز فوتبال ایران است و قدیمی ها قرابت چندانی با آن نداشتند، نمی شناسیم.
احمدرضای محبوب هواداران، با زانوی خراب مثل شیر توی دروازه می ایستاد و پیروزی تیمش را حتی در بدترین روزهایش تضمین می کرد.


شاید عابدزاده در خلوت خودش، خودش را صاحب حق بداند. او می تواند بگوید در روزهای بازیگری اش پولی در این فوتبال وجود نداشته و به هیچ وجه سزاوار نیست بازیکنان «دوزاری» امروز، ده ها برابر دستمزد آن روزهای او پول بگیرند. شاید عابدزاده حق دارد فقط دنبال پول «برند» اسمش باشد و آن را از حلقوم کسانی که با نامش بازی کردند بیرون بکشد، اما با تمام اینها، عابدزاده ها آنجا اسطوره شدند و اسطوره ماندند که از حقوقشان گذشتند. قطعاً باشگاه پرسپولیس باید هر چه سریع تر در نهایت احترام حقوق معوقه عابدزاده را به وی پرداخت کند، اما از احمدرضا هم می خواهیم در جلد ستاره های کاغذی و بی کفایت امروز فرو نرود و با سعه صدری که او را ماندگارترین چهره این فوتبال کرد، از دامن زدن به حواشی پرسپولیس بپرهیزد.

 

با عابدزاده ما چه کردند که حالا، برای زنده کردن پولش حتی تیر و تخته باشگاه را هم از نظر دور نگه نمی دارد...؟! می توان  از این منظر به قضیه نگاه کرد که و آنکه باشگاه پرسپولیس می توانست بهتر از این با اسطوره تیم خود برخورد کرده و با پیشنهاد کار در تیمهای پایه شان وی را پایین نیاورده و در اصل برای پرداخت مطالبات وی سنگ اندازی نمی کرد.

 

باور کنید نگرانیم؛ نگران از از دست رفتن عابدزاده ای که حالا، بخش مهمی از سرمایه این فوتبال محسوب می شود، عابدزاده ای که روزی خیل مشتاق هوادارانش، از شانس 97 درصدی مرگ، برایش زندگی ساختند و عابدزاده ای که در نظر سنجی محبوب ترین ها، دایی پرافتخار و کریمی جادوگر و حتی سلطان علی پروین را جا گذاشت و رفت...


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/23 و ساعت 1:0 عصر | نظرات دیگران()

احمدرضا عابدزاده در این باشگاه فعالیت نمی کند پس حق درخواست مطالبه را ندارد.


به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس حبیب کاشانی روز جمعه افزود: در اینکه عابدزاده یکی از بهترین مربیان ما برای باشگاه پرسپولیس است هیچ شکی نیست اما با توجه به صلاحدید آقای دایی برای پست مربی دروازه بانی آقای یحیوی را استخدام کردیم و از ایشان خواستیم در پست دیگری مشغول فعالیت شود که مورد موافقت قرار نگرفت.


وی درخصوص اظهارات عابدزده که گفته بود "حقوق مربیان خارجی را پرداخته اند اما پیشکوست باشگاه را اذیت می کنند" افزود: 5 ماه از قرارداد آقای کرانچار به مبلغ 210 هزار دلار باقی مانده بود که با توافق با ایشان و پرداخت مبلغ 50 هزار دلار فسخ قرارداد کردیم . همچنین به آقای تومیسلاو ایوکوویچ دستیار ایشان پیشنهاد کردیم که به کار خود در باشگاه ادامه دهد وگرنه قرارداد ایشان خود به خود فسخ خواهد شد که ایشان با فسخ قرارداد بدون پرداخت مبلغی موافقت کرد.


کاشانی اضافه کرد: ما احترام خاصی برای آقای عابدزاده قائل هستیم اما ما ایشان را اخراج نکردیم و نمی توانیم برای کسی که کاری نمی کند حقوق پرداخت کنیم . ما به ایشان پست های مهمی همچون رئیس آکادمی ، مدیرتیم های پایه ، سرمربی جوانان و نوجوانان و همچنین مدیریت ورزشگاه درفشی فر را پیشنهاد کردیم که ایشان هیچ کدام از این ها را قبول نکرد . ایشان با استناد به قرارداد خود درخواست دریافت مطالباتش را داشته اما در قرارداد ایشان پست مربی دروازه بانی ذکر نشده که با کنار گذاشتن ایشان از این پست ، خواستار دریافت غرامت قراردادش باشد.


وی ادامه داد: ما این پست ها را به آقای عابدزاده پیشنهاد کردیم تا مشکلی پیش نیاید ، همان طور که به بابک معصومی کاپیتان تیم ملی فوتسال پست سرمربی گری تیم فوتسال پرسپولیس را داده ایم تا ایشان با وجود بیماری اش برای دریافت حقوق سالیانه در یک پست حضور داشته باشد و نمی توانیم بدون سمت به کسی حقوق بدهیم

 

 

مرجع خبری


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/23 و ساعت 1:0 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267803
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو