ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اردیبهشت 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوستان تو سه کسند و دشمنانت سه کس . امّا دوستان تو . دوست تو و دوست دوست تو و دشمن دشمن توست ، و دشمنانت : دشمن تو و دشمن دوست تو و دوست دشمن توست . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه دیدار این تیم با گسترش فولاد تبریز، به دلیل پرتاب سنگ یکی از هواداران تبریزی دچار مصدومیت شد.


سامان آقا زمانی در این باره گفت: پس از پایان بازی دیروز مقابل تیم گسترش فولاد تبریز هواداران تبریزی به دلیل باخت تیمشان ناراحت و عصبانی بودند و بسیار فحش و ناسزا می گفتند که این مسئله دور از شان هواداران فهیم تبریزی بود و جو ورزشگاه یادگار امام تبریز بسیار بد بود.

وی تصریح کرد: وقتی داور سوت پایان بازی را زد هواداران گسترش فولاد به سمت بازیکنان ما سنگ پرتاب کردند که یکی از آنها به من برخورد کرد و از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت شدم.

 

 

 

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/2/24 و ساعت 9:59 صبح | نظرات دیگران()

تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر گسترش فولاد را تبریز به برتری رسید تا نیمی از راه قهرمانی در جام حذفی را طی کرده باشد.

دیدار رفت فینال جام حذفی از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر آغاز شد. شیث رضایی در دقیقه 11 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

محسن خلیلی در دقیقه 90 یک ضربه پنالتی را از دست داد و حمید ریاحی دروازه‌بان گسترش فولاد این ضربه را مهار کرد. این بازیکن پیش از این نیز در لیگ برتر برابر سایپا یک ضربه پنالتی را از دست داده بود ولی با این وجود باز هم از سوی علی دایی به عنوان پنالتی زن انتخاب شد و همچون چند بازی اخیر پایش به گلزنی نشد.


خداداد افشاریان داور مسابقه به هوار ملا محمد، محسن خلیلی و حمید علی عسگر از پرسپولیس و رسول خطیبی از گسترش فولاد تبریز کارت زرد نشان داد.
گسترش فولاد تبریز در لیگ دسته اول حضور دارد.
دیدار برگشت روز سوم خرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و تیم برتر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به عنوان قهرمان جام حذفی یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/22 و ساعت 6:7 عصر | نظرات دیگران()

بازی پرسپولیس با گسترش تبریز با حواشی همراه بود که در زیر می خوانید.

 

* قبل از آغاز مسابقه انصاریان و آقایی با دسته گل به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و رخصت گرفتند.


* حدود ده هزار هوادار پرسپولیس در طبقه دوم ورزشگاه حضور دارند که از دید دوربین های تلویزیونی دور هستند !


* عدم توجه قهرمانی به تعویض پرسپولیس اعتراض حقیقی و نیمکت پرسپولیس را به همراه داشت که شائبه قضاوت های یکطرفه به نفع میزبان را یاد آور شد.


* برخورد شدید محمد با کمک داور در هنگام خیز به سمت توپ خوشبختانه به خیر گذشت .

 

 

* حبیب کاشانی به همراه مدیرعامل باشگاه گسترش در جایگاه نظاره گر بازی بودند .


* کریم باقری که در آخرین لحظات از ترکیب دور شد در جایگاه ویژه حضور دارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/22 و ساعت 6:6 عصر | نظرات دیگران()

رضایی: برای قهرمانی به تبریز می رویم

  شیث رضایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از آنالیز کامل میزبان خود، گسترش فولاد تبریز توسط سرمربی تیم خبر داد.


رضایی در این خصوص گفت: در تمریناتی که روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم به طور کامل بر نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم.ما باید باخت هفته اخیر را با پیروزی در جام حذفی جبران کنیم.شیث خاطرنشان کرد: بدون شکست و پیروزی فوتبال جذابیتی ندارد ولی ما با قدرت برای قهرمانی و کسب جام به تبریز می رویم.


حقیقی: اشتباهات بازی با ابومسلم را در فینال جام حذفی تکرار نمی کنیم

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی فینال جام حذفی گفت: پس از باخت به ابومسلم تمامی بازیکنان هم قسم شدند که با برد در بازی مقابل گسترش فولاد نتایج ضعیف هفته های گذشته را جبران کنند.


حقیقی با بیان این مطلب گفت: اشتباهات بازی مقابل ابومسلم خراسان را در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز نخواهیم کرد. در تبریز برای کسب پیروزی حاضر خواهیم شد و با شناخت خوبی که از نفرات این تیم داریم به راحتی می توانیم از سه حریفمان بگذریم.خیلی خوب تمرین کرده ایم و مشکلاتی که در هفته قبل در تیم وجود داشت با صحبت های کادر فنی حل شد و تمامی نفرات با روحیه بالا در تمرینات حاضر می شوند تنها هدف ما قهرمانی در جام حذفی است.به هواداران قول می دهیم که با دست پر از تبریز برگردیم و کار را در تبریز یکسره خواهیم کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/2/21 و ساعت 6:10 عصر | نظرات دیگران()

رییس سازمان تربیت بدنی گفت: اعضای تشکیل دهنده هیات مدیره جدید پرسپولیس از افراد علاقه مند به فوتبال و این باشگاه خواهند بود.

علی سعید لو افزود:‌ انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دغدغه هواداران این تیم نیست، زیرا مالکان اصلی این باشگاه پر هوادار، خواهان موفقیت تیم خود در فوتبال هستند.


وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اعضای جدید هیات مدیره باشگاه از علاقه مندان به این تیم باشند تا بتوانند پرسپولیس را در آینده به موفقیت های خوبی برسانند.

 


رییس سازمان تربیت بدنی گفت:


در زمان انتخاب حبیب کاشانی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس وضعیت این تیم به خصوص در میان اعضای سابق هیات مدیره مناسب نبود و ما وی را با هدف ایجاد آرامش در این باشگاه انتخاب کردیم.

 

وی با اشاره به مشکل دو شغله بودن کاشانی تصریح کرد: در این خصوص بحث های زیادی وجود دارد و ما در حال بر طرف کردن موانع موجود برای حضور وی در باشگاه پرسپولیس هستیم.

 


وی اظهار داشت: کاشانی نیز راه حل هایی را به ما پیشنهاد داده و امیدوارم این مشکل حتی با انتقال وی به سازمان تربیت بدنی بر طرف شود.


سعیدلو در خصوص ارزیابی خود از نهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور گفت:
لیگ امسال منظم تر از سال های گذشته برگزار شد و امیدوارم این روند در لیگ دهم نیز ادامه داشته باشد.


وی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال نیز اظهار داشت:
این بحث ساخته ذهن بعضی از دوستان است و هیچ تصمیمی در ا
ین خصوص گرفته نشده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/2/21 و ساعت 6:8 صبح | نظرات دیگران()

رئیس کمیته داوران گفت: پنالتی ابومسلم مقابل پرسپولیس مشکوک بود و می‌توانست گرفته نشود.



مسعود عنایت با ابراز رضایت از داوری ها در رقابت های هفته گذشته لیگ برتر اظهار داشت: داوری ها خوشبختانه در مجموع خوب بود و در دیدارهای فولاد –ذوب آهن، پاس همدان –سایپا، مقاومت –شاهین بوشهر و استیل –مس کرمان قضاوت ها خوب بود و تیم ها جوانمردانه بازی کردند به خصوص دیدار پاس همدان و سایپا که برای پاس همدان یک بازی حیاتی بود.تا این لحظه از پاس همدان هم اعتراضی دریافت نکرده ایم.


عنایت گفت: در دیدار ابومسلم و پرسپولیس یک پنالتی برای ابومسلم گرفته شده که برخی کارشناسان اعتقاد دارند پنالتی بوده و برخی نه، اما به نظر من صحنه مشکوک است و می توانست پنالتی نباشد.

 

 

 

در بازی سپاهان و یپکان گل سپاهان به درستی به ثمر رسید و کار خوب کمک داور قابل تقدیر است.

 

رئیس کمیته داوران تصریح کرد: در دیگر دیدارها هم شرایط مثل دیدارهایی بود که گفتم اما صحنه ای مشکوک هم دیده شد. در دیدار استقلال تهران و راه آهن کمک داور در یک صحنه نباید دخالت می کرد که خوشبختانه داور بازی را کنترل و با کار شروع مجدد بازی را ادامه داد.

 

در بازی تراکتور - استقلال اهواز گل استقلال روی کار درست کمک داور مردود اعلام نشد. درباره وقت اضافه ای که گرفته شده گزارش ناظر داوری حاکی از آن است وقت اضافه درست بوده است.

 

در دیدار صبا و ملوان یک پنالتی برای ملوان گرفته نشده که طبق گزارش ناظر داوری نظر داور درست نبوده است و داور پنالتی نگرفته است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/2/19 و ساعت 8:13 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم تیم فوتبال بندرانزلی گفت: فعلا بازیکن ملوان هستم اما اگر کاشانی و دایی صلاح بدانند پرسپولیسی می‌شوم.


مهرداد اولادی پس از حضور در تمرین امروز پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم سابق من است و همیشه از صمیم قلب این تیم را دوست دارم. بازیکنان و کادر فنی این تیم از دوستان من هستند و آرزو می‌کنم در فینال جام حذفی موفق باشند.

 

وی در خصوص حضورش در تمرین امروز گفت: تمرین ملوان امروز تعطیل است به همین دلیل در تمرینات پرسپولیس حضور یافته‌ام. من بازیکن ملوان هستم و آمده‌ام بازیکنان پرسپولیس را ببینیم. به نظر من غیر حرفه‌ای نیست که در تمرین امروز آمدم. اصلا بنویسید آمده‌ام به کاشانی و دایی خسته نباشید بگویم.

 

 

اولادی تصریح کرد: وقتی که امارات بودم کمتر موفق شدم در کنار پرسپولیسی‌ها باشم اما حالا که در ملوان هستم سعی می‌کنم بیشتر در خدمت پرسپولیس باشم.

 

اولادی در جواب این سئوال که در صورت حل مشکل سربازی‌اش پرسپولیسی خواهد شد یا خیر گفت: من پرسپولیس را قلبا دوست و این موضوع را ثابت کرده‌ام. اگر دایی و کاشانی صلاح بدانند فصل آینده در خدمت پرسپولیس هستم. من عاشق این تیم هستم و هر چه دارم از پرسپولیس است اما همه چیز به موقع خود انجام می‌شود.

 

وی در جواب این سئوال که چرا بازیکنان کمتری از ایران لژیونر می‌شوند گفت: معتقدم در چند سال گذشته در این بحث ناموفق بودیم. شما باید از کارشناسان بپرسید که چرا بازیکنان به تیم‌های عربی و اروپایی ترانسفر نمی‌شود ولی به نظر من در این مورد بار فنی حرف اول را می‌زند.

 

گفتنی است طی مسابقه تیمهای ملوان و پرسپولیس که به تساوی دو تیم منجر شد اولادی تک گل تیمش را به ثمر رساند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/2/19 و ساعت 8:13 عصر | نظرات دیگران()

?????? At site
بر بالای این پرچم عباراتی همچون السلام علیک یا فاطمه الزهرا و السلام علیک یا علی بن موسی الرضا به چشم می خورد.
به دنبال پیروزی تیم سپاهان مقابل پیکان جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه برگزار شد.

به گزارش تابناک بازیکنان پارچه نوشته ای به رنگ زرد و منقوش به آرم تیم در دست داشتند و با آن دور افتخار زدند.

بر بالای این پرچم عباراتی همچون السلام علیک یا فاطمه الزهرا و السلام علیک یا علی بن موسی الرضا به چشم می خورد.
?????? At site

شادی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی

متاسفانه پس از مدتی این پرچم بر زمین پهن شد و بازیکنان بر بالای آن که نام مقدس حضرت زهرا (س) درج شده بود ایستاده (و بعضا نشسته یا خوابیده!) و عکس یادگاری گرفتند!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/2/18 و ساعت 9:7 عصر | نظرات دیگران()

اختلاف‌ها دارد کهنه‌تر و البته جانسوزتر می‌شود تا جایی که انگار نباید سکوت کرد. همه می‌دانیم حالا علی کریمی هم پیشکسوت پرسپولیس به حساب می‌آید، همانطور که مهدی مهدوی‌کیا هم هست.

 

 پس آنهایی که به صورتی عجیب تغییر موضع داده‌اند؛ نمی‌توانند ادعا کنند آنها مثل عابدزاده اسطوره تیم ملی بوده‌اند و برای پرسپولیس کاری نکرده‌اند!

 


شاید انداختن این ذهنیت در فکر برخی تماشاگران ساده‌لوح بود که عصر یکشنبه آن جمعیت چند صد نفری را واداشت زمانی که کریمی و مهدوی‌کیا صاحب توپ می‌شدند آنها- همان ستاره‌های دوست‌داشتنی سال‌های گذشته- را «هو» کنند.

 


حرکت، آنقدر بدیع و نامتعارف با آنچه از هواداران پرسپولیس می‌شناختیم، بود که چشمانمان در ورزشگاه از حیرت گرد شد؛ واقعا بر سر آنها چه آمده بود؟

 

 


بازی فوتبال به هر نحوی که بود تمام شد. بعد از بازی گروهی حال به عنوان لم ژورنالیستی خود یا کاری که از آن لذت می‌برند سراغ دایی و کریمی رفتند و دوباره با مصاحبه‌هایی «ویژه» این دو را روبروی هم قرار دادند.

 

 روز بعد کار بالا گرفت و منجر به مصاحبه‌هایی دیگر شد تا علی کریمی این بار نه رو در روی دایی بلکه در مصاف با محبوبش پرسپولیس در آن سوی میدان مبارزه، آنهم از نوع رسانه‌ای خود برخیزد. اکنون اوراق این کتاب داستان در حال ورق خوردن است و می‌توان هر لحظه منتظر واکنشی از سوی دایی، کریمی، باشگاه پرسپولیس و شاید استیل‌آذین بود.

 

 شاید در ظاهر امر برای جماعت ژورنالیست ورزشی از دل این جنگ ظاهرا خانوادگی، تیترهای درشت بیرون بیاید و صفحات اول برخی روزنامه‌ها با این جملات نه‌چندان زیبا آراسته شود اما تداوم این جدال رسانه‌ای اسطوره را مقابل هوادار قرار می‌دهد و در این صورت است که شأن اسطورگی خرد و نابود می‌شود.

 

 در این صورت است که هوادار تکلیف را نمی‌داند. به ورزشگاه می‌رود. ستاره دوست‌داشتنی‌اش را می‌بیند که کنار دستی‌اش برایش کف نمی‌زند. لقبش را صدا نمی‌زند، «هو» اش می‌کند. هوادار هاج و واج می‌ماند که چه اتفاقی افتاده که ستاره محبوب دیروزش امروز هو می‌شود.

 

 مصاحبه‌ها را که می‌بیند افکار متفاوتی سراغش می‌آید. نمی‌داند حق با کیست و این سردرگمی عذابش می‌دهد. با چشم خود می‌بیند که اسطوره‌ها به جان هم افتاده‌اند و هر کدام «پرسپولیس» را سنگر خود کرده‌اند تا حملات جناح مقابل جراحتی بر پیکرشان وارد نکند.

 


این سردرگمی اما برای هوادار خطرناک است و روز بعد او نیز در ورزشگاه به عده‌ای می‌پیوندد که نمی‌دانند برای چه آمده‌اند. روز دیگر هوادار ساده‌دل نمی‌داند آمده تیمش را تشویق کند یا ساعتی صدایش را به گیرنده برساند، صدایی از سر مخالفت با آنهایی که کوکش کرده‌اند ستاره سابقش را که به دست خود اسطوره شده بود، خراب کند!

 


دیروز باز هم مصاحبه کردند و شاید فردا جوابی برای حرف‌های دیروز پیدا شود اما دعوت به آرامش و پایان این جنگ رسانه‌ای تنها کاری است که از عهده ما برمی‌آید. شاید هوشیار کردن هوادار هم وظیفه ما است اما اگر دو طرف کوتاه بیایند و از هوادار ساده‌دل استفاده ابزاری نشود، همه چیز خیلی زود به حالت عادی بازخواهد گشت و دیگر شأن اسطوره هم بیش از این لگدمال نخواهد شد.

 

 در حقیقت این آرامش که امروز دنبالش هستیم، همان چیزی است که پرسپولیس بدان احتیاج داشت تا حالا برای رتبه نازل سومی به دریوزگی نیفتد اما همه چیز همانطوری پیش رفت که بدخواهان پرسپولیس می‌خواستند، افسوس!

 

منبع: ایران ورزشی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 3:51 عصر | نظرات دیگران()

حالا اسطوره های نسل من راه باشگاهی را پیش گرفته اند که نه اخلاق دارد، نه علم و نه حتی جوانمردی و مردانگی!

 

شب گذشته مطلبی با عنوان "اینجا شباهتی به شاهین تهران ندارد" در مرجع خبری منتشر شد که تحلیلی انتقادی بر دو دستگی میان پیشکسوتان و ستاره های پرسپولیس و کوچ دسته جمعی آن ها به تیم تازه تاسیس و البته متول استیل آذین بود.

 

نگارنده با خواندن این تحلیل به یاد داستان ملا نصرالدین افتاد که روزی به همراه پسرش از دیاری عبور می کرد. ناگهان جماعتی را دیدند که میت بر دوش از آن محل عبور می کردند. پسر ملا پرسید: پدر آن مرده را به کجا می برند؟

 

ملا نصرالدین کمی تامل کرد و پاسخ داد: «میت را به جایی می برند که نه آبی هست، نه غذایی و نه هوایی». پسر ملا هم رو به پدر کرد گفت: «پس او را به خانه ما می برند!»

 

 

نسل من، همان نسل سوخته دوران جنگ و خمپاره که سال ها برای خود اسطوره هایش را نقاشی کشیده بود امروز هر صفحه از حافظه خود را مچاله می کند و به کناری می اندازد چرا که خیلی زود دریافته اسطوره هایش حداقل فاکتورهای لازم برای یدک کشیدن این عنوان را هم ندارند.

 

این روزها اسطوره های دیروز به باشگاهی پناه می برند که هیچکدام از فاکتور های شاهین تهران و پرسپولیس دهه 60 و 70 را ندارد. تیمی که در آن نه خبری از اخلاق هست، نه علم و تحصیل و نه حتی جوانمردی و مردانگی!

 

طفل سه ساله اگرچه فاقد جذابیت های کهنه و خاک خورده شاهین و پرسپولیس باشد اما فاکتورهای چون تمکن مالی، کاهش فشار افکار عمومی و ... را در خود جای داده تا محملی باشد برای اسطوره های دیروز و یاغیان امروز.

 

درست به همین دلیل علی کریمی که هواداران پرسپولیس عنوان جادوگری بر پیشانیش نشاندند مدعی می شود هیچ ارزشی برای صحبت های مسئولان این باشگاه قائل نیست و البته همچنان از عشق و احترام زائد الوصفش به هوادارانی می گوید که او را به قله فوتبال جهان رساندند.

 

به همین دلیل است که "رضا مالدینی" پس از دیدار با پرسپولیس روز روشن را انکار می کند و می گوید استیل آذین شایسته پیروزی بود چرا که پرسپولیس اصلا موقعیتی روی دروازه این تیم ایجاد نکرد! او پس از ادعای فنی عجیب و قریبش به مربی پرسپولیس حمله می کند که دست بر قضا سال ها کاپیتان این تیم بوده و پیشاپیش شاهرودی ها وارد چمن سبز آزادی شده.

 

شاید به همین دلیل است که عقاب هم نمی تواند روی ادعای خود بماند و روی نیمکت استیل می نشیند در حالی که می توانست پس از مسابقه با پرسپولیس هم قرارداد خود را با استیل آذین به ثبت برساند!

 

صحبت های بیرون از زمین سایر پرسپولیسی های دیروز و استیل آذینی های امروز هم آنقدر شرم آور است که تو از خود می پرسی به راستی این ها قرار نیست دیگر توی چشم مردم و  هواداران نگاه کنند؟

 

آری! داستان طفل سه ساله هدایتی داستان ملا نصرالدین است و میت بخت برگشته! تیمی که در آن نه از اخلاق خبری هست، نه از علم و نه حتی جوانمردی و مردانگی.

 

اما حسین هدایتی شاید هنوز در نیافته اسطوره های پولکی را شاید بتوان با اسکانس خرید اما عشق قیمت گزافی دارد و بهای آن مردانگی است...

 نویسنده :

پویا نوایی

 

منبع:مرجع خبری


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 3:50 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 208
مجموع بازدیدها: 269149
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو