ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آبان 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

جواب این دوستان باید گفت که آیا کسی از بین آنها می‌توانست تضمین بدهد که آرفی از شروع فصل در همین وضعیت آماده و باانگیزه ظاهر شود؟

 

 باور کنید عضو حزب باد نیستیم که در هنگام ناکامی از مربی انتقاد کنیم و به وقت موفقیت تعریف و تمجیدش کنیم. همان‌طور که حتی در جریان چهار برد پیاپی پرسپولیس از هفته سوم تا ششم که سایپا، نفت‌آبادان، راه‌آهن و شاهین قربانی قرمزهای پایتخت شدند نکات قابل تعریف چندانی از کیفیت کار پرسپولیس و نوع بازی این تیم به جز بردن به چشم نمی‌آمد، ولی این روزها تاثیرات علی دایی در سریال پیروزی‌های این تیم کاملا مشخص است و دور از انصاف است که این تغییرات مثبت اعمال شده در روند کاری پرسپولیس و شخص دایی مورد کنکاش و تحسین قرار نگیرد.

 

تغییر روحیه تیمی
پرسپولیس تا قبل از بازی با ذوب‌آهن در هفته دوازدهم تیمی بود که همواره به نتایج حداقل قناعت می‌کرد.

 

 

 

 

ترمیم خط دفاع
گل‌خوردن‌های پرسپولیس در دقایق پایانی حسابی روی اعصاب بازیکنان، مربیان و علاقه‌مندان این تیم پیاده‌روی می‌کرد. در حقیقت از هفته هفتم تا دهم و در بازی مقابل فولاد، پاس، شهرداری و ملوان همواره این پرسپولیس بود که گل اول را می‌زد و بعد یا مساوی می‌کرد یا می‌باخت. به‌خصوص که از هفته هشتم تا یازدهم قرمزها مرتبا بعد از دقیقه 85 گل خوردند که دردناک‌ترین‌شان گل فرهاد مجیدی در وقت‌های تلف شده داربی بود. این سریال مقابل نفت‌محمودآباد هم تکرار شد و از شیرینی برد 5 بر صفر پرسپولیس کاست. ولی این کابوس حالا دیگر از بین رفته است، چون پرسپولیس با تمرکز بیشتر در خط دفاعی و برطرف کردن نقاط ضعف خود طی سه مسابقه اخیر فقط یک گل آن هم روی یک پنالتی کاملا بحث‌برانگیز دریافت کرده است.

 

اقتدار در استفاده از مهره‌ها
بدون تعارف شیث رضایی مدافع خوبی است که طی دو سال گذشته در پرسپولیس بازی‌های خوب زیادی هم انجام داده است، ولی به هر حال در کار او هم نقاط ضعفی دیده می‌شود. به جرات می‌توان گفت که بعد از کنار گذاشته شدن شیث از سوی علی دایی، 90 درصد اهالی فوتبال مخالف این تصمیم سرمربی پرسپولیس بودند و حتی عده‌ای از منتقدان این حرکت دایی را نوعی پاک کردن صورت مساله و تغییر جهت افکار از شکست در داربی می‌دانستند. هنوز هم نمی‌توانیم قضاوت کنیم که آیا دایی رفتار صحیحی داشته یا خیر، ولی در عین حال همان‌طور که یک سرمربی باید پاسخگوی نتایج تیمش باشد، باید در مربیگری خود هم استقلال داشته باشد. فعلا هم علی دایی بعد از کنار گذاشتن شیث رضایی همه بازی‌هایش را با پیروزی‌های خوب و بدون ایراد در خط دفاعی پشت‌سر می‌گذارد، پس حق با او است. درست مثل نیمکت‌نشینی‌های کریم باقری، برادران شیری و... که فعلا حق به جانب دایی است.

 

و اما آرفی
اشپیتیم آرفی بعد از یک سال و نیم حاشیه‌نشینی و نیمکت و سکونشینی، این روزها تبدیل به یک گلزن تمام‌عیار شده است. مهاجمی که طی بازی با نفت‌محمودآباد، استیل‌آذین و نفت تهران مجموعا 180 دقیقه وارد میدان شده و چهار گل برای پرسپولیس زده و با نمایش خوب خود مقابل نفت کاری کرد که نه‌تنها غیبت غلامرضا رضایی ملی‌پوش به چشم نیاید، بلکه حتی بعضی‌ها به نیمکت‌نشینی رضایی بعد از بازگشت از گوانگجو هم فکر کنند. در حال حاضر منتقدان دایی مدعی هستند با گلزنی‌های اخیر باید دایی را مورد مواخذه قرار داد که چرا چنین مهاجمی را طی 9 ماه گذشته مربیگری‌اش به نیمکت و سکو دوخته است؟ در جواب این دوستان باید گفت که آیا کسی از بین آنها می‌توانست تضمین بدهد که آرفی از شروع فصل در همین وضعیت آماده و باانگیزه ظاهر شود؟ از شروع لیگ نهم که دایی نبود، پس چرا آرفی طی 21 مسابقه زمان مربیگری زلاتکو کرانیکار فقط یک گل‌زده بود؟ واقعیت اینجاست که جایی برای مواخذه دایی وجود ندارد، چون او زمانی از آرفی استفاده کرده که این بازیکن در اوج آمادگی و انگیزه بوده و جواب اعتماد دایی را داده است. رابطه بین دایی و آرفی تازه شروع شده است.

 

نویسنده: آرش رستم نمدی

  < type="text/java">

توجه داشته باشید تیمی که در تاریخ فوتبالش همواره به تهاجمی بودن شهره بوده است، طی پنج برد خود تا قبل از هفته دوازدهم هیچ مسابقه‌ای را با اختلاف بیش از یک گل به سود خود خاتمه نداد. درواقع نوع بازی پرسپولیس به شکلی بود که به محض پیش افتادن از حریف، تیغ حملاتش کند شده و به نوعی در پیله احتیاط فرو می‌رفت و همین تفکر نه تنها بازی همراه با برد این تیم را از جذابیت می‌انداخت، بلکه در بعضی بازی‌ها مثل رویارویی با پاس‌همدان و شهرداری تبریز و تساوی در ثانیه‌های پایانی امتیازات گرانبهایی را از کف شاگردان دایی خارج کرد، ولی از بازی با ذوب‌آهن این وضعیت پرسپولیس کاملا تغییر کرد و حالا بعد از زدن گل برتری، این تیم به فکر حفظ نتیجه نمی‌افتد، حاصلش هم کاملا مشخص است؛ تمام بردهای اخیر پرسپولیس با اختلاف بیش از یک گل به دست آمده تا تفاضل گل 2+ قرمزها طی سه هفته به 8+ برسد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/18 و ساعت 5:57 عصر | نظرات دیگران()

سازمان لیگ برنامه مسابقات هفته‌های شانزدهم و هفدهم را اعلام کرد.


سازمان لیگ برنامه‌ مسابقات هفته شانزدهم و هفدهم لیگ برتر را اعلام کرد.

مسابقات لیگ بعد از هفته پانزدهم که پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود تعطیل و ادامه مسابقات بعد از پایان رقابت‌های آسیایی گوانگجو پیگیری خواهد شد. البته در این مدت جام حذفی برگزار می‌شود.

 

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

 

 

یکشنبه 7/9/89-ساعت 15:00-هفته شانزدهم

 

شهرداری تبریز-استیل آذین-یادگار امام(ره)-تبریز

 

پاس-فولاد خوزستان-قدس-همدان

 

نفت آبادان-صبای قم-تختی-آبادان

 

ملوان بندر انزلی-استقلال تهران-تختی-انزلی

 

دوشنبه8/9/89-ساعت 15:00-هفته شانزدهم

 

سایپا-تراکتورسازی تبریز-انقلاب -کرج

 

راه آهن-پیکان-اکباتان-تهران

 

ذوب آهن-نفت تهران-فولاد شهر

 

شاهین بوشهر-مس کرمان-بهشتی-بوشهر

 

پرسپولیس -فولاد مبارکه سپاهان-آزادی-تهران

 

جمعه 12/9/89-ساعت 15:00-هفته هفدهم

 

فولاد خوزستان-شهرداری تبریز-تختی-اهواز

 

صبای قم-ملوان بندر انزلی-یادگار امام(ره)-قم

 

استقلال-پاس-آزادی-تهران

 

شنبه13/9/8-ساعت 15:00-هفته هفدهم

 

فولاد مبارکه سپاهان -سایپا-فولاد شهر

 

استیل آذین-ذوب آهن-دستگردی-تهران-ساعت 16:15

 

نفت تهران-شاهین-اکباتان-تهران-ساعت 14:15

 

مس کرمان-راه آهن-باهنر-کرمان

 

تراکتورسازی تبریز-نفت آبادان-یادگار امام(ره)-تبریز

 

پیکان-پرسپولیس-شهید رجایی-قزوین

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/18 و ساعت 5:56 عصر | نظرات دیگران()

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد نفت تهران را در ورزشگاه آزادی شکست داده و ضمن کسب سومین برد  متوالی در لیگ برتر و چهارمین پیروزی خود را نیز جشن بگیرد .

 

در ادامه رقابتهای هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 16:30 دقیقه امروز ، تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند حریف نفتی خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهند.



در این دیدار ابتدا اشپیتیم آرفی دو گل در دقایق 11 و 50 و رضا نورمحمدی در دقیقه 81 یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند و تک گل تیم نفت را بهمن طهماسبی در دقیقه 22 با یک ضربه پنالتی مشکوک وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

همچنین هادی نوروزی بازیکن تیم پرسپولیس در دقیقه 58 در شرایط دروازه خالی نتوانست دروازه تیم نفت را باز کند.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود که به سپهر حیدری از پرسپولیس ، آَشنا ، فیض الهی ، محمدزاده ، حاج محمدی و عزتی از نفت کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این برد 27 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به ذوب آهن در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی  ، علیرضا نورمحمدی  ، سپهر حیدری ، جلال اکبری  ، سامان آقازمانی(مجتبی شیری79) ، حسین بادامکی ، مازیار زارع ، هادی نوروزی(محمد پروین89) ، محمد نوری (کریم باقری65)، امیرحسین فشنگچی و اشپیتیم آرفی .

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب تیم نفت تهران: حسین آشنا، حمید رضا فتحی، اسماعیل علی شیرازی، سیامک کورشی( از دقیقه 53 اکبر صغیری)، امین حاج محمدی(از دقیقه 74 محمدرضا نیک‌نهال)، محمد مهرآزما، خلدون ابراهیم، علیرضا عزتی، مهدی محمدزاده، هادی رکابی و بهمن طهماسبی( از دقیقه 59 سجاد فیض الهی)
سرمربی: حسین فرکی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 9:3 عصر | نظرات دیگران()

چهارمین مسابقه با اشتباه تاثیرگذار داوری علیه پرسپولیس در پنج بازی

 

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری درخصوص داوری مسابقه تیم های پرسپولیس و نفت تهران گفت : پنالتی که داور به سود تیم نفت گرفت کاملا اشتباه بود.

 

نصیرزاده در گفتگو با جام جم افزود: گل تیم پرسپولیس در نیمه اول در شرایط سالم به ثمر رساند و قبول آن توسط داور صحیح بود . اما بزرگترین اشتباه داور در این نیمه رخ داد و یک پنالتی اشتباه برای تیم نفت اعلام شد.

 

وی تاکید کرد: این صحنه هرگز پنالتی نبود و  بازیکن تیم نفت درون محوطه جریمه سر خورد و با دست خود روی شانه بازیکن پرسپولیس فشار آورد تا زمین نخورد و داور حتی می توانست خطای مهاجم نفت را اعلام کند اما  یک پنالتی بی مورد به نفت هدیه کرد.

 

نصیرزاده در خصوص داوری محمود رفیعی در مجموع در این مسابقه گفت : متاسفانه رفیعی از اضافه وزن رنج می برد و از آمادگی کامل به دور است . داور خوب داوری است که هرگز درون محوطه جریمه اشتباه نکند.

 

 

وی در پایان گفت : در مجموع همواره قضاوت رفیعی به گونه ای زشت و زیباست یعنی یا خوب داوری می کند یا بد و می توان گفت در این بازی داوری متوسطی داشت  و اگر تیم پرسپولیس برنده این بازی نمی شد می توانست مطالبات زیادی را برای این تیم و هوادارانش در پی داشته باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 9:2 عصر | نظرات دیگران()

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس ازپیروز مقابل نفت تهران گفت: قرارداد کریم باقری با شرایط خوبی که در حال حاضر دارد یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

 

حبیب کاشانی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران با ابراز خوشحالی از پیروزی سرخپوشان عنوان کرد: دایی امروز کار بزرگی انجام داد و با وجود این که سه بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت، با استفاده از جوانانی مانند سامان آقازمانی، نفت تهران را شکست داد. گل هایی هم که به ثمر رسید، به زیبایی بازی افزود.

 

کاشانی در ادامه گفت: زمانی که می خواستیم برای تیم مربی انتخاب کنیم، با مطالعه آقای دایی را انتخاب کردیم و تصمیم داریم از دایی حمایت کنیم. نه دایی بلکه هر مربی دیگری هم بود همین کار را انجام می دادیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره‌ی تصمیم باقری برای ادامه‌ی بازی در پرسپولیس گفت: ما وظیفه داریم هر زمانی که آقای باقری خواست خداحافظی کند، برای خداحافظی او یک بازی بزرگ برگزار کنیم. اما فعلا با نمایش خوبی که باقری دارد، فکر می کنم قراردادش یک سال دیگر هم تمدید شود.

 

کاشانی در پایان هدف پرسپولیس را صدرنشینی دانست و گفت: برای ما فرقی نمی کند که چه تیمی در صدر قرار دارد، ما کار خودمان را انجام می دهیم و می خواهیم صدرنشین شویم. در نیم فصل دوم که حاشیه‌های تیم کمتر شود به صدر جدول خواهیم رفت.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16793, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 9:1 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم پرسپولیس گفت: تلاش تمام بازیکنان بود که توانستم به 2 گل در دیدار برابر نفت برسم.


اشپیتیم آرفی پس از پیروزی 3 بر یک برابر نفت تهران اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم در این دیدار به 2 گل دست یابم، البته تلاش تمام بازیکنان بود که باعث شد من به گل برسم.

 

وی با اشاره به شایعاتی مربوط به اختلافش با علی دایی عنوان کرد: زمانی که سرمربی اجازه می‌دهد بازیکن به صورت ثابت در ترکیب تیم قرار گیرد نشان می‌دهد که هیچ اختلافی بین بازیکن و سرمربی وجود ندارد.

 

این مهاجم افزود: همیشه در خدمت پرسپولیس هستم و امیدوارم بتوانم همواره این روند را ادامه دهم. در تمرینات تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم در ترکیب ثابت قرار گیرم. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتوانم به گل دست یابم تا دل هواداران پرسپولیس را شاد کنم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 8:55 عصر | نظرات دیگران()

هفته آینده اعلام نظر باشگاه در خصوص رضایی

سرمربی تیم پرسپولیس با فاجعه دانستن  داوری مسابقه برابر نفت تهران در نشست خبری گفت: به نظرم تیم ما از لحاظ فنی خیلی بالاتر از نفت بود. نفت تیم جوانی بود، اما ما در هر دو نیمه بهتر از آنها بودیم. در نیمه‌ی اول آنها تنها یک موقعیت به دست آوردند.

 

 علی دایی درباره‌ی داوری این بازی گفت:‌ داوری امروز فاجعه بود. این قضاوت می‌توانست بار دیگر ما را از حق مسلم‌مان دور کند. من به بازیکنان تیم گفته‌ام که باید فکر کنند دو بر صفر از حریف عقب هستند تا بتوانیم اینگونه جلوی این ناحقی‌ها را بگیریم. متاسفانه این داور شرایط جسمانی مناسبی هم نداشت. فکر می‌کنم اگر بین من 110 کیلو وزن و این داور تست بگیرند وضعیت من بهتر خواهد بود. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که داور مثل آب خوردن و به اشتباه پنالتی گرفت.


دایی افزود: یا من از فوتبال چیزی نمی‌فهم یا شعورم کم است. متاسفانه کمیته داوران لجبازی هم می‌کنند

 

 

در حالی که مرتضی کریمی به اشتباه گل صحیح ما را آفساید اعلام کرد، او را به عنوان کمک داور بازی صبا و مس انتخاب کردند و دیدید که این کمک داور چگونه گل صحیح صبا را قبول نکرد. کمیته داوران به او جایزه هم می‌دهد. کریمی می آید در روزنامه‌ها مصاحبه می‌کند و شروع به مظلوم نمایی می‌کند.

دایی با انتقاد شدید از محمود رفیعی گفت: به من بگویید آن پنالتی نتیجه بازی را رقم می‌زد، من چه جوابی برای هواداران داشتم. بازیکن حریف بازیکن ما را از پشت سر می زند، اما داور کارت قرمز نمی‌دهد به من بگویید کارت قرمز را کجا استفاده می‌کنند؟ حتما من مقابل آقایان چیزی از فوتبال نمی‌فهم. متاسفانه داور امروز از اول بازی به نفع نفتی‌ها قضاوت کرد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید عملکرد تیم‌مان در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود؟ گفت: طبیعی است که ما هر چه از زمان بازی می‌گذرد عملکرد بهتری داشته باشیم به ویژه در این بازی که سه بازیکن جدید به ترکیب ما اضافه شده بودند. پست تخصصی آقازمانی هافبک دفاعی است، ولی او را به دفاع آوردیم. آرفی هم به غیر از یک بازی در جام حذفی برای اولین بار بود که در ترکیب ثابت ما قرار می‌گرفت. جلال اکبری هم پس از آن مصدومیت بعد از مدتها برای ما بازی کرد. اما من معتقدم روند داوری بازی ما را خراب کرد.

دایی درباره عملکرد آرفی هم گفت: آرفی از لحاظ روحی و بدنی به طور کامل آماده شده است و توانسته خودش را به تیم ما تحمیل کند. او با عملکردش نشان داده است که چه بازیکن خوب و آماده‌ای شده است.

وی درباره صحبتهای کریم باقری هم گفت: زمان خداحافظی باقری نه به من و نه به هیچ کس دیگری ارتباطی ندارد. آقا کریم بزرگ فوتبال ماست و با بسیاری دیگر از بازیکنان قابل قیاس نیست. من شب گذشته با آقا کریم صحبت کردم او می‌تواند همچنان برای ما بازی کند. او در این دو، سه هفته عالی کار کرده و شرایطش را به گذشته باز گردانده، ما به ایشان نیاز داریم، علی دایی کیست که برای آقا کریم تصمیم بگیرد. ما در جام حذفی،‌لیگ قهرمانان و لیگ برتر راه پر فراز و نشیبی پیشرو داریم و به همه بازیکنان نیاز داریم.

دایی درباره برگزاری بازی پرسپولیس در وسط هفته گفت: برای ما خیلی سخت است که در روز غیرتعطیل بازی کنیم اما حتما فدراسیون هم محدودیت‌هایی دارد با این حال من قدردان هواداران هستم که هیچ موقع ما را تنها نمی‌گذارند.

وی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به لغو بازیهای سپاهان و رفتاری متفاوت با دیگر باشگاه‌ها گفت: من نظری در این باره ندارم چرا که کاری از دستم برنمی‌آید فقط می‌توانم تیمم را درست کنم.

دایی در پایان درباره وضعیت شیث رضایی هم گفت: این هفته نظر باشگاه اعلام خواهد شد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 8:55 عصر | نظرات دیگران()

پرسپولیسی‌ها بابت سه برد پیاپی خود در لیگ برتر و جام حذفی پاداش دریافت خواهند کرد.


 حبیب کاشانی در حاشیه اردوی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با نفت تهران اعلام کرد که برای برد در سه بازی گذشته و دو بازی پیش روی تیم پرسپولیس در برابر تیم‌های نفت تهران و مس کرمان پاداشی 50 میلیونی را برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته شده است که در صورت کسب دو برد در دو بازی آینده این رقم به طور کامل و به تناسب تقسیم خواهد شد.

 

کاشانی این امکان را هم مطرح کرده است که سه پنجم این پاداش بابت سه برد اخیر، پیش از بازی با مس کرمان پرداخت شود.

 

 

پرسپولیسی‌ها نفت را تجزیه و تحلیل کردند

 

کادر فنی پرسپولیس در اردوی این تیم که در هتل المپیک برگزار می‌شود، تیم نفت تهران را آنالیز کردند.

 

در این جلسه آنالیز که از ساعت 18:30 بعد از ظهر(پنج شنبه) آغاز شد، فیلم‌ آنالیز بازی‌های نفت تهران توسط مسعود عالی‌پور آنالیزرو تیم پرسپولیس به نمایش در آمد و کادر فنی به تجزیه و تحلیل این تیم پرداختند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 10:38 صبح | نظرات دیگران()

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در چهار بازی آینده که دو تای آنها در خانه و دو تا خارج از خانه است باید 10 امتیاز بگیریم.


حبیب کاشانی شب گذشته در جمع بازیکنان پرسپولیس گفت: نفت تهران تیم بسیار خوبی است و ما باید برابر این تیم جوان و با انگیزه مراقب باشیم و به هیچ وجه فریب جدول را نخوریم. به علاوه ما نباید کاری با نتایج استقلال، سپاهان و سایر تیم‌ها داشته باشیم و فقط باید روی رسیدن به صدر جدول تمرکز کنیم و برای این هدف روی سه امتیاز این بازی حساب کرده‌ایم.

 

کاشانی از بازیکنان خود خواست تا عقب ماندگی تیم را از اهداف از پیش تعیین شده جبران کنند. وی گفت:

 

از اهداف خودمان تا اینجای رقابت‌ها شش امتیاز عقب هستیم که همان شش امتیازی است که در بازی‌هایمان با ملوان و استقلال به هر ترتیبی از ما گرفته شد، حال این عقب ماندگی باید جبران شود. کسب 34 امتیاز تا نیم فصل هدف اصلی ماست و در چهار بازی آینده که دو تای آنها در خانه و دو تا خارج از خانه خواهند بود باید 10 امتیاز بگیریم.

 

کاشانی با اشاره به غایبان پرسپولیس در بازی امروز از بازیکنان خواست تا جای آنها را به خوبی پر کنند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره عنوان کرد: در این بازی هر کسی که در ترکیب قرار گرفت باید با همه وجود بازی کند تا ثابت کنیم که اگر غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگر و علیرضا محمد نیستند، بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند به خوبی جای آنها را پر کنند. بروید بجنگید و نشان دهید که مانند یک روح در یک جسم هستید.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که جواب اعتماد علی دایی به آنها را بدهند. کاشانی گفت: علی دایی در مقابل خبرنگاران تاکید کرد که پرسپولیس می‌تواند در هر دو جام یعنی لیگ و جام حذفی قهرمان شود. دایی در واقع این حرف را براساس توانایی‌های شما زده است. شما سربازانی هستید که سرمربی‌تان برای رسیدن به این اهداف روی شما حساب کرده است و تا امروز هم نشان دادید که لیاقت این اعتماد را دارید.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 10:37 صبح | نظرات دیگران()

در اولین هفته از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا (مرحله چهارم) تیم‌ فوتبال تاتنهام با غلبه بر قهرمان، انتقام شکست بازی رفت را گرفت.

 

شب گذشته این پیکارها در گروه‌های اول تا چهارم انجام شد که از گروه اول تاتنهام با نتیجه 3 بر یک مقابل اینترمیلان به پیروزی رسید تا شکست 4 بر 3 دور رفت در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا را جبران کند.

 

در این مصاف که در حضور36 هزار نفر در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین لندن انجام گرفت، فان‌درفارت 18، پیترکرواچ 61، رومان پاولیچنکو 89 برای جزیره‌نشینان گل زدند و تک گل اینتر را ساموئل اتوئو در دقیقه 80 به ثمر رساند.

 

در دیداری دیگر بارسلونا اسپانیا در شبه جزیره اسکاندیناوی و در خانه تیم دانمارکی کپنهاگن به تساوی یک بر یک رسید. دو گل این بازی به فاصله زمانی تنها یک دقیقه زده شد. دسوسا در دقیقه 32 توانست گل یک دقیقه قبل لیونل مسی را به سرعت پاسخ دهد تا این مصاف یک بر یک خاتمه یابد.

 

سایر نتایج:

 

بنفیکا پرتغال 4- المپیک لیون 3
گل‌ها: دزسوا 20، کونتراو32، 67، فرناندز 42 برای بنفیکا، یوان گورکف 75، گومیس 85 ، دژان لورن 90 برای لیون

 

بورسا ترکیه صفر- منچستریونایتد 3
گل‌ها: فلچر 48، اوبرتان 73، به‌به 77

 

هاپوئل رژیم صهیونیستی صفر- شالکه صفر

 

وردربرمن آلمان صفر- توانت‌انشده 2
گل‌ها: ناصر چدلی 81، لوک‌ دیونگ 84

 

والنسیا اسپانیا 3- گلاسکو اسکاتلند صفر
گل‌ها: سولدادو 33، 71، کاستا 90

 

روبین کازان روسیه صفر- پاناتینایکوس یونان صفر

 

جدول گروه اول:
1- تاتنهام انگلیس 7 امتیاز
2- اینترمیلان ایتالیا 7 امتیاز
3- توانت‌انشده هلند 5 امتیاز
4- وردربرمن آلمان 2 امتیاز

 

جدول گروه دوم:
1-المپیک لیون فرانسه 9 امتیاز
2-شالکه آلمان 7 امتیاز
3-بنفیکا پرتغال 6 امتیاز
4-هاپوئل رژیم صهیونیستی یک امتیاز

 

جدول گروه سوم:
1-منچستریونایتد انگلیس 10 امتیاز
2- والنسیا اسپانیا 7 امتیاز
3-گلاسکو رنجرز اسکاتلند 5 امتیاز
4-بورسااسپور ترکیه بدون امتیاز

 

جدول گروه چهارم:
1-بارسلونا اسپانیا 8 امتیاز
2-کپنهاگن دانمارک 7 امتیاز
3-روبین‌کازان روسیه 3 امتیاز
4-پاناتینایکوس ‌یونان 2 امتیاز


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/8/12 و ساعت 10:54 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 50
مجموع بازدیدها: 268384
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو